// سه شنبه, ۱۲ شهریور ۱۳۹۸ ساعت ۱۱:۲۹

مدت بخش داستانی بازی Call of Duty: Modern Warfare مطابق انتظارها خواهد بود

نویسنده‌ی ارشد CoD: Modern Warfare بیان کرد که طول بخش داستانی این بازی مطابق با توقعاتی است که از هر بازی Call of Duty دیگری داشته‌اید.

بازی Call of Duty: Modern Warfare از استودیو اینفینیتی وارد و اکتیویژن که در آبان ماه منتشر خواهد شد، یکی از مورد انتظارترین بازی‌‌های سال ۲۰۱۹ برای طرفداران این مجموعه است. همان‌طور که می‌دانیم طول هر بازی بسته به سبک بازی هر نفر با سایر افراد متفاوت است و تیلور کوروساکی (Taylor Kurosaki)، نویسنده‌ی ارشد بازی Call Of Duty: Modern Warfare نیز در مصاحبه‌ای با Game Informer اعلام کرد که این قاعده در ارتباط با بازی Call Of Duty: Modern Warfare صحت دارد. او در ادامه گفت:

این بازه بسیار متفاوت است. طول بخش کمپین بازی دقیقا مطابق با انتظار شما از طول کمپین یک بازی جدید Call of Duty خواهد بود.

بخش کمپین بازی Call Of Duty: Modern Warfare فقط یکی از حالت‌های این بازی است. این بازی همچنین شامل بخش چند نفره می‌شود که امسال حالت Ground War که در آن بیش از ۱۰۰ بازیکن می‌توانند با یکدیگر رقابت کنند، به همراه حالت Spec Ops co-op به آن اضافه می‌شود. این بازی از بخش زامبی مود برخوردار نیست و فعلا هیچ برنامه‌ای برای بخش بتل رویال ندارد.

بازی Call Of Duty: Modern Warfare قرار است در تاریخ سه آبان (۲۵ اکتبر) برای کامپیوتر، پلی‌ استیشن 4 و ایکس‌ باکس وان عرضه شود و بخش مولتی پلیر این بازی از حالت Cross-play بین کنسول‌ها پشتیبانی خواهد کرد.

دسترسی زودهنگام به بخش بتا مولتی پلیر بازی Modern Warfare از تاریخ ۲۱ شهریور روی پلی‌استیشن 4 امکان‌پذیر خواهد بود و همچنین نسخه‌ی بتا عمومی این بازی از تاریخ ۲۳ شهریور ماه ابتدا روی پلی‌استیشن 4 و سپس در آینده‌ای نزدیک روی پی‌سی و ایکس‌باکس وان در دسترس قرار خواهد گرفت.


منبع gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده