نویسنده: میلاد فاطمی
// چهار شنبه, ۱۳ شهریور ۱۳۹۸ ساعت ۱۲:۰۱

نینتندو دایرکت جدید با محوریت Pokemon و Luigi Mansion 3 پخش می‌شود

نینتندو بازی‌هایی را که قرار است در قسمت جدید رویداد نینتندو دایرکت خود حضور داشته باشند، معرفی کرده است که در بین آنها آثاری چون Pokemon Sword & Shield و Luigi Mansion 3 به چشم می‌خورند.

در چند سال اخیر، نینتندو همانند اکثر شرکت‌های بزرگ، برای معرفی بازی‌های جدید خود رویداد ویژه‌ای را برگزار می‌کند. معمولا نینتندو دایرکت هر چند ماه یک بار به‌صورت استریم زنده به‌مدت زمان حدود چهل دقیقه‌ پخش می‌شود. پس از اینکه چند روز پیش از کیف رسمی نینتندو سوییچ با طرح بازی Overwatch رونمایی شد، حال مخاطبان و علاقه‌مندان به‌شدت منتظر رویداد جدید نینتندو هستند که قرار است فردا برگزار شود.

حال در تازه‌ترین اخبار بازی، جدیدترین قسمت برنامه نینتندو دایرکت قرار است ساعت ۲:۳۰ صبح روز پنجشنبه با هدف تمرکز روی آثاری که در سال ۲۰۱۹ عرضه می‌شوند، پخش شود. از بین آنها، می‌توان بازی‌هایی چون The Sinking City و Samurai Shodown نام برد که هنوز تاریخ عرضه آنها مشخص نشده است و طرفداران امیدوار هستند در رویداد پیش‌رو اطلاعات تکمیلی بازی‌ها اعلام شود. در تصویری که نینتندو برای این قسمت از رویداد نینتندو دایرکت خود طراحی کرده، نام بازی‌هایی چون Pokemon Sword & Shield و Luigi Mansion 3 به‌چشم می‌خورند. باتوجه به اینکه این بازی‌ها قرار است تا دو ماه آینده روانه بازار شوند و هنوز اطلاعات زیادی از آنها نمی‌دانیم، به‌نظر می‌رسد بخش قابل توجهی از این قسمت به این دو بازی اختصاص پیدا خواهند کرد.

به‌نظر شما در این قسمت از برنامه زنده نینتندو علاوه‌بر بازی‌های ذکر شده، باید منتظر چه آثاری از طرف نینتندو باشیم؟ لطفا نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده