// چهار شنبه, ۱۳ شهریور ۱۳۹۸ ساعت ۲۲:۳۷

معرفی بازی موبایل Sole Light؛ به‌سمت نور یگانه

Sole Light اثری نوین و جذاب با سبک و سیاق ایزومتریک است که معانی پنهان و عمیقی در خلال مراحل آن دیده می‌شود. با زومجی و معرفی این بازی موبایل همراه شوید.

بازی موبایل Sole Light یکی از جدیدترین آثار اندروید است که استودیو Risco Software Sp. z o.o به‌عنوان ناشر این اثر دیده می‌شود. سبک و سیاق نوین گیم‌پلی را می‌توان اصلی‌ترین ویژگی بازی دانست و هرکسی می‌تواند با مراحل ارتباط برقرار کند و پی به راز حل آن‌ها ببرد. این بازی اندروید را می‌توانید در جهانی هنری تجربه کنید و گیم‌پلی و گرافیک به روان‌ترین ممکن در اختیار بازیکنان هستند. شما زودتر از موعد می‌توانید این اثر را تجربه کنید و اولین دست‌پخت این استودیو را بچشید.

بازی Sole Light یک اثر ایزومتریک بسیار جذاب است که شما را وارد دنیایی پر از شگفتی می‌کند. گیم‌پلی بازی مهم‌ترین شاخصه‌ای است که توجه هر بازیکنی را به‌خودش جلب می‌کند و همزمان دارای المان‌های معمایی و هنری است. مراحل ابتدایی بازی را می‌توانید با تم آموزشی بگذرانید و کم کم سیستم کلی بازی را متوجه شوید. شخصیت اصلی بازی پسری است که در خطوط تعیین‌شده حرکت می‌کند و هدفش هم رسیدن به کپه آتشی است که در موقعیتی خاص قرار داده شده است. این روند در واقع تلاش برای رسیدن به نور ابدی است و هنر آمیخته شده با آن یکی از بهترین‌های این صنعت است. شخصیت بازی تنها نیست و گاهی اوقات کنترل همزمان نسخه‌های ذهنی وی در موقعیتی دیگر به شما سپرده می‌شود. این نسخه‌ها اختیارشان وابسته به شخصیت اصلی است و با روشن کردن چراغ بالاسرش می‌توانید کنترل کنید. آن‌ها دقیقا مطابق با شخصیت اصلی حرکت می‌کنند و کمک می‌کنند که پورتال‌های جابه‌جایی را فعال کنید. کمی باید باهوش عمل کنید و ذهن خود را درگیر مسايل پیچیده نکنید. شما به‌راحتی می‌توانید این نسخه‌های ذهنی را درست در زمان درست حرکت دهید و با گیردادن شخصیت اصلی در یک دیوار، بدون صدمه دیدن به طرح اصلی‌تان، این نسخه‌ها را حرکت دهید. البته حرکت دادن همزمان هم گاهی اوقات لازم است و کار شما را راحت‌تر می‌کند. روی هر بلوک از مراحل تنها یک‌بار می‌توانید قدم گذارید و پس از حرکت شما فرو می‌ریزند. این روند چالش بازی را سخت‌تر می‌کند و باید یک مسیر منحصربه‌فرد برای خود انتخاب کنید. مراحل بعدی بازی دارای چالش بیش‌تری هستند و قبل از حرکت باید چندین بار آزمون و خطا کنید.

Sole Light
Sole Light
Sole Light

بازی Sole Light در پس مراحل خودش یک معنای مخفی و عمیق دارد و علاقه‌مندان می‌توانند بیشتر روی آن‌ها تفکر کنند. موزیک بازی هم مینیمال و در راستای هنری است که در مراحل دیده می‌شود. هرکدام از مراحل شامل تله‌ها و چالش‌هایی هستند که باید از ابتدا هرکدام را تجربه کنید. سنگ‌ها را در موقعیت درست قرار دهید تا پورتال‌ها فعال شوند و شخصیت اصلی را برای بار چندم جابه‌جا کنند. سازندگان در طراحی مراحل خلاقیت خوبی به‌خرج داده‌اند و طبقات حالت سه‌بعدی دارند. در چنین روندی باید دید بصری خود را تقویت کنید و دقیقا بدانید که کدام عناصر مال کدام طبقات هستند.

مراحل ایزومتریک بازی طراحی هنری و جذابی دارند و هرکدام دارای چالش و معمایی منحصربه‌فرد هستند

برای تجربه گیم‌پلی بازی Sole Light تنها باید روی جهت مناسب صفحه گوشی بکشید و با نگه داشتن آن شخصیت را حرکت دهید. این روند در ابتدا کمی ناملموس است و مجبور می‌شوید که بارها عملیات کشیدن را روی صفحه انجام دهید. روش‌های بهتری برای این منظور وجود داشت که کمی سازندگان در اجرای آن کاستی کرده‌اند. در حالت کلی اگر بازی را برای مدت بیشتری انجام دهید، این گیم‌پلی بازی کم کم برای شما روان می‌شود. در مراسم گیمزکام ۲۰۱۹ بازی یک آپدیت دریافت کرد و شاهد برطرف شدن بسیاری از باگ‌های آن بودیم. گرافیک بازی از تک‌رنگ‌های جذابی تشکیل شده است که هم طبقات را از هم جدا می‌کند و هم جلوه خوبی به‌ مسیرهای طی شده شما می‌بخشد.

Sole Light
Sole Light
Sole Light

بازی Sole Light قرار نیست تا مدت‌های زیادی دوام بیاورد، اما مراحلش ارزش یک‌بار تجربه کردن را دارند. مراحل ایزومتریک بازی هیچ‌گاه وارد ورطه تکرار نمی‌شود و بازیکنانی که حوصله بیش‌تری دارند با کشف و ضبط حقایق پنهان و عمیق هر مرحله بیشتر سرگرم خواهند شد. این بازی را می‌توانید از پلی‌استور برای سیستم‌عامل اندروید دریافت کنید. گیم‌پلی کوتاهی از بازی را هم می‌توانید در ادامه مشاهده کنید و از نزدیک تصمیم به تجربه بازی بگیرید. ضمنا پیشنهاد می‌کنیم مقالات بهترین بازی های اندروید را برای آشنایی با بازی‌های برگزیده‌ی این پلتفرم مطالعه کنید.

دانلود از آپارات

دانلود بازی Sole Light


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده