نویسنده: آرش عیاری
// یکشنبه, ۷ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۱۱:۳۱

شماره بیست و هشتم مجله الکترونیکی بازینامه منتشر شد

شماره بیست و هشتم مجله الکترونیکی بازینامه منتشر شد؛ مجله‌ای که قرار است از این به بعد به صورت فصلی منتشر شود.

بازینامه یک مجله الکترونیکی درباره بازی‌های ویدیویی است. بعد از وقفه‌ای که در روند انتشار این مجله ایجاد شد، بازینامه حالا به ایستگاه بیست‌و‌هشتم رسیده. متنی که در ادامه می‌خوانید، بسته خبری است که به مناسبت انتشار شماره جدید بازینامه برای رسانه‌ها ارسال شده است. خسته نباشید به بازینامه از طرف زومجی. 

پس از مدتی که بازینامه از شما دور بود، با در پیش گرفتن رویه‌ی جدید با اهدافی نو از این پس هر فصل یک شماره از این مجله را تقدیم شما خواهیم کرد. در کنار آن، برای کم شدن دوری بازینامه از مخاطبش هر روز مطالبی را در وبسایت بازینامه منتشر می‌کنیم. این روند در کنار همه‌ی سختی‌هایی که برای ما به همراه می‌آورد، در شکل‌گیری یک نگاه همه‌جانبه و به روزتر به بازی‌های ویدئویی و سرگرمی‌های دیجیتال دیگر و نزدیکی هر چه بیشتر به مخاطب ما را یاری خواهد رساند. از این شماره به بعد هر فصل منتظر انتشار شماره‌ی جدید مجله باشید و روزانه نگاه خود را از سایت بازینامه دریغ نکنید، تا تجربه‌ای کامل‌ و جامع از آن‌چه می‌توانیم در اختیار شما قرار دهیم داشته باشید.

در کنار این تغییرات و پوست‌اندازی‌ها، بازینامه قرار است در هر فصل یک مضمون را در همه‌ی مطالب خود –شاید به جز عمده‌ی مطالب آموزشی- در بر داشته باشد. برای شروع سینما را انتخاب کرده‌ایم. موضوعی که جدای از نزدیکی و ارتباطش با بازی‌های ویدئویی و خدماتی که به این صنعت فراگیر ارائه کرده است، در کنار علاقه‌ی ما به بازی و بازی‌سازی نیز قرار می‌گیرد. به همین مناسبت در این شماره، علاوه بر اخبار و مطالب سینمایی که خواهید خواند، با نگاهی سینمایی به بازی‌های منتشر شده در نقد و بررسی‌ها روبرو خواهید شد.

امید است در شروع جدید بازینامه، مثل همیشه همراه ما باشید و در کنار شما اتفاقات خوبی را رقم بزنیم. منتظر انتقادات و پیشنهادات شما همراهان همیشگی مجله بازینامه هستیم. 

آدرس سایت بازینامه bazinameh.org/bazinameh-28

دانلود شماره ۲۸ مجله بازینامه


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده