// سه شنبه, ۱۲ شهریور ۱۳۹۸ ساعت ۱۶:۵۹

بازی های پولی ماه آوریل 2019 که برای موبایل منتشر شدند

در هشتمین ماه از سال ۲۰۱۹ میلادی، بازی‌های جدید و جذابی مانند Beholder 2 و Raiders Of The North Sea برای گوشی‌های اندرویدی و آيفون‌ها منتشر شدند.

در ماه هشتم سال ۲۰۱۹ میلادی، بازی‌های پولی جذابی برای سیستم‌عامل‌های اندروید و iOS منتشر شده که از پازل‌های جذابی مانند OX XO تا ماجراجویی‌های جذابی مانند Wings of Osiris: Genesis را شامل می‌شوند. همچنین بازی‌های استراتژيک جذابی مانند Raiders OF The North Sea و Battle Chasers: Nightwar در این فهرست حضور دارند. با پشت سر گذاشتن ماه اوت اکنون زمان آن رسیده تا در مقاله‌ای به سراغ برترین‌ بازی‌های پولی منتشر شده در این ماه برویم.

 زومجی به‌صورت روزانه بهترین بازی های اندروید و آیفون را معرفی می‌کند که می‌توانید با ورود به بخش معرفی بازی موبایل به انبوهی از معرفی‌های زومجی دسترسی داشته باشید. از سوی دیگر اگر به‌دنبال بازی‌هایی برای تجربه در آخر هفته هستید، زومجی در روز جمعه هر هفته بهترین بازی های اندروید و آیفون هفته را معرفی می‌کند. در ادامه با بهترین بازی های پولی ماه August همراه زومجی باشید.

battle chasers

Battle Chasers: Nightwar

اولین و گران‌قیمت‌ترین بازی فهرست بهترین بازی‌های پولی ماه گذشته‌ی میلادی، بازی جذاب Battle Chasers: Nightwar است که یک اثر درجه یک در سبک نقش آفرینی برای سیستم‌عامل‌های اندروید و iOS است. این بازی در سبک نقش آفرینی با نبرد‌های نوبتی است که گیم‌پلی آن شباهت زیادی به بازی‌های کلاسیک دهه‌ی ۹۰ دارد. البته گرافیک و تجربه‌ی بصری این بازی به‌حدی سطح بالا است که شاید بتوان آن را در حد بازی‌های کنسولی دانست. در بازی Battle Chasers: Nightwar بخش‌های متفاوت گیم‌پلی مانند نبرد، گشت‌و‌گذار، ساخت و ساز و تلاش برای بقا وجود دارد که بازیکنان را از نظر محتوایی کاملا راضی خواهد کرد. ۶ نوع قهرمان متفاوت در بازی وجود دارند که هر بازیکن می‌تواند باتوجه‌به استراتژی و فکرهای خود به انتخاب و ارتقای سططح آن قهرمان بپردازند. نبرد‌های بازی بسیار جذاب هستند و هر بازیکن می‌تواند تا ۳ قهرمان را در نبردها استفاده کند. اگر از علاقه مندان این سبک بازی‌ها هستید، بازی Battle Chasers: Nightwar یکی از بهترین بازی‌های موجود در اپ‌استور و پلی‌استور است.

دانلود بازی Battle Chasers: Nightwar

beholder 2

Beholder 2

نسخه‌ی دوم یکی از جذاب‌ترین بازی‌های ماجراجویی در پلتفرم موبایل، ماه گذشته برای گوشی‌های اندرویدی و آیفون‌ها عرضه شد. Beholder 2 یکی بازی جذاب با تم جاسوسی در یک حکومت دیکتاتوری است که یک تجربه‌ی بسیار خاص را برای بازیکنان شبیه‌سازی می‌کند. برخلاف نسخه‌ی اول، در این نسخه بازیکنان در نقش یکی از افسران وزارت خانه بازی خواهند کرد و هدف اصلی آن‌ها تبدیل شدن به نخست وزیر این حکومت است. انتخاب‌های سخت و تصمیمات پیچیده در بازی حرف اول را می‌زنند و بازیکنان باید برای رسیدن به هدف خود، صحیح انتخاب کنند. برای تجربه‌ی نسخه‌ی دوم نیازی به بازی کردن نسخه‌ی اصلی نیست اما ایستر اگ‌ها و اشاره‌های جذابی در طول بازی به نسخه‌ی اول می‌شود. وجود طنز تلخ در رابطه با نحوه حکومت، طراحی‌های فانتزی کاراکترهای بازی و داستان‌های پیچیده در هر بخش‌های وزارت خانه و حکومت نقاط قوت این بازی جذاب هستند. بازیکنان علاقه‌مند به این سبک از بازی‌ها می‌توانند Beholder 2 را با قیمت ۷.۹۹ دلار از اپ‌استور و گوگل‌پلی دانلود کنند.

دانلود بازی Beholder 2

Do Not Feed The Monkeys

Do Not Feed The Monkeys

یکی از بازی‌های ماجراجویی جذابی که در ماه آگوست با قیمت ۵.۹۹ دلار برای سیستم‌عامل‌های اندروید و iOS منتشر شد، بازی Do Not Feed The Monkeys است. بازی Do Not Feed The Monkeys از آن دسته بازی‌هایی است که مشابه آن را فقط در پلتفرم موبایل می‌توان پیدا کرد. بازی‌هایی با ایده‌های جالب و خلاقانه که به شکلی ساده و با گرافیکی معمولی پیاده‌سازی می‌شوند ولی باز هم می‌توانند بازیکنان را مدت‌ها سرگرم خود کنند. بازیکنان در این بازی عضوی از The Primate Observation Club هستند که باید با نظارت و بررسی کردن زندگی میمون‌هایی در قفس از آن‌ها اطلاعات به دست بیاورند. تنها قانون این جامعه غذا ندادن به میمون‌ها است که به طرز عجیبی بسیاری از اعضا نمی‌توانند این قانون را رعایت کنند. بازی دارای رابط کاربری جذاب و خاصی است و گیم‌پلی آن نیز دارای مکانیسم‌های پیچیده و جدیدی است که می‌تواند بازیکنان را مدت‌ها سرگرم کنند.

دانلود بازی Do Not Feed The Monkeys

EQQO

EQQO

یکی از زیباترین بازی‌های ماجراجویی پلتفرم موبایل در ماه گذشته برای گوشی‌های اندرویدی و iOS عرضه شد. بازی EQQO توسط سازندگانش در Parallel Studio با برخی از بهترین بازی‌های تاریخ گیم مانند ICO و Shadow OF Colossus مقایسه شده است. البته قطعا این بازی کیفیتی در سطح این شاهکارها ندارد اما تلاش سازندگان برای ساخت یک اثر با کیفیت کاملا به نتیجه رسیده است. بخش ظاهری بازی بسیار زیبا و هنری طراحی شده است و تصاویر بازی چشم نواز هستند. بازی EQQO دارای بیش از ۵ ساعت گیم‌پلی است و بازیکنان می‌توانند در دنیای بازی در حدود ۴۰ مرحله را تجربه کنند و روایت‌گر افسانه‌ی یک کودک گمشده باشند. داستان بازی روایتگر دوری مادر و پسری نابینا است که در این داستان پسر نابینا که اکو نام دارد، به وسیله احساسات مادرش، از راه دور کنترل می‌شود و به او کمک می‌کند تخم مار خدایان با نام انکولال را به درختی موسوم به درخت مادر برساند. داستان بازی از افسانه‌های کشور اتیوپی الهام گرفته شده است و روایتی احساسی و دوست‌داشتنی دارد. یکی از جذاب‌ترین ویژگی‌های بازی EQQO، نواخته شدن موسیقی متن بازی توسط ارکستر فیلارمونیک پراگ است که یک امر خاص و تحسین برانگیز محسوب می‌شود. اگر از آن دسته بازیکنانی هستید که اهمیت بالایی به داستان بازی می‌دهید، زومجی تجربه این بازی را به شما توصیه می‌کند. 

دانلود بازی EQQO

Hamsterdam

Hamsterdam

بازی Hamsterdam یکی بازی‌های مستقل جذابی است که در ماه گذشته و با اتمام رسیدن کمپین کیک استارتر آن برای آیفون‌ها و گوشی‌های اندرویدی منتشر شد. بازی اندروید Hamsterdam یک بازی مبارزه‌ای است که متفاوت از سایر بازی‌های این سبک است و نوآوری‌های مخصوص به‌خودش را دارد. این بازی که برچسب قیمتی  ۱.۹۹ دلاری دارد، داستان یک همستر به نام پیم را روایت می‌کند که با استفاده از هنر کونگ فوی خود قصد نجات دادن پدر بزرگ و ازبین‌بردن گنگ ورمین را دارد. طراحی‌های فانتزی و رنگارنگ جذاب، گیم‌پلی درگیر کننده و چالش برانگیز در اوج سادگی از نقاط قوت این بازی مستقل به شمار می‌رود. کنترل‌های بازی به خوبی برای ریتم سریع بازی بهینه‌سازی شده‌اند و بازیکنان برای کنترل پیم، همستر کونگ فو کار مشکلی نخواهند داشت. اگر از طرفداران بازی‌های فانتزی و کارتونی با روایت داستانی جذاب و گیم‌پلی خوب و درگیرکننده هستید، Hamsterdam یکی از بهترین گزینه‌های موجود در اپ‌استور و گوگل‌پلی است.

دانلود بازی Hamsterdam

Maximbady: Bullseye

Maximbady: Bullseye

یکی از ساده‌ترین بازی‌های این فهرست، بازی Maximbady: Bullseye است که یک بازی ماجراجویی و آرکید به‌شمار می‌رود و با قیمت ۰.۹۹ دلار برای آيفون‌ها و گوشی‌های اندرویدی عرضه شده است. بازی در گوگل‌پلی توضیحات زیادی را به بازیکنان ارائه نمی‌کند و نوید یک بازی اکشن پر سروصدا را به بازیکنان می‌دهد. شاید بزرگ‌ترین وجه بازی Maximbady: Bullseye، ارتباط آن با کانال محبوب ماکسیم بدی (Maximbady) در یوتیوب است. اگر به بازی‌های فانتزی و رنگارنگ اکشن و آرکید علاقه مندید یا از دنبال کنندگان کانال یوتیوب ماکسیم بدی هستید، می‌ةوانید این بازی را از اپ‌استور و گوگل‌پلی دانلود کنید.

دانلود بازی Maximbady: Bullseye

OXXO

OXXO

OXXO یک بازی پازل و معمایی جذاب است که توانسته با معما‌های چالش برانگیز خود، به فهرست بهترین بازی‌های پولی ماه گذشته راه پیدا کند. این بازی قیمتی معادل ۱.۹۹ دلار دارد و بازیکنان می‌توانند ازطریق اپ‌استور و گوگل‌پلی به آن دسترسی پیدا کنند. در بازی OXXO هیچ آموزش و راهنمایی وجود ندارد و هر بازیکن باید به‌تنهایی و با هوش و دقت خود مکانیسم‌های بازی را بشناسد و معماهای آن را حل کند. هدف معماها این است که بلوک‌های مشابه را به هم برسانید. البته این موضوع در کلام ساده است و در مراحل جدی‌تر بازی، برای حل معماها به فکر، استفاده از  هر ۳ بعد و نگاه کردن از زوایای مختلف نیاز پیدا خواهید کرد. در بازی OXXO باختی وجود ندارد و بازیکنان می‌‌توانند مدت‌های طولانی برای حل هر پازل تلاش کنند.

دانلود بازی OXXO

Raiders Of The North Sea

Raiders Of The North Sea

دیگر بازی گران‌قیمت فهرست بهترین بازی‌های ماه هشتم سال ۲۰۱۹، بازی Raiders Of The North Sea است که نسخه‌ی دیجیتال برد گیمی با همین نام است. بازیکنان در این بازی یک ماجراجویی وایکینگی را تجربه خواهند کرد و هدف آن‌ها در این بازی ساخت یک تیم از کارگران برای سفرهای دریایی و غارت سرزمین‌های مختلف برای شهرت و طلا است. این بازی یک اثر استراتژی نوبتی است که به خوبی برای گوشی‌های هوشمند بهینه‌سازی و پورت شده است. وجود حالت‌های مختلف مانند حالت جذاب رگناروک (Ragnarok) یا پس اند پلی (Pass & Play) باعث شده تا بازیکنان به خوبی بتوانند به‌صورت آنلاین و آفلاین به تجربه‌ی این بازی جذاب بپردازند.

دانلود بازی Raiders Of The North Sea

The Black Widow

The Black Widow

یک دیگر از بازی‌های فهرست بهترین بازی‌های پولی ماه آگوست، بازی The Black Widow است که البته ارتباطی به ابرقهرمانی دنیای مارول به همین نام ندارد. بازی The Black Widow یک اثر تعاملی و جنایی در مورد اولین قاتل زنجیره‌ای زن کشور استرالیا است که او را با نام بیوه‌ی سیاه می‌شناسند. گیم‌پلی بازی یک تجربه‌ی روایت شده از ماجراجویی است که در طی آن بازیکنان باید به بازجویی یک نسخه‌ی دیجیتال از قاتل ، سر نخ‌های جدید پیدا کنند تا بتوانند معمای قتل‌‌های دیگری را حل کنند. بازی دارای تجربه‌ی بصری جذاب و با کیفیتی است و علاقه مندان به این سبک می‌‌توانند این بازی را با قیمت ۱.۹۹دلار از گوگل‌پلی و اپ‌استور دانلود کنند.

دانلود بازی The Black Widow

They Breathe

They Breathe

در ادامه‌ی فهرست بهترین بازی‌های پولی ماه آگوست، یک اثر ماجراجویی دیگر به نام They Breathe حضور دارد که یک بازی ساده اما در عین حال زیبا و جذاب است . این بازی مستقل بازیکنان را در قالب یک قورباغه تنها قرار می‌دهد که باید با دایو‌های طولانی تا اعماق یک جنگل آب گرفته برود. در هر دایو و پس از ورود به آب، بازیکنان باید با رسیدن به حباب‌های هوا زنده بمانند. البته در طول این مسیر دشمنانی نیز وجود دارند که قصد کشتن این قورباغه را دارند. درجه سختی با رسیدن به اعماق تاریک‌تر آب، افزایش پیدا می‌کند و بازیکنان را به چالش می‌کشد. این بازی با قیمت ۱.۴۹ دلار برای سیستم‌عامل‌های اندروید و ویندوز عرضه شده است و تجربه‌ی آن برای علاقه مندان این سبک خالی از لطف نخواهد بود.

دانلود بازی They Breathe

Wings of Osiris: Genesis

Wings of Osiris: Genesis

بازی Wings of Osiris: Genesis یک بازی جذاب  shoot’em up است که در ماه گذشته به‌صورت پولی و با قیمت ۱.۹۹ دلار برای سیستم‌عامل‌های اندروید و iOS عرضه شد. بازیکنان در این بازی نقش یک قهرمان جنگی را به عهده می‌گیرند که  ماموریتش نجات انسانیت از حملات یک هوش مصنوعی خبیث است. این هوش مصنوعی شیطانی که The Judgement نام دارد، توسط انسان‌ها ساخته شده اما اکنون قصد نابودی آن‌ها و ازبین‌بردن دنیا را دارد. در بازی Wings of Osiris: Genesis به جز اکشن جذاب و سریع شاهد حضور مکانیسم‌ها و عناصری از سبک نقش آفرینی هستیم که به بازی سبک و سیاق خاصی داده است و بازیکنان را بیشتر با بازی همراه می‌کند. اتفاقات این بازی با نمای دوربین از بالا به پایین نمایش داده می‌شود و عملکرد آن نیز در بخش گرافیکی در سطح خوبی قرار دارد. بازی از لحاظ محتوایی بسیار غنی است و بازیکنان می‌توانند با ۷ نوع کشتی مختلف در ۷ لوکیشن جذاب و متفاوت به نبردهای سریع وجذاب برای شکست دادن این هوش مصنوعی خبیث بپردازند.

دانلود بازی اندروید Wings of Osiris: Genesis

Witch Eye

Witch Eye

آخرین بازی فهرست بهترین‌ بازی‌های پولی ماه آگوست، بازی جذاب Witch Eye است که بازیکنان را به یک تجربه‌ی رنگارنگ وخاطره انگیز در سبک پلتفرمر و ماجراجویی می‌برد. داستان بازی Witch Eye روایت‌گر ماجرای انتقام یک جادوگر است که لوازم جادوگریش توسط شوالیه‌ها و دیگر جادوگرها به سرقت رفته است. در این بازی بیش از ۵۰ مرحله‌ی جذاب برای بازیکنان طراحی شده که که در این مراحل  حدود ۱۰۰ نوع دشمن، مینی باس و باس وجود دارد که تجربه‌ی چالش برانگیزی را برای بازیکنان رقم خواهد زد. همچنین برای این بازی حدود ۳۰ موسیقی متن جدید و مخصوص ساخته شده است که تجربه‌ی بازی را بسیار لذت بخش‌تر می‌کنند. بازی جذاب Witch Eye اکنون با قیمت ۲.۹۹ دلار در اپ‌استور و گوگل‌پلی قابل دانلود است.

دانلود بازی Witch Eye


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده