// دوشنبه, ۸ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۱۶:۳۱

تریلر جدید Project Resistance با تمرکز روی بخش چند نفره و معماهای بازی منتشر شد

شرکت کپکام به‌تازگی ویدیو جدیدی را از بازی Project Resistance منتشر کرده است که گیم‌پلی و معماهای بازی را نشان می‌دهد.

مدتی پیش بود که بازی Resident Evil: Project Resistance معرفی شد. یک بازی کاملا آنلاین 4v1 که در موتور گرافیکی Resident Evil 2 Remake ساخته شده است. چهار بازیکن در نقش بازمانده‌هایی قرار می‌گیرند که باید از محیطی که در آن گرفتار شده‌اند، فرار کنند. این در حالی است که یک بازیکن در نقش انواع و اقسام زامبی‌ها از جمله مستر ایکس قرار می‌گیرد و باید جلوی شما را بگیرد.

با معرفی این بازی کاربران نارضایتی خود را به‌گوش کپکام (Capcom)، سازنده و ناشر Project Resistance رساندند. باتوجه‌به جدیدترین اخبار بازی، کپکام به‌تازگی تریلر ۱۰ دقیقه‌ای را از این بازی منتشر کرده است. در ویدیو ۱۰ دقیقه‌ای که یک بازی کامل را نشان می‌دهد، شاهد این هستیم که چهار کاراکتر بازی برای فرار با یکدیگر همکاری می‌کنند. همچنین شخص پنجم هم در نقش زامبی‌های مختلف به شما حمله می‌کند.

یکی از مواردی که در این ویدیو شاهد آن هستیم، این است که بازیکنان با ورود به هر یک از محیط‌های نقشه بازی، باید کلیدهای مختلفی را پیدا کنند. این کلیدها به‌عنوان یک معما و پازل در بازی قرار داده شده‌اند. هرقدر که بتوانید سریع‌تر این کار را انجام دهید، مدت زمان بیشتری را برای فرار در اختیار خواهید داشت. در این مدت اگر زمان درنظر گرفته شده برای شما تمام شود، بازنده خواهید بود. دراین‌میان اشاره کنم که اگر کشته شوید، مجددا راهی بازی یا به اصطلاح ریسپاون می‌شوید، اما ۴۰ ثانیه از زمانی‌که در دسترس شما قرار داده شده، کسر می‌شود.

از نظر فنی هم به‌نظر می‌رسد در بعضی از صحنه‌ها دارای افت فریم هستیم که این تریلر، مربوط‌به نسخه‌ی بتای بازی می‌شود. بتای اختصاصی بازی در ماه اکتبر تنها در دسترس کاربران کنسولی Project Resistance قرار می‌گیرد. در انتها اشاره کنم که ویدیو منتشر شده، مورد پسند کاربران واقع نشده است. باتوجه‌به آخرین آمار تریلر ۱۰ دقیقه‌ای گیم‌پلی پروجکت رسیستنس توسط ۱۵۰۰ کاربر مورد پسند واقع نشده است و تنها ۷۹۵ نفر آن را پسندیده‌اند.

در ادامه می‌توانید تریلر منتشر شده از بازی Project Resistance را در زومجی تماشا کنید و نظرات خود را با ما در میان بگذارید. بازی Project Resistance در تاریخ نامشخصی برای کامپیوتر، پلی‌ استیشن 4 و ایکس‌ باکس وان عرضه می‌شود. همچنین با مراجعه به سایت بازی، می‌توانید شانس خود را برای کسب بتای خصوصی بازی امتحان کنید.

دانلود ویدیو از آپارات


منبع Pcgamer
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده