نویسنده: مسیح کریمی
// یکشنبه, ۷ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۱۹:۰۳

دیوید استراترن به بردلی کوپر در فیلم Nightmare Alley پیوست

دیوید استراترن، بازیگر نامزد دریافت جایزه اسکار، به بردلی کوپر در فیلم Nightmare Alley به کارگردانی گیرمو دل تورو ملحق شده است.

فیلم Nightmare Alley (کوچه کابوس) قرار است فیلم بعدی گیرمو دل تورو، کارگردان برنده ۲ جایزه اسکار برای کارگردانی فیلم The Shape of Water (شکل آب)، باشد که تاکنون شاهد حضور ستارگان بزرگی در این فیلم بودیم. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، حضور بازیگر دیگری در این فیلم مورد انتظار تایید و اعلام شده است. طبق خبری که هالیوود ریپورتر آن را منتشر کرده، دیوید استراترن که پیش از این برای بازی در فیلم Good Night, and Good Luck (شب‌بخیر و موفق باشید) نامزد دریافت جایزه اسکار شده بود، پس از توافق با فاکس سرچلایت، قرارداد همکاری برای حضور در فیلم Nightmare Alley امضا کرده است. در این فیلم بردلی کوپر قرار است نقش‌ اصلی آن را بازی کند و همچنین در فیلم کوچه کابوس شاهد حضور بازیگران دیگری چون کیت بلانشت، تونی کولت، رونی مارا، ران پرلمن، ریچارد جنکینز و مارک پووینلی، نیز خواهیم بود.

گیرمو دل تورو در فیلم The Shape of Water 

علاوه بر کارگردانی، دل تورو به‌همراه کیم مورگان وظیفه نوشتن فیلمنامه فیلم Nightmare Alley را نیز بر عهده دارد. فیلم کوچه کابوس براساس رمانی به همین نام اثر ویلیام لیندزی گرشام در دست ساخت است. پیش از این در سال ۱۹۴۷، فاکس قرن بیستم فیلم Nightmare Alley را تولید و منتشر کرده بود که در این فیلم تایرون پاور و جون بلوندل نقش دو شخصیت اصلی آن را بازی کرده بودند. داستان این رمان و فیلم در مورد یک فرد مغرور، جاه‌طلب و بلندپرواز است که با یک روانپزشک ارتباط دوستی و عاطفی برقرار می‌کند. اما بعد از گذشت مدتی بالاخره شخصیت اصلی زن داستان، شرایط را به‌طور کلی تغییر می‌دهد.

انتظار می‌رود مراحل فیلمبرداری و تولید فیلم Nightmare Alley در سال ۲۰۲۰ آغاز شود که هنوز زمانی برای انتشار آن اعلام نشده است. استراترن در طول سال‌های اخیر بیشتر برای بازی در فیلم Lincoln (لینکلن)، فیلم The Bourne Ultimatum (اولتیماتوم بورن) و فیلم Godzilla (گودزیلا) شناخته شده که امسال شاهد حضور و بازگشت او در فیلم Godzilla: King of the Monsters (گودزیلا: پادشاه هیولاها) نیز بودیم. فیلم Nomadland و فیلم The Devil Has a Name فیلم‌های بعدی استراترن خواهند بود.


منبع Collider
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده