// دوشنبه, ۸ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۲۲:۳۱

معرفی بازی موبایل SNIKS؛ کرم‌های میوه‌ای

بازی موبایل SNIKS یکی از متفاوت‌ترین آثار سرگرم‌کننده و معمایی است که باید کرم‌های رنگی را به میوه‌های دلخواه‌شان برسانید. با زومجی و معرفی این بازی همراه شوید.

بازی موبایل SNIKS ساخته Shelly Alon می‌توان چندین روز شما را با مراحل جذابش سرگرم کند و می‌توان تاکنون مشابهش را ندیده‌اید. علاقه‌مندان به بازی محبوب اسنیک این‌بار مارهای خوش و خط و خالی را می‌بینند که عاشق میوه‌ها هستند و برای بدست‌ آوردن‌شان روش متفاوتی را پیش گرفته‌اند. این بازی اندروید با داشتن بیش از ۱۱۰ مرحله، مکانیزم‌های جدیدش را رو می‌کند و هرگز وارد فاز خسته‌کننده بودن نمی‌شود.

بازی آیفون SNIKS یادآور اسنیک معروف خودمان است اما گیم‌پلی کاملا متفاوتی را ارائه می‌کند. دوست‌داران بازی همیشه این مورد را از خودشان می‌پرسند که با یک شبیه‌ساز کاترپیلار روبرو هستند تا تنها کرم‌هایی را می‌بینند که به‌دنبال میوه محبوب‌شان هستند. اسنیکز نامی است که بر روی این کرم‌ها نهاده شده است و از آن‌ها به‌عنوان موجوداتی یاد می‌شود که به‌شیوه‌ای متفاوت به‌دنبال میوه‌ها‌ی خود می‌روند و آن‌ها را می‌خورند. این مارهای رنگارنگ با توجه به رنگ بدنشان به‌سمت میوه خود حرکت می‌کنند و با قراردادن سر و ته خود در میوه‌، آن‌ را مصرف می‌کنند. این سبک شباهت زیادی به کاترپیلار در شهر بازی‌ها دارد و به این دلیل است که چرخش و جابه‌جا شدن سر و دم آن‌ها کاملا مشابه آن است. شما باید با این گیم‌پلی پیش بروید و ۱۱۰ مرحله بازی را گذر کنید. معماهای ذهنی جالبی در این روند وجود دارد که تکراری نمی‌شوند و سازندگان مکانیزم‌های جدیدی را رو می‌کنند. این مکانیزم‌ها با اضافه شدن میوه‌ها همراه است و حتی طراحی مراحل هم دچار تغییراتی می‌شود. این مراحل طراحی اختصاصی Shelly Alon است و گویی اسنیکزها به‌دنبال ساخت یک سالاد میوه از این کر‌م‌های دوست داشتنی هستند. با یکی از بهترین بازی های اندروید و آیفون روبرو هستیم و سرگرم‌کنندگی مهم‌ترین ویژگی‌ای است که می‌توانید از آن انتظار داشته باشید.

SNIKS
SNIKS
SNIKS

گرافیک بازی SNIKS چشم‌نواز است و طراحی همه‌چیز عالی به‌نظر می‌رسد. میوه‌ها رنگ شادابی دارند و روشنایی خاصی در آن‌ها دیده می‌شود. بازی گویا در یک فضای شیشه‌ای در جریان است و دارندگان گوشی‌های رده بالا می‌توانند نهایت لذت را از نظر بصری داشته باشند. موسیقی بازی توسط خود استودیو انجام شده است و هنری و مینیمال حس می‌شود. گیم‌پلی بازی را باید ابتدا یاد بگیرید و سپس به‌صورت کاترپیلاری اسنیکزهای خود را حرکت دهید. معماهای بازی ذهنی است و مراحل با پیشرفت خوبی ادامه پیدا می‌کنند. پس‌زمینه بازی هم طراحی زیبایی دارد و با تک‌رنگ‌های خاصی نمایش می‌یابد. طراحی منوها دست کمی از آثار هنری ندارد و سازندگان خلاقیت زیبایی روی آن انجام داده‌اند.

مارهای رنگارنگ علاقه‌ خاصی به میوه‌ها دارند و به‌روشی متفاوت می‌خواهند که آن‌ها را بخورند

در انتخاب مسیر خود در بازی SNIKS باید دقت کنید و سر و ته اسنیکزهای بلند خود را در نظر داشته باشید. میوه‌ها را درون بدن این کرم‌ها قرار دهید و با یک ضربه آن‌ها را قورت دهید. رنگ‌ها مهم‌ترین تاثیر را در بازی دارند و درهم تنیدگی این کرم‌ها در هر مرحله چالش ذهنی مهمی محسوب می‌شود. این چالش قطعا بیشتر می‌شود و حتی المان‌ها و موانع بیشتری هم سر راه شما ظاهر می‌شوند. یکی از این المان‌های جدید لوله‌هایی هستند که می‌توانید در تکه‌های دوم و سوم مرحله جابه‌جا شوید. با گذر از این تکه‌ها باید نگاه‌تان به ضرب‌درها باشد و تمرکز کافی را در قرارگرفتن کامل میوه‌ها درون اسنیکزها داشته باشید.

SNIKS
SNIKS
SNIKS
SNIKS یکی از متفاوت‌ترین پازل‌هایی است که تجربه خواهید کرد و ذهن‌تان باید آمادگی یک مکانیزم جدید و لذت‌بخش را داشته باشد

هر سطح از بازی SNIKS تنها کمی از مکانیزم بازی را به‌شما نشان می‌دهد و پیچیدگی اصلی را به خود شما واگذار می‌کند. تطبیق رنگ‌ها جالب است و باید متوجه شوید که چگونه اسنیکزها را از درهم تنیدگی نجات دهد. با فرو رفتنشان رنگ‌ها تغییر پیدا می‌کنند و باید دنبال راه جدیدی برای خوردن میوه‌ها باشید. فضاهای تنگ مهم‌ترین چالش شما هستند و باید زاویه درست وارد شدن به آن‌ها را با تمرکز کامل پیدا کنید. پیشرفت سطح‌ها به‌صورت منطقی است و از چالش‌های آن لذت خواهید برد. هماهنگی صدا و تصویر هم کمک می‌کند که معماها زیاد روی اعصاب‌تان نباشند و از حضور در مراحل بازی نهایت استفاده را ببرید.

بازی SNIKS ساخته ناب و ساده‌ای است که هم از نظر مکانیزم گیم‌پلی و هم گرافیک چشم‌نواز عملکرد بی‌نظیری دارد و رسالت و نقطه قوت واقعی پلتفرم موبایل را به‌رخ می‌کشد. بازی‌های کژوال همواره عملکرد خوبی در موبایل داشته‌اند و SNIKS هم می‌تواند مدت‌ها شما را درگیر مراحل ناب و ذهنی خودش کند. این بازی را می‌توانید از پلی‌استور و اپ‌استور برای سیستم‌عامل اندروید و iOS دریافت کنید. گیم‌پلی کوتاهی از بازی را هم می‌توانید در ادامه مشاهده و دانلود کنید.

دانلود از آپارات

دانلود بازی SNIKS


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده