// چهار شنبه, ۱۳ شهریور ۱۳۹۸ ساعت ۱۹:۵۸

مرحله حذفی مسابقات StarLadder Berlin Major 2019 بازی CS:GO از فردا پیگیری خواهد شد

رقابت‌های مرحله پلی‌آف رویداد یک میلیون دلاری StarLadder Berlin Major 2019 بازی Counter Strike: Global Offensive از فردا شروع خواهد شد.

با مشخص شدن هشت تیم نهایی مسابقات StarLadder Berlin Major 2019، رقابت‌های مرحله حذفی این رویداد از فردا با حضور ۱۷ هزار تماشاچی در سالن مرسدس‌بنز شهر برلین پیگیری خواهد شد. مرحله اصلی مسابقات با حضور ۲۴ تیم از اول شهریور شروع شده است که در نهایت بعد از برگزاری دو مرحله فقط هشت تیم توانستند به بخش حذفی راه یابند. در این مسیر تیم‌هایی مانند Liquid و Na'Vi شروع ضعیفی را داشتند ولی با این حال توانستند جواز حضور در بخش پلی‌آف را به‌دست آورند.

مرحله حذفی مسابقات قرار است چهار روز به طول انجامد که در سه روز اول شاهد برگزاری دو بازی با فرمت best-of-three هستیم و در روز چهارم (یک‌شنبه ۱۷ شهریور) فینالیست‌های رویداد با یکدیگر روبه‌رو خواهند شد. از بین بازی‌های راند اول می‌توان انتظار یک بازی جذاب را بین دو تیم Astralis و Team Liquid داشت. هر دو تیم در ماه‌های اخیر برای صدرنشینی در رنکینگ بازی عناوین مختلف و زیادی را به‌دست آورده‌اند که اخیرا تیم Liquid توانسته است جایگاه نخست رنکینگ را از آن خود کند. تیم دانمارکی Astralis در حال حاضر در جایگاه چهارم رنکینگ ماهیانه بازی کانتر استرایک قرار دارد و در صورتی که بتواند از سد تیم لیکوئید عبور کند امتیاز قابل توجهی را برای نزدیک‌تر شدن به صدر جدول به‌دست می‌آورد.

زمان بازی‌های راند اول به وقت تهران

تیمروز بازیساعت بازیتیم
ENCE۱۴ شهریور۱۷:۳۰Renegades
AVANGAR۱۴ شهریور
۲۱:۰۰Team Vitality
Natus Vincere۱۵ شهریور۱۷:۳۰NRG Esports
Astralis۱۵ شهریور۲۱:۰۰Team Liquid

علاقه‌مندان به دیدن مراحل مختلف مسابقات StarLadder Berlin Major 2019 بازی CS:GO می‌توانند از ساعت ۱۷:۳۰ فردا با مراجعه به کانال starladder در توییچ یا کانال sltv در یوتیوب از آخرین اتفاقات رویداد با خبر شوند.


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده