نویسنده: مسیح کریمی
// دوشنبه, ۸ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۱۵:۵۹

تایید بازگشت یکی دیگر از شخصیت‌های Breaking Bad در تریلر جدید فیلم El Camino

شبکه نتفلیکس تریلر جدیدی از فیلم El Camino: A Breaking Bad Movie را منتشر کرده که از بازگشت یکی دیگر از بازیگران سریال خبر می‌دهد.

ماه گذشته بود که شبکه نتفلیکس سرانجام ساخت فیلم Breaking Bad (برکینگ بد) را تایید و اعلام کرد که طبق آن، نام این فیلم قرار است El Camino: A Breaking Bad Movie (ال کامینو: فیلم برکینگ بد) باشد. همچنین سرویس استریم نتفلیکس طی هفته گذشته و در یک فاصله بسیار کوتاه اولین تیزر تریلر و تریلر رسمی این فیلم را نیز منتشر کرده که هر دو تریلر را می‌توانید در زومجی تماشا کنید که حاوی اولین تصاویر رسمی این فیلم مورد انتظار بود. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، تریلر جدیدی از فیلم El Camino: A Breaking Bad Movie منتشر شده است. همان‌طور که پیش از این اعلام شده بود، در این فیلم قرار است شاهد بازگشت بیش از ۱۰ شخصیت سریال Breaking Bad باشیم و حال در تریلر جدیدی که شبکه Netflix آن را اخیرا منتشر کرده، حضور و بازگشت شخصیت جو پیر در فیلم El Camino تایید و اعلام شده است. جو پیر صاحب یک اسقاطگاه و گورستان ماشین است که جو پیر صاحب این مکان است و در آن ماشین‌ها را اوراق می‌کند و لری هانکین نقش این شخصیت را هم در سریال و هم در فیلم بر عهده دارد. شما در ادامه می‌توانید این تریلر را تماشا کنید:

دانلود از آپارات

علاوه‌بر هانکین، حضور آرون پاول در نقش جسی پینمکن، جاناتان بنکس در نقش مایک ارمنترات چارلز بیکر در نقش اسکینی پیت و مت جونز در نقش بجر میهیو، در فیلم El Camino: A Breaking Bad Movie تایید و اعلام شده است. این فیلم قرار است حوادث پس از اتفاقات پایان فصل پنجم سریال Breaking Bad را دنبال کند که اکنون جسی پینکمن یک فراری است و پلیس و FBI به‌دنبال دستگیری او هستند. وینس گیلیگان، خالق سریال Breaking Bad و سریال Better Call Saul (بهتره با ساول تماس بگیری)، وظیفه کارگردانی و نوشتن فیلمنامه فیلم El Camino: A Breaking Bad Movie را بر عهده داشته است.

فیلم El Camino: A Breaking Bad Movie که توسط شبکه AMC تولید شده، قرار است در تاریخ ۱۱ اکتبر سال جاری (۱۹ مهر) در شبکه نتفلیکس پخش شود.


منبع Comicbook
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده