// چهار شنبه, ۱۳ شهریور ۱۳۹۸ ساعت ۱۸:۲۴

نسخه کنسولی بازی Torchlight 2 منتشر شد

استودیو Panic Button با انتشار تریلری از بازی Torchlight 2، عرضه نسخه کنسولی آن را برای ایکس باکس وان، پلی استیشن 4 و نینتندو سوییچ اعلام کرد.

در ابتدای سال جاری میلادی بود که استودیو Perfect World Entertainment اعلام کرد که در حال همکاری با استودیو Panic Button است تا بازی Torchlight 2 را برای کنسول‌های نسل جاری منتشر کند. بر اساس جدیدترین اخبار بازی، موعد این امر فرارسیده است و این بازی برای کنسول‌های ایکس باکس وان، پلی استیشن 4 و نینتندو سوییچ منتشر شد. می‌توانید تریلر هنگام عرضه‌ی بازی را در یوتیوب تماشا کنید.

نسخه‌ی کنسولی بازی Torchlight II علاوه‌بر این‌که تمامی موارد نسخه‌ی اصلی را دارا است، به‌لطف استودیو Panic Button به تعدادی تروفی و اچیومنت بیشتر و همچنین تغییراتی در بخش کنترل بازی نیز مجهز شده است که باعث غنی‌تر شدن آن و روان‌تر شدن کنترل این اثر نقش آفرینی می‌شود. همچنین تعدادی حیوان هم به این نسخه اضافه شده است. دارندگان نسخه سوییچ با حیوان Unicorn، پلی‌استیشن 4 با Faerie و ایکس‌باکس وان با حیوان Molten Imp بازی خواهند کرد.

Torchlight II

در حال حاضر بازی Torchlight II روی تمامی کنسول‌های نسل جاری در دسترس است. اما شاید سوالی که برای برخی از افراد پیش بیاید این است که این بازی قرار است به چه شکلی روی کنسول نینتندو سوییچ لایت که دارای صفحه نمایش کوچک‌تری است، اجرا شود. در پاسخ این سوال اندی بوگز، کارگردان فنی بازی، گفته است که اگر تقاضا برای این بازی روی این کنسول به حد معقولی برسد، احتمالا در آینده شاهد انتشار به‌روزرسانی‌ای خواهیم بود که مختص به این کنسول باشد و بازی را با توجه به مشخصات آن تنظیم کند. بخش‌هایی از صحبت‌های وی را در ادامه مطالعه می‌کنید:

اولین و مهم‌ترین مساله‌ای که برای نسخه‌ی مخصوص نینتندو سوییچ لایت بازی باید اعمال می‌شد، واسط کاربری یا UI بازی بود که باید در مراحل ابتدایی طراحی انجام می‌گرفت. در آن زمان ما به‌طور دقیق نمی‌دانستیم که این واسط چه مشخصاتی باید داشته باشد و فقط به این مساله واقف بودیم که باید UI را تا جای ممکن بزرگ طراحی کنیم که روی صفحه نمایش کوچک هم به‌خوبی مشخص باشد. اگر نیاز باشد باید به عقب بازگردیم و برخی از موارد را اصلاح کنیم. اگر کاربران بازی روی این کنسول درخواست‌هایی مبنی‌بر کوچک بودن یا خوانا نبودن برخی از موارد UI بدهند، احتمالا به‌دنبال انتشار یک به‌روزرسانی مخصوص این کنسول کوچک و دستی خواهیم بود.

وی از نسخه حال حاضری که برای سوییچ منتشر شده است ابراز رضایت کرد و گفت که Torchlight II حتی روی صفحه نمایش کوچک هم بسیار قابل‌بازی و جذاب به‌نظر می‌رسد. خوشبختانه نسخه سوییچ بازی نیازمند هیچ آپدیتی برای UI نیست و به‌خوبی پیاده‌سازی شده است. آپدیت احتمالی‌ای هم که برای نسخه لایت این کنسول وعده داده شده است، نشان‌گر متعهد بودن دو استودیوی دخیل در ساخت و انتشار بازی است.

Torchlight II

Torchlight II

آیا شما پیش‌تر نسخه اصلی این بازی را روی پی سی تجربه کرده‌اید؟ نظرات خود را در مورد آن با زومجی و سایر کاربران در میان بگذارید.


منبع DualShockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده