نویسنده: رضا علمی
// شنبه, ۶ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۱۹:۴۵

رابرت گریسون، بازیگر فیلم The Karate Kid در سن ۵۹ سالگی درگذشت

رابرت گریسون، بازیگر دو فیلم مجموعهٔ The Karate Kid (بچه کاراته کار) و سریال Cobra Kai (کبرا کای)، در سن ۵۹ سالگی درگذشت.

طبق گزارش سایت خبری دِدلاین، رابرت گریسون، بازیگر آمریکایی که با فیلم‌های مجموعهٔ The Karate Kid (بچه کاراته‌کار) شناخته می‌شود و در دو فیلم این مجموعه نقش شخصیت تامی را ایفا کرد، در سن ۵۹ سالگی درگذشت. هنوز علت مرگ این بازیگر اعلام نشده است، اما برخی گزارش‌ها نشان می‌دهند که وی مدت‌ها درگیر بیماری بود و در چند سال گذشته از نظر جسمی چندان حال وی مساعد نبود.

ریک هنریکز، نماینده این بازیگر پس از فوت وی در توییتی چنین نوشت:

راب فردی بسیار بزرگ و سفیر مجموعهٔ «بچه کاراته‌کار» بود. نقش‌آفرینی راب در فصل دوم سریال Cobra Kai (کبرا کای)، آخرین نقش‌آفرینی وی بود و باید گفت بی‌‌نظیر بازی کرد و اپیزودی را که در آن حضور داشت کاملاً از آن خود کرد. من و همه دلتنگ راب خواهیم شد و جای خالی او کاملاً احساس می‌شود.

جان هارویتز، تهیه‌کننده و نویسنده سریال Cobra Kai نیز در مورد فوت این بازیگر چنین توییت کرد:

ما به دنبال همکاری با راب در فصل جدید و دیدن دوباره چهره‌ٔ خندان او بودیم و برنامه‌هایی برای شخصیت تامی در سر داشتیم. در هر صورت راب همیشه در خاطر ما خواهد ماند و سعی خواهیم کرد کاری کنیم تا باعث افتخار او باشیم.

گفتنی است فصل سوم سریال Cobra Kai در سال ۲۰۲۰ از یوتیوب پخش خواهد شد و تیم بازیگری و تولید دو فصل قبلی این مجموعه موفق برای ساخت فصل جدید این سریال رزمی بازمی‌گردند. فصل اول و دوم سریال Cobra Kai رایگان شده است تا افراد بیشتری بتوانند به تماشای این مجموعه سایت یوتیوب بنشینند. داستان سریال سال‌ها پس از اینکه دنیل لاروسو چندین بار حریف خود یعنی جانی لارنس را در مسابقات جام جهانی کاراته شکست داد و خود جایزه برنده را دریافت کرد، جریان دارد که هر دوی این مبارزان هنرهای رزمی رشد کردند و مسیر‌های متفاوت و جدیدی را در زندگی برای خود انتخاب و دنبال کرده‌اند. با درس‌های زندگی‌ای که آقای کنسوکه میاگی ارائه می‌داد، دنیل لاروسو توانست به موفقیت‌های شخصی بسیار زیادی در زمینه خانواده، زندگی حرفه‌ای و کاری، برسد. با این حال، جانی لارنس نتوانست به اندازه دنیل به موفقیت‌های زیادی برسد و دوران سختی را پشت سر گذاشته است. رالف ماکیو، ویلیام زبکا، زولو مریجونیا، تنر بیوکانن، کورتنی هنگلر، مری ماوسر و اد اسنر، از جمله بازیگرانی هستند که در سریال Cobra Kai حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند.


منبع Deadline
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده