نویسنده: مهرداد داودی
// سه شنبه, ۱۲ شهریور ۱۳۹۸ ساعت ۱۸:۰۱

اولین رویداد تجربه بازی‌ سازی 01 GDX در انستیتو ملی بازی‌ سازی برگزار می‌شود

اولین دوره رویداد تجربه بازی‌سازی 01 GDX به منظور انتقال تجربیات برگزار خواهد شد.

بنابر اعلام روابط عمومی بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای، اولین دوره از رویداد تجربه بازی‌سازی 01 GDX در انستیتو ملی بازی‌سازی در محل جدید شرکت «هوشمند اول بهشتی» (هاب) برگزار خواهد شد. این رویداد در تاریخ چهارشنبه ۱۳ شهریور ماه از ساعت ۱۸ الی ۲۰ برگزار خواهد شد. سرپرست انستیتو بازی‌سازی، فرزانه شریفی اخیرا در این‌باره توضیحاتی داده است. وی در ابدا هدف برگزاری این رویداد را به شرح زیر تشریح کرده است.

این رویداد با هدف انتقال تجربه شرکت آواگیمز برگزار و این شرکت با معرفی تیم «فانوس گیمز» تجربه ساخت بازی «آن­سوی باران» را در قالب پنل ارائه خواهد کرد.

شریفی در ادامه جزییات بیشتری از این رویداد به دست داد:

عوامل ساخت بازی «آن­سوی باران» متشکل از تیم فنی، طراحی و هنری بوده که به ترتیب، زینب السادات موسوی (طراح بازی و طراحی هنری)، طه رسولی (طراح بازی و مدیر محصول)، ارغوان انصاری و بردیا اقبالی (برنامه‌نویس) و سارا علیرضایی (طراح UI و طراح هنری) هرکدام تجربه بازی‌سازی را در اختیار اعضای شرکت کننده در این رویداد قرار می دهند.

فرزانه شریفی

سرپرست انستیتو ملی بازی‌سازی ادامه داد:

مهم‌ترین جنبه این بازی صادرات آن در استورهای دیجیتال است، به‌طوری‌که این بازی در بیش از چهار هزار فیچر لیست اپ ­استور و ۱۵۹ فیچرلیست گوگل­‌پلی، برتر شناخته شده است.

فرزانه شریفی در ادامه بازی هم از بازی «آنسوی باران» گفت:

آن­سوی باران جزو پنج بازی برتر هفته در اپ ­استور و همچنین رتبه اول بازی­‌های پازلی در اپ ­استور کشور انگلستان و رتبه­ سوم در اپ ­استور کشور آمریکا بوده که با توجه به تنش­‌های سیاسی و اعمال تحریم‌ها علیه جمهوری اسلامی ایران، این آمار حائز اهمیت است.

فرزانه شریفی، سرپرست انستیتو ملی بازی‌سازی در پایان گفت:

این رویداد که به‌ صورت رایگان برگزار می شود، مورد استقبال ۱۲۰ شرکت‌کننده متشکل از شرکت‌­های بازی‌سازی، بازی‌سازان مستقل، علاقه‌مندان به حوزه بازی­‌های رایانه‌ای و دانشجویان قرار گرفته و ظرفیت ثبت نام به اتمام رسیده است.

شما کاربران زومجی درباره برگزاری رویدادهای انتقال تجربه بازی‌سازی چه نظری دارید؟


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده