نویسنده: رضا علمی
// چهار شنبه, ۱۳ شهریور ۱۳۹۸ ساعت ۲۰:۳۱

همبازی شدن امیلی بلانت و جان هم در فیلم عاشقانه Wild Mountain Thyme

امیلی بلانت، جان هم، کریستوفر واکن و جیمز دورنان، بازیگران اصلی فیلم اقتباسی Wild Mountain Thyme (آویشن وحشی کوهی) خواهند بود.

طبق گزارش سایت هالیوود ریپورتر (THR)، امیلی بلانت، بازیگر بریتانیایی سینمای هالیوود که در چند سال اخیر در فیلم‌های موفقی نقش‌آفرینی کرده است و از بازیگران خوب و بااستعداد حال حاضر سینمای هالیوود محسوب می‌شود، قرارداد همکاری و ایفای نقش در فیلم اقتباسی Wild Mountain Thyme (آویشن وحشی کوهی) را که فیلمی ایرلندی و عاشقانه است امضاء کرده و در این فیلم با دو بازیگر معروف دیگر، جان هم (بازیگر فیلم‌های The Day the Earth Stood Still و Bad Times at the El Royale) و جیمز دورنان (بازیگر فیلم‌های Fifty Shades of Grey و سریال The Fall) همبازی خواهد شد که آنان نیز به‌تازگی قرارداد همکاری و حضور در این پروژه را به امضاء رسانده‌اند.

این فیلم اقتباسی از نمایشی پرفروش براساس داستان جان پاتریک شنلی است که در سال ۲۰۱۴ در برادوی اجرا شد و نامزد دریافت جایزهٔ تونی در بخش بهترین نمایش نیز شد. داستان فیلم روایتگر ماجراهای عاشقانهٔ دو دلباخته با نام‌های آنتونی و رزماری است که خانواده‌های آنان درگیری شدیدی بر قطعه زمینی دارند که زمین‌های کشاورزی این خانواده‌ها را از هم جدا کرده است.

Hamm

امیلی بلانت نقش شخصیت رزماری را ایفا خواهد کرد و جیمز دورنان نیز ایفاگر نقش شخصیت آنتونی خواهد بود. در حال حاضر اطلاعات بیشتری از نقش دیگر بازیگران این فیلم منتشر نشده است. در این فیلم علاوه بر امیلی بلانت، جان هم و جیمز دورنان، دو بازیگر مطرح دیگر نیز حضور دارند؛ دیربلا مالی که از بازیگران مشهور تئاتر و تلویزیون ایرلند است و البته کریستوفر واکن دوست‌داشتنی که اسکاتلندی‌تبار است و سینمادوستان با کارنامهٔ کاری فوق‌العاده وی آشنایی دارند و این بازیگر برای ایفای نقش در فیلم The Deer Hunter (شکارچی گوزن)، برندهٔ جایزه اسکار در بخش بهترین بازیگر نقش مکمل مرد شد و یک نامزدی اسکار دیگر نیز برای ایفای نقش در فیلم Catch Me if You Can (اگر می‌توانی من را بگیر) در کارنامه دارد.

داستان فیلم روایتگر ماجراهای عاشقانهٔ دو دلباخته با نام‌های آنتونی و رزماری است که خانواده‌های آنان درگیری شدیدی بر قطعه زمینی دارند که زمین‌های کشاورزی این خانواده‌ها را از هم جدا کرده است

جان پاتریک شنلی، خود تصمیم به نگارش فیلمنامه و کارگردانی فیلم Wild Mountain Thyme گرفته است و این فیلم دومین فیلم این نمایش‌نامه‌نویس و فیلم‌نامه‌نویس آمریکایی است که برای نمایش‌نامه «تردید: یک حکایت تمثیلی» جایزه پولیتزر، جایزه تونی و جایزه دراما دسک را از آن خود کرده است. اولین تجربهٔ کاری جان پاتریک شنلی پشت دوربین، مربوط به فیلم فوق‌العاده Doubt (شک) می‌شود که با استقبال خوبی از سوی منتقدان همراه شد و با بودجهٔ ۲۰ میلیون دلاری، فروشی ۵۰ میلیون دلاری در گیشه داشت. این فیلم در ۴ رشتهٔ بهترین فیلمنامه اقتباسی، بهترین بازیگر نقش اول زن (با نقش‌آفرینی مریل استریپ)، بهترین بازیگر نقش مکمل مرد (با نقش‌آفرینی فیلیپ سیمور هافمن) و بهترین بازیگر نقش مکمل زن (برای نقش‌آفرینی‌های امی آدامز و ویولا دیویس) نامزد جایزه اسکار شد. ساختهٔ ابتدایی این کارگردان، کارنامهٔ کاری وی و تجربهٔ بالای او در حوزه تئاتر و همچنین ساخت فیلمی از نمایشی که خود پیش‌تر روی صحنه برده است، سینمادوستان را به نتیجهٔ نهایی کار امیدوار می‌کند.  

شرکت بلیکر استریت (Bleecker Street)، وظیفهٔ پخش فیلم Wild Mountain Thyme را در ایالات متحده آمریکا بر عهده دارد و شرکت لاینزگیت (Lionsgate) نیز وظیفه پخش این فیلم را در بریتانیا بر عهده خواهد داشت. شرکت فیلمسازی مار-کی پیکچرز (Mar-Key Pictures)، لزلی آردنگ، آنتونی برگمان، مایکل هلفانت و بردلی گالو، تهیه‌کنندگی این پروژه را انجام خواهند داد. مارتینا نایلند، اندرو کریمر، جاناتان لارن و استفن مالاگان، تهیه‌کنندگی اجرایی فیلم را بر عهده خواهند داشت. مراحل ساخت و تولید فیلم Wild Mountain Thyme از ۳۰ سپتامبر (۸ مهر ماه) در کشور ایرلند آغاز خواهد شد.

امیلی بلانت چندی پیش در حال مذاکره با شرکت آناپورنا پیکچرز (Annapurna Pictures) برای نقش‌آفرینی در تازه‌ترین پروژهٔ این کمپانی با عنوان Not Fade Away (محونشده) بود که بر اساس کتابی با عنوان Not Fade Away: A Memoir of Senses Lost and Found، نوشتهٔ ربکا الکساندر و ساشا آلپر، ساخته خواهد شد.

امیلی بلانت در فیلم Jungle Cruise (گشت‌وگذار در جنگل) شرکت والت دیزنی (Walt Disney) نیز حضور خواهد داشت و با دواین جانسون و پل جیاماتی همبازی است. فیلم Jungle Cruise بر اساس گردش‌های ماجراجویانه از طریق رودخانه در پارک تفریحی دیزنی ساخته می‌شود و دیزنی می‌خواهد که این فیلم لایو اکشن، به فیلمی موفق مانند مجموعه Pirates of the Caribbean (دزدان دریایی کارائیب) که در حال حاضر پارک تفریحی آن در دیزنی‌لند احداث شده، تبدیل شود. فیلم Tomorrowland (سرزمین فردا)، فیلم دیگری بود که آن هم ایدهٔ ساختش از پارک‌های تفریحی دیزنی گرفته شد. این فیلم برای اکران در تاریخ ۲۴ جولای ۲۰۲۰ (۳ مرداد ماه ۱۳۹۹) برنامه‌ریزی شده است.

آخرین نقش‌آفرینی امیلی بلانت روی پردهٔ سینما، مربوط به فیلم Mary Poppins Returns (مری پاپینز باز می‌گردد) می‌شود که کارگردانی این فیلم بر عهدهٔ راب مارشال، کارگردان فیلم‌هایی چون فیلم Pirates of the Caribbean: On Stranger Tides (دزدان دریایی کارائیب: سوار بر امواج ناشناخته) و فیلم Into the Woods (به سوی جنگل)، بوده است. امیلی بلانت در نقش مری پاپینز، لین-منیول میراندا در نقش جک، بن ویشاو در نقش مایکل بنکس، امیلی مورتیمر در نقش جین بنکس، جولی والترز در نقش الن، مریل استریپ در نقش تاپسی، کالین فرث در نقش ویلیام و درال ویلکینز، دیک ون دایک در نقش آقای داوز جونیور و آنجلا لنسبوری در نقش بانوی بادکنکی، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Mary Poppins Returns حضور داشتند و به ایفای نقش پرداختند. فیلم Mary Poppins Returns با استقبال خوبی از سوی منتقدین همراه شد و فروش خوب ۳۵۰ میلیون دلاری در گیشه داشت.


منبع Comingsoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده