نویسنده: میلاد فاطمی
// شنبه, ۶ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۱۷:۵۸

راک استار برنامه‌های زیادی برای بخش Red Dead Online دارد

کیتی پیکا، رهبر تولید بخش آنلاین بازی Red Dead Redemption 2، در جدیدترین مصاحبه خود از اولویت بالای Red Dead Online و بهبود و گسترش آن در آینده خبر داد.

بازی وسترن Red Dead Redemption 2 را می‌توان یکی از بزرگترین و موردانتظارترین آثار ساخته شده نسل هشتم دانست. از حدود یک سال پیش که رسما بازی عرضه شد تا امروز، توانست بعد از یکی دیگر از آثار استودیوی راک استار یعنی GTA، رتبه دوم پرفروش‌ترین بازی‌های کنسول پلی استیشن 4 را نصیب خود کند؛ اثری که جهان غرب وحشی را به بهترین شکل ممکن ترسیم می‌کند و حس و حال آن دوران را جلوی چشم مخاطب خود می‌آورد. استودیوی راک استار (Rockstar Games) حدود یک ماه پس از عرضه بازی، بخش جداگانه چند نفره‌ای تحت عنوان Red Dead Online را برای طرفداران خود عرضه کرد. اگر زومجی را دنبال کرده باشید، اطلاع دارید که تیم سازنده در این مدت پشتیبانی خوبی نیز از این بخش داشته و آیتم‌ها و موارد زیادی را به‌مرور به آن اضافه کرده‌ است. حال در جدیدترین اخبار بازی، کیتی پیکا، رهبر دستیار تولید بازی Red Dead Online، در تازه‌ترین مصاحبه خود از اهمیت بالای این بخش و اولویت داشتن آن نسبت به عرضه بسته الحاقی برای بخش تک نفره بازی خبر داد:

در حال حاضر تمام هدف و تمرکز ما روی بخش آنلاین بازی است. دلیل آن هم این است که همان‌طور که قبلا گفتم، هنوز کارها و ایده‌های زیادی برای آن باقی مانده است و تمام تلاش خود را می‌کنیم که هرآنچه را گیمرها در بازی Red Dead Redemption 2 به آن علاقه داشته‌اند نیز به این بخش اضافه کنیم.

چند روز پیش بود که راک استار یک به‌روزرسانی جدید را برای Red Dead Online منتشر کرد که طی آن چالش‌ها و نقش‌های جدیدی به این بخش اضافه شده است. در همین رابطه کارگردان بخش آنلاین بازی تاکید می‌کند که:

تیم سازنده بازی در تمام طول مدت بلندپروازی‌های زیادی برای بازی Red Dead Redemption 2 داشته است و زمانی که اثری با چنین وسعتی ساخته می‌شود، خود مسیر را نیز هدایت می‌کند. ایده و اشتیاق ما برای بخش آنلاین بازی نیز به همان اندازه بخش تک نفره بالا است و Red Dead Online ادامه‌روی آن بازی است. ما با کار روی بخش آنلاین درواقع وسعت و داستان بازی اصلی را نیز گسترش می‌دهیم. پشتیبانی ما از بخش Red Dead Online تنها به اضافه شدن نقش‌ها و چالش‌های جدید خلاصه نمی‌شود، بلکه هدف اصلی ما بهبود تجربه کلی گیمر از این بخش است.

اگر شما نیز بازی Red Dead Online را تجربه کرده‌اید، لطفا نظرات خود در مورد این بخش از بازی را با ما نیز به اشتراک بگذارید.


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده