نویسنده: علی نوروزی
// چهار شنبه, ۱۳ شهریور ۱۳۹۸ ساعت ۱۶:۱۵

تاریخ برگزاری مرحله ماقبل مقدماتی و مقدماتی مسابقات ESL One Hamburg 2019 مشخص شد

مرحله‌ی ماقبل‌مقدماتی و مقدماتی تورنمنت ای‌اس‌ال وان هامبورگ به‌سرعت در حال نزدیک شدن است و کمتر از سه هفته‌ی دیگر شاهد برگزاری آن‌ها خواهیم بود.

فصل ۲۰۲۰-۲۰۱۹ بازی Dota 2 تا زمان برگزاری اولین رویداد ماینور فصل در آبان ماه آغاز به کار نخواهد کرد، اما این بدان معنا نیست که طرفداران باید تا آن زمان برای تماشای بازی تیم‌های مورد پسندشان در یک رویداد لَن اصلی که پس از نقل‌وانتقالات صورت می‌گیرد، منتظر بمانند. تورنمنت ESL One Hamburg 2019 در بازه‌ی زمانی ۳ تا ۵ آبان (۲۵ تا ۲۷ اکتبر) برگزار می‌شود و ۱۲ تیم را برای کسب بخشی از جایزه‌ی ۳۰۰ هزار دلاری این رویداد روبه‌روی هم قرار خواهد داد.

تابه‌حال تنها حضور تیم ویرتوس.پرو در مسابقات ای‌اس‌ال وان هامبورگ ۲۰۱۹ تایید شده است و در آینده شاهد دعوت مستقیم هفت تیم دیگر برای رقابت در این تورنمنت خواهیم بود. تیم سیکرت در رویداد سال گذشته ESL یعنی مسابقات ای‌اس‌ال وان هامبورگ ۲۰۱۸ و مسابقات ای‌اس‌ال وان بیرمنگام ۲۰۱۹ که آخرین رویداد ای‌اس‌ال این فصل به حساب می‌آمد، به قهرمانی رسید و حال بسیاری از طرفداران امیدوار هستند که این تیم اروپایی باری دیگر به میادین بازگردد و از عنوان قهرمانی خود دفاع کند.

چهار تیم از طریق شرکت در مرحله‌ی مقدماتی مناطق اروپا/CIS، امریکای شمالی، جنوب‌شرقی آسیا و چین شانس راه‌یابی به مراحل بعدی این تورنمنت را پیدا می‌کنند. علی‌رغم عملکرد قابل توجه تیم اینفیمس در مسابقات اینترنشنال 9، هیچ جایگاهی برای راه‌یابی یک تیم از منطقه‌ی امریکای جنوبی به این رویداد در نظر گرفته نشده است. مرحله‌ی مقدماتی مسابقات ای‌اس‌ال وان هامبورگ ۲۰۱۹ کمتر از سه هفته‌ی دیگر در تاریخ ۲۹ شهریور (۲۰ سپتامبر) آغاز خواهد شد.

تیم‌هایی که می‌خواهند در این تورنمنت شرکت کنند، می‌توانند از «اینجا» برای رقابت در مرحله‌ی ماقبل‌مقدماتی مناطق اروپا/اتحادیه‌ی کشورهای مستقل، امریکای شمالی و جنوب‌شرقی آسیا ثبت نام کنند. دو تیم از مرحله‌ی ماقبل‌مقدماتی هر یک از این مناطق جواز حضور در مرحله‌ی مقدماتی را به دست می‌آورند و در پایان، تنها یک تیم از هر منطقه به مرحله‌ی بعدی این رویداد که در آلمان برگزار می‌شود، راه خواهد یافت. در هفته‌های آتی جزئیات بیشتری از این تورنمنت نظیر تیم‌های دعوت شده در دسترس قرار می‌گیرد که برای مطالعه‌ی آن‌ها می‌توانید به وب‌سایت زومجی مراجعه کنید.


منبع GosuGamers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده