نویسنده: مسیح کریمی
// یکشنبه, ۷ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۱۶:۰۲

شایعه: ممکن است شخصیت‌های بیشتری بین دو مجموعه اسپایدرمن به اشتراک گذاشته شوند

طبق خبرهای منتشر شده، مارول و سونی در حال بررسی امکان به اشتراک گذاشتن شخصیت‌های دنیای اسپایدرمن در دو دنیای سینمایی این دو شرکت هستند.

جمعه هفته گذشته بود که پس از نزدیک به دو ماه، سرانجام والت دیزنی، مارول استودیو و سونی پیکچرز به توافق جدیدی دست پیدا کردند تا شخصیت مرد عنکبوتی بار دیگر به دنیای سینمایی مارول بازگردد و حداقل شاهد حضور او در دو فیلم دیگر که یک فیلم، قسمت سوم فیلم Spider-Man (اسپایدرمن) است و فیلم دیگر مشخص نیست، نیز باشیم. همچنین مدت کوتاهی بعد اعلام شد که جان واتس، کارگردان فیلم Spider-Man: Homecoming (مرد عنکبوتی: بازگشت به خانه) و فیلم Spider-Man: Far From Home (مرد عنکبوتی: دور از خانه)، در حال انجام مذاکرات نهایی با سونی و مارول برای کارگردانی فیلم Spider-Man 3 (اسپایدرمن ۳) که هنوز نام آن مشخص نیست، است. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، این توافق ممکن است ابعاد گسترده‌تری را داشته باشد.

Spider-Man: Far From Home

طبق خبری که ددلاین منتشر کرده، جزئیات جدیدی از دنیای مشترک منتشر شده که طبق آن، فیلم‌های اسپایدرمن در دنیای سینمایی مارول ممکن است با فیلم‌های دنیای عنکبوتی سونی مثل فیلم Venom 2 (ونوم ۲) و فیلم Sinister Six (شش خبیث) ارتباط داشته باشند. طبق این گزارش، این ارتباط مثل یک تماس و پاسخ توصیف شده، چون که احتمالا دنیای عنکبوتی سونی قرار نیست ارتباط با تداوم و محکمی با دنیای عنکبوتی مارول داشته باشد و این موضوع بیشتر شامل اشتراک شخصیت بین دو مجموعه خواهد بود، اما به‌طور بالقوه این توافق می‌تواند شامل تعامل بیشتری بین آن‌ها باشد. حتی کوین فایگی، رئیس مارول استودیو نیز در صحبت‌های خود به‌نحوی به این موضوع اشاره کرده بود و در آینده باید دید که آیا شاهد کراس اور بین این دو مجموعه خواهیم بود یا قرار است مسیر فعلی حفظ شود.

فیلم Spider-Man 3 قرار است در تاریخ ۱۶ جولای ۲۰۲۱ (۲۵ تیر ۱۴۰۰) اکران شود. در حال حاضر تنها بازگشت تام هالند در نقش پیتر پارکر ملقب به مرد عنکبوتی در قسمت جدید فیلم Spider-Man تایید شده که اطلاعات زیادی از داستان و اتفاقات آن در دسترس نیست. در توافق جدید، دیزنی قبول کرده که ۲۵ درصد از بودجه ساخت فیلم Spider-Man 3 را پرداخت و در مقابل ۲۵ درصد از سود و درآمد فیلم را نیز دریافت کند.


منبع Comingsoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده