// دوشنبه, ۸ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۱۸:۳۱

آپدیت جدید Borderlands 3 تعادلی در کاراکترهای بازی ایجاد می‌کند

به‌تازگی آپدیت برای Borderlands 3 منتشر شده که در جریان آن شاهد قوی‌تر شدن مهارت‌های Zane و ضعیف‌تر شدن مهارت‌های Amara هستیم.

مدتی است که بازی Borderlands 3 در دسترس کاربران کامپیوتر، پلی‌ استیشن 4 و ایکس‌ باکس وان قرار گرفته است. استودیو گیرباکس سافتور (Gearbox Software)، سازنده بوردرلندز 3، در تلاش است تا به‌واسطه آپدیت‌های مختلف، والت‌هانترهای بازی را به‌تعادل برساند تا کاربران بتوانند تجربه‌ی کامل‌تری را کسب کنند.

باتوجه‌به جدیدترین اخبار بازی، به‌تازگی به‌روزرسانی جدیدی برای Borderlands 3 منتشر شده است که تغییراتی را روی مهارت‌های کاراکترهای Zane و Amara به‌وجود آورده است. Zane دارای مهارتی به نام Digi-Clone است که به او اجازه می‌دهد یک کلون از خود بسازد و ۱۵ ثانیه هم در محیط به مبارزه کردن مشغول شود. در جریان آپدیت ذکر شده، میزان آسیب‌رسانی دیجی-کلون ۱۵ درصد افزایش یافته است. همچنین پهپاد جنگی وی هم ۵۰ درصد آسیب بیشتری را وارد می‌کند. این درحالی است که Almighty Ordnance Rocketهای این پهپاد ۷۵ درصد آسیب بیشتری را وارد می‌کنند. درواقع هدف تیم سازنده از این کار، این بوده است که قدرت جنگی Zane را افزایش دهند تا در نبردها عملکرد بهتری داشته باشد.

درکنار قوی‌تر شدن Zane، می‌توان‌به ضعیف‌تر شدن Amare هم اشاره کرد. در گذشته Guardian Angel تمامی نوار سلامت Amare را بازیابی می‌کرد که پس از این آپدیت تنها ۵۰ درصد نوار سلامت وی بازیابی می‌شود. در ادامه مشخص شده است که مهارت Guerrillas in the Mist کاراکتر FL4K تغییراتی داشته است. زمان فعال بودن این مهارت از هشت ثانیه به ۶ ثانیه و میزان آسیب‌رسانی بحرانی آن از ۵۰ درصد به ۲۵ درصد کاهش یافته است. نظر شما کاربران زومجی در مورد تغییرات اعمال شده چیست؟


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده