// سه شنبه, ۱۲ شهریور ۱۳۹۸ ساعت ۱۳:۳۳

کارگردان بسته الحاقی Iceborne بازی Monster Hunter: World از آینده این مجموعه می‌گوید

کانامه فوجیوکا در جدیدترین مصاحبه خود اعلام کرده است که قصد ندارند در نسل بعد، تنها یک Monster Hunter جدید با گرافیک بهتر را ارائه دهند.

بسته الحاقی Iceborne بازی Monster Hunter: World ‌به‌زودی در دسترس قرار می‌گیرد و در همین راستا یوروگیمر مصاحبه‌ای را با کانامه فوجیوکا، کارگردان بسته الحاقی Iceborne، انجام داده است. در بخشی از این گفت‌وگو، وی در مورد آینده سری Monster Hunter، صحبت‌هایی را ارائه کرده است.

باتوجه‌به جدیدترین اخبار بازی، یوروگیمر از فوجیوکا پرسیده است که با عرضه کنسول‌های نسل بعد پلی استیشن 5 و ایکس باکس اسکارلت، سری مانستر هانتر تا چه اندازه به‌تکامل می‌رسد؟ کانامه فوجیوکا دراین‌باره می‌گوید:

برای ما ساخت بازی به‌سادگی بالا بردن گرافیک نیست. کنسول‌های جدیدی که عرضه می‌شوند، کانسپت‌های مخصوص‌به خود را دارند یا اینکه می‌خواهند بگویند که روی چه موردی تمرکز کرده‌اند.

در ادامه وی به این مورد اشاره کرده که با نبود اطلاعات کافی و مشخص از این کنسول‌ها، هنوز مشخص نشده که چه نوع محصولی را توسعه خواهند داد. همچنین فوجیوکا اعلام کرده است که صنعت بازی‌های ویدیویی و کنسول‌های بازی در مسیری قرار گرفته‌اند که کمتر از گذشته شاهد انحصاری‌های پلتفرمی و پلتفرم-محور بودن آثار هستیم.

در حال حاضر مشاهده می‌کنیم که صنعت بازی‌های ویدیویی در مسیری قرار گرفته است که کمتر شاهد انحصاری‌های پلتفرمی هستیم و تجربه‌ی یک بازی در شرایط و مکان‌های مختلفی فراهم شده است. ازاین‌رو اگر این چیزی است که در آینده روی آن تمرکز بیشتری شود، باید فکر کنیم و ببینیم به چه شکل بازی‌ای را بسازیم که گیم‌پلی آن بتواند مستقل از فرضیات ما باشد.


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده