نویسنده: آریا بهپور
// چهار شنبه, ۱۳ شهریور ۱۳۹۸ ساعت ۱۵:۰۱

رابرت پتینسون از اولین تجربه‌ پوشیدن لباس بتمن می‌گوید

رابرت پتینسون که در جدیدترین فیلم بتمن در نقش شوالیه‌ی تاریکی بازی می‌کند، از اولین لحظات پوشیدن لباس این شخصیت و حس و حال آن صحبت کرده است.

چند ماه قبل بود که سرانجام بازیگر نقش بتمن در جدیدترین فیلم برگرفته از این شخصیت مشخص شد و رابرت پتینسون کسی بود که توانست بازی در این نقش را از چنگ رقبایی چون نیکلاس هولت درآورد. اکنون در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، به‌سراغ صحبت‌های اخیر بازیگر مجموعه فیلم‌های گرگ و میش (Twilight) می‌رویم که از احساس خود در زمان پوشیدن لباس بتمن برای اولین بار سخن گفته است.

پتینسون به‌تازگی در گفتگویی با ورایتی، از تست‌های اولیه‌ی حضور در نقش بتمن صحبت کرده است و به اولین دفعه‌ای اشاره می‌کند که در این فیلم به کارگردانی مت ریوز، لباس شخصیت محبوب دی سی (DC Comics) را برای تست بازیگری و به‌دست آوردن این نقش بر تن کرد:

با پوشیدن این لباس، ناگهان حسی از قدرت عظیم به شما دست می‌دهد. البته در کنار این حس جالب، پوشیدن این لباس به‌شدت سخت است و پیچیدگی‌هایی در حد یک آیین مذهبی دارد.

نحوه‌ی پوشیدن این لباس به‌شکلی است که پنج نفر باید به شما کمک کنند و همین قضیه باعث می‌شود حالتی تحقیرآمیز برای شما ایجاد شود!

با وجود این سختی‌ها، پتینسون باز هم به حس و حال خاص لباس اشاره می‌کند و تغییری که ناگهان در فرد مورد نظر ایجاد می‌کند:

من قدرت را به‌خوبی حس می‌کردم و حالتی از استحکام و سفت و سخت بودن این شخصیت هم با پوشیدن لباس به من القا می‌شد. فقط مشکل در نحوه‌ی پوشیدن آن بود، مخصوصاً بخش‌های پایینی بدن که گرفتاری‌های زیادی داشت!

این هنرپیشه‌ی انگلیسی در ادامه به این نکته اشاره می‌کند که خبر حضور در فیلم بتمن و ایفای نقش بروس وین را زمانی شنید که مشغول بازی سر صحنه‌ی جدیدترین فیلم کریستوفر نولان یعنی Tenet بود و همین قضیه هم به او فرصت داد با کارگردان سه‌گانه‌ی شوالیه‌ی تاریکی در مورد لباس این شخصیت (معروف به Batsuit) صحبت کند.

جدیدترین فیلم بتمن با عنوان The Batman برای اکران در تاریخ ۲۵ ژوئن ۲۰۲۱ (۴ تیر ۱۴۰۰) آماده می‌شود و صحبت‌هایی در مورد حضور اندی سرکیس در این اثر برادران وارنر هم به گوش می‌رسد.


منبع IGN
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده