نویسنده: مسیح کریمی
// یکشنبه, ۷ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۰۹:۰۱

کارگردان سریال Obi-Wan Kenobi مشخص شد

شرکت لوکاس فیلم از انتخاب کارگردان سریال Obi-Wan Kenobi خبر داده که پیش از این سابقه کار در سریال The Mandalorian را نیز داشته است.

ماه گذشته بود که ساخت سومین سریال Star Wars (جنگ ستارگان) را رسما تایید و اعلام کرد که این سریال لایو اکشن قرار است براساس شخصیت اوبی وان کنوبی ساخته شود و همچنین در این سریال شاهد بازگشت ایوان مک گرگور برای نقش آفرینی دوباره نیز خواهیم بود. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، کارگردان سریال Obi-Wan Kenobi مشخص و معرفی شده است. طبق خبری که ورایتی منتشر کرده، دبورا چاو که پیش از این وظیفه کارگردانی دو قسمت از فصل اول سریال The Mandalorian (ماندالوریان‌) را بر عهده داشته بود، وظیفه کارگردانی سریال اوبی وان کنوبی را نیز بر عهده گرفته که مشخص نیست آیا شخص دیگری نیز به او در این پروژه اضافه خواهد شد یا تنها کارگردان آن خواهد بود. کاتلین‌ کندی، رئیس لوکاس‌فیلم در بیانیه منتشر شده دیدگاه و نگاه چاو برای این سریال لایو اکشن را ستایش کرد و گفت:

ما به‌دنبال انتخاب کارگردانی بودیم که بتواند به‌تمام ابعاد جنبه عرفانی و اراده محکم شخصیت اوبی وان در حماسه جنگ ستارگان واقف باشد و در سریال به آن بپردازد. با توجه به کار فوق العاده‌ای که او در توسعه شخصیت‌های ما در سریال The Mandalorian انجام داده بود، من کاملا مطمئن هستم که دبورا کارگردان بسیار مناسبی برای گفتن این داستان است.

دبورا چاو

کندی پیش از این در نمایشگاه D23 تایید کرده بود که تمامی فیلمنامه‌های سریال Obi-Wan Kenobi نوشته شده‌اند و مراحل فیلمبراری و تولید این سریال قرار است در طول سال ۲۰۲۰ انجام شود. حسین امینی، نویسنده آثاری چون فیلم The Wings of the Dove (بال‌های کبوتر)، فیلم Drive (رانندگی)، سریال McMafia (مک‌مافیا) و سریال The Alienist (روان پزشک) وظیفه نوشتن فیلمنامه سومین سریال Star Wars را بر عهده داشته است. اتفاقات سریال Obi-Wan Kenobi قرار است هشت سال پس از پایان سه‌گانه پیش درآمد و دوئل حماسی اوبی وان کنبوی و آناکین اسکای‌واکر آغاز شود که فعلا اطلاعات زیادی از آن در دسترس نیست.

سرویس استریم دیزنی پلاس در تاریخ ۱۲ نوامبر امسال (۲۱ آبان) آغاز به کار خواهد کرد که هم‌زمان با آن، پخش سریال The Mandalorian از این سرویس استریم منتشر آغاز می‌شود. انتظار می‌رود که پخش سریال Obi-Wan Kenobi از سال ۲۰۲۱ آغاز شود.


منبع Gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده