// سه شنبه, ۱۲ شهریور ۱۳۹۸ ساعت ۱۱:۵۸

بازیکن اروپایی WoW Classic به سطح ۶۰ رسید

باتوجه‌به آمار منتشر شده از سوی Dot ESports، مشخص شده که یکی از بازیکنان اروپایی World of Warcraft Classic به‌سطح ۶۰ رسیده است.

چندی پیش بود که بازی World of Warcraft Classic در دسترس کاربران قرار گرفت و توانست کاربران بسیاری را به سمت سرورهای خود هدایت کند. همچنین WoW Classic با بیش از یک میلیون بازدید در توییچ، توانسته است به پربیننده‌ترین بازی در این سایت استریم تبدیل شود.

طبق جدیدترین اخبار بازی، مشخص شده است که یکی از کاربران اروپایی این بازی توانسته است به سطح ۶۰ (آخرین سطح بازی) برسد. همچنین او در حالی به این سطح دست پیدا کرده است که بیش از ۳۰۰ هزار نفر بازی او را به‌صورت زنده تماشا کرده‌اند. سایت آماری Dot ESports اعلام کرده است که Jokerd اولین بازیکنی است که توانسته‌به سطح ۶۰ برسد. مدت زمانی که طول کشیده تا او به آخرین سطح WoW Classic دست پیدا کند، سه روز و ۲۰ ساعت و ۴۰ دقیقه بوده است.

همچنین مشخص شده است که وی با کاراکتر Gnome mage به این سطح دست پیدا کرده است. دراین‌میان اشاره کنم که Jokerd در سرور اروپایی Mograine به این سطح دست پیدا کرده است. به‌عبارتی این گفته بدین معنا نیست که او اولین بازیکن در سراسر جهان است که به سطح ۶۰ می‌رسد. در ادامه مشخص شده که جوکرد ازطریق کشتن Mobها به‌صورت انفرادی، توانسته است خود را به‌سرعت ارتقا دهد.

ازطرفی او به‌واسطه سیستم Layering، به ارتقای خود سرعت بخشیده است. البته اشاره کنم که وی در حساب کاربری توییتر خود اعلام کرده که پس از رسیدن به‌سطح ۵۸، از سیستم Layering استفاده کرده است. همچنین وی اعلام کرده که فقط خود او بازی را تجربه کرده است و در زمان‌هایی که خواب بوده است، شخص دیگری با اکانت وی مشغول به‌ جمع‌آوری XP نشده است. نظر شما کاربران زومجی دراین‌باره چیست؟


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده