نویسنده: علی نوروزی
// یکشنبه, ۷ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۱۶:۲۹

تیم Natus Vincere قهرمان مسابقات WePlay! Reshuffle Madness دوتا 2 شد

تیم ناوی پیش از شروع رقابت‌های Dota Pro Circuit فصل ۲۰۲۰-۲۰۱۹ بازی Dota 2 با قهرمانی در مسابقات WePlay! Reshuffle Madness دوباره نام خود را بر سر زبان‌ها انداخت.

تیم Natus Vincere پس از پایان فصل گذشته، بسیاری از طرفداران را به خاطر نمایش‌های بی‌نظیرش شگفت‌زده کرد و حال در تازه‌ترین اخبار مسابقات مطلع شدیم که این تیم پس از پیوستن پاول “9pasha” خواستونف به ترکیب، مقام قهرمانی مسابقات WePlay! Reshuffle Madness را به دست آورده است. به‌خاطر نتایج فصل گذشته، از تیم‌های Na’Vi و J Storm به‌طور مستقیم برای شرکت در مرحله‌ی اصلی این رویداد دعوت به عمل آمد تا در برابر بهترین تیم‌های راه‌یافته از مرحله‌ی مقدماتی به رقابت بپردازند. سازمان ناوی پس از کسب این عنوان با انتشار توییتی گفت:

تیم رشته‌ی Dota 2 ما فصل تازه را با قهرمانی در رویداد WePlay! Reshuffle Madness آغاز کرد.

تیم ناوی در نیمه‌نهایی مسابقات WePlay! Reshuffle Madness در برابر تیم HellRaisers که در این رویداد بسیار قدرتمند ظاهر شد، قرار گرفت و به‌سادگی حریف خود را با نتیجه‌ی ۰-۲ کنار زد و به فینال راه یافت. تیم J Storm نیز که از شکست برابر تیم Positive Guys در نیمه‌نهایی ناراحت بود، درست پس از پایان این رویداد، بازیکن دیگری را از ترکیب خط زد. در این میان تیم پازتیو گایز که بازیکنان بزرگی نظیر ایگور “iLTW” فایلاتوف و الکساندر “Immersion” ملسکوی را در ترکیب دارد، در فینال مسابقات، تیم ناوی را در فشار گذاشت ولی تلاش‌های آن‌ها نتیجه نداد.

پیروزی در فینال بزرگ ظاهراً برای تیم برتر منطقه‌ی CIS یا همان کشورهای مستقل مشترک‌المنافع دشوارتر بود؛ چرا که برای تعیین قهرمان این دوره از مسابقات شاهد برگزاری بازی پنجم نیز بودیم. تیم Na’Vi نهایتاً در بازی پنجم به پیروزی رسید و در یک رویداد رسمی اولین قهرمانی فصل خود را به دست آورد. این پیروزی در حالی رقم خورد که سازمان Natus Vincere با ترکیبی که در اولین دوره‌ی مسابقات اینترنشنال به قهرمانی رسید، در تورنمنت Midas Mode 2.0 شرکت کرده است و بدون شک این هفته را می‌توان یک هفته‌ی عالی برای این تیم محبوب Dota 2 به شمار آورد.

با شروع مرحله‌ی مقدماتی اولین رویدادهای دارای امتیاز Dota Pro Circuit این فصل در تاریخ ۱۳ مهرماه (۵ اکتبر)، تیم ناوی احتمالاً یکی از تیم‌های برگزیده‌ی منطقه‌ی CIS برای رقابت در ماینور/میجور پیش‌رو خواهد بود. برای مسابقات WePlay! Reshuffle Madness در مجموع جایزه‌ی ۵۰ هزار دلاری در نظر گرفته شده بود که ۳۰ هزار دلار از آن به تیم Natus Vincere برای ایستادن در رده‌ی اول، ۱۰ هزار دلار از آن به تیم Positive Guys برای ایستادن در رده‌ی دوم و ۵ هزار دلار به هر یک از تیم‌های J Storm و HellRaisers برای ایستادن در رده‌های سوم-چهارم تعلق گرفت و مابقی تیم‌ها این رویداد را دست خالی ترک کردند.


منبع DOTESPORTS
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده