نویسنده: میلاد فاطمی
// سه شنبه, ۱۲ شهریور ۱۳۹۸ ساعت ۱۰:۲۹

کیف رسمی نینتندو سوییچ لایت معرفی شد

چیزی تا زمان عرضه کنسول نینتندو سوییچ لایت نمانده، به‌همین دلیل نینتندو دست به کار شده و از کیف مخصوص این کنسول دستی رونمایی کرده است. با زومجی و ادامه خبر همراه باشید.

پس از حرف و حدیث‌های فراوان راجع‌به نسخه‌های جدید کنسول نینتندو سوییچ، بالاخره حدود دو ماه پیش نینتندو از نسخه ارزان‌تر آن پرده‌برداری کرد. تفاوت اصلی کنسول نینتندو سوییچ لایت با برادر بزرگ‌تر خود در این است که این کنسول تنها در حالت دستی قابل بازی کردن است و جوی‌کان‌های آن جدا نمی‌شوند؛ باتوجه به همین موارد هم، ارزان‌تر از نسخه اصلی سوییچ روانه بازار خواهد شد.

همان‌طور که در بالا اشاره شد، این کنسول تنها در حالت دستی قابل بازی است که این به شما امکان آن را می‌دهد که در هر مکانی بتوانید از آن استفاده کنید؛ این کار مشکلات خاص خود را دارد و می‌تواند آسیب‌پذیری دستگاه را زیاد کند و در اثر ضربه مشکلاتی برای کنسول ایجاد شود. خوشبختانه نینتندو برای این مسئله کیف مخصوصی را معرفی کرده است. در حال حاضر این کیف تنها در فروشگاه آنلاین نینتندو ژاپن با قیمت ۳۵ دلار قابل پیش‌خرید است که قطعا به‌زودی به‌صورت جهانی نیز معرفی و عرضه خواهد شد.

همان‌طور که در تصویر نیز قابل مشاهده است، این کیف پوشش کاملی را برای کنسول به‌وجود می‌آورد. نکته قابل توجه این است که کیف نینتندو سوییچ لایت طوری طراحی شده که شما در حین بازی و شارژ کردن کنسول نیازی به خارج کردن سوییچ خود از آن ندارید و این کیف قرار نیست مزاحمتی برای تجربه استفاده از کنسول برای شما به‌وجود آورد.

طبق برنامه‌ریزی‌های انجام شده، نینتندو سوییچ لایت قرار است در تاریخ ۲۹ شهریور (۲۰ سپتامبر) با قیمت ۱۹۹.۹۹ دلار در سه رنگ زرد، خاکستری و فیروزه‌ای عرضه شود.


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده