// سه شنبه, ۱۲ شهریور ۱۳۹۸ ساعت ۱۴:۰۲

معرفی بازی موبایل SARKWO؛ گوی‌های جادویی

SARKWO یک بازی موبایل آفلاین برای اندروید و آیفون است که بازیکنان در هر سطح باید دایره‌های رنگی را به‌مقصد برسانند.

بازی‌های معمایی و پازل‌محور همیشه مخاطبان بالایی روی پلتفرم موبایل دارند و در معرفی بازی موبایل امروز هم به‌سراغ یک بازی موبایل پازل محور رفته‌ایم؛ اثری که به‌واسطه ساختار خود سعی دارد تجربه‌ی متفاوت و سرگرم کننده‌ای را ارائه دهد. بازی اندروید و آیفون SARKWO، یک بازی معمایی است که بازیکنان را در نقش گوی‌های رنگی قرار می‌دهد. از نظر داستان، بازی آیفون و اندروید SARKWO فاقد داستان است و تیم سازنده، تمرکز ویژه‌ای روی گیم‌پلی کرده است.

بازی موبایل SARKWO

بازیکنان با حرکت دادن گوی‌ها و گرفتار کردن آن‌ها در مسیرهای مختلف، می‌توانند هر گوی را به مقصد برسانند

با شروع بازی موبایل SARKWO، چند مرحله آموزشی برای بازیکنان درنظر گرفته شده است. در جریان سطح‌های آموزشی به‌خوبی می‌توانید با ساختار بازی و کامل کردن سطح‌ها آشنا شوید. در بازی SARKWO بازیکن گوی‌های رنگی مختلفی را در محیط بازی مشاهده می‌کند که روی مسیرهای مختلفی قرار گرفته‌اند. همچنین چاله‌های رنگی هم در انتهای بعضی از مسیرها قرار داده شده است. درواقع بازیکن باید این گوی‌های را به چاله‌های داخل محیط برسانند. سوال اصلی این است که تیم سازنده SARKWO از چه مکانیزم‌هایی استفاده کرده تا بازیکنان را به‌چالش بکشد؟ زیرا در نگاه اول با خود می‌گویید که SARKWO آنطور که باید و شاید نمی‌تواند شما را سرگرم کند و چالش خاصی ندارد. این در حالی است که پس از پشت سرگذاشتن چند سطح اول، رفته رفته چالش بازی را حس می‌کنید و باید حساب شده حرکات خود را انجام دهید. گوی‌های قرار داده شده در محیط، رنگ‌های مختلفی دارند و چاله‌های بازی هم هم‌رنگ گوی‌ها طراحی شده‌اند. ازاین‌رو هر گوی را باید در چاله مخصوص‌به خود وارد کنید. در ظاهر انجام این کار ساده است و با کشیدن انگشت روی صفحه نمایش می‌توانید هر گوی را از مسیرهای متفاوتی، به‌مقصد برسانید. نکته اصلی SARKWO که شما را به‌چالش می‌کشد، این است که با هر حرکت شما، تنها یکی از گوی‌های بازی حرکت نمی‌کند، بلکه تمامی گوی‌ها حرکت می‌کنند. برای مثال، اگر انگشت خود را به‌سمت راست بکشید، تمامی گوی‌ها به سمت راست کشیده می‌شوند. دراین‌میان اشاره کنم که امکان دارد یک گوی در مسیری قرار داشته باشد که سمت راست یا چپ آن مسیر خاصی وجود نداشته باشد.

بازی موبایل SARKWO

درواقع شما باید از محیط و چهار جهت اصلی استفاده کنید تا گوی‌ها را در مسیر درستی قرار دهید. برای مثال در بعضی از سطح‌ها باید تعدادی از گوی‌ها را در یک مسیر نگه دارید تا گوی دیگر بتواند به مقصد برسد و سپس سایر گوی‌ها را در مسیر درست خود قرار دهید. مورد دیگری که بازی اندروید و آیفون SARKWO را ارزشمند کرده، طراحی‌های بازی است. تمامی طراحی‌های SARKWO به‌صورت دستی انجام شده‌اند و درظاهر، بسیار ساده هستند؛ اما مکانیزم‌های گیم‌پلی یک پیچیدگی خاصی به آن‌ها داده است که حسابی شما را سرگرم می‌کند. همچنین تیم سازنده از موسیقی‌های مخصوصی برای بازی آیفون و اندروید SARKWO استفاده کرده است تا بازیکنان در حین انجام مراحل، بیش‌ازپیش سرگرم شوند. دراین‌میان اشاره کنم که بازی SARKWO یک بازی پولی است و تنها تعدادی از سطح‌های آن به‌صورت رایگان در دسترس قرار دارند و برای دسترسی به کل بازی، باید آن را ازطریق پرداخت درون برنامه‌ای خریداری کنید. در انتها اگر علاقه‌مند به بازی‌های معمایی و پازل‌محور هستید که بتوانید آن را به‌صورت آفلاین روی گوشی موبایل یا تبلت خود اجرا کنید، بازی موبایل SARKWO گزینه‌ی مناسبی برای شما است. در پایان یادآوری می‌کنیم که مقالات بهترین بازی های اندروید به‌طور هفتگی و ماهانه منتشر می‌شوند که شما را در جریان بازی‌های برگزیده این پلتفرم قرار می‌دهند. همچنین می‌توانید تریلر بازی را در زومجی تماشا کنید و نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

دانلود ویدیو از آپارات

دانلود بازی SARKWO


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده