نویسنده: رضا علمی
// شنبه, ۶ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۱۶:۳۲

تاریخ اکران فیلم The Ballad of Richard Jewell اعلام شد

شرکت برادران وارنر تاریخ اکران فیلم The Ballad of Richard Jewell (تصنیف ریچارد جول) کلینت ایستوود را اعلام کرد.

به نظر می‌رسد شرکت برادران وارنر (Warner Bros) به دنبال قراردادن نام فیلم جدید خود در لیست فیلم‌های برگزیده اسکار امسال است و از تاریخ درنظر گرفته‌شده برای اکران این فیلم این موضوع را می‌توان حدس زد؛ فیلم زندگینامه‌ای The Ballad Of Richard Jewell (تصنیف ریچارد جول) کلینت ایستوود، کارگردان محبوب و کارکشته سینمای هالیوود، در تاریخ ۱۳ دسامبر ۲۰۱۹ (۲۲ آذر ماه ۱۳۹۸) روی پردهٔ سینما خواهد رفت. پاول والتر هاوسر در نقش ریچارد جول، سم راکول، بازیگر برنده جایزه اسکار، کتی بیتس و جان هم، بازیگر برنده ۲ جایزه گلدن گلوب و اولیویا وایلد، بازیگران فیلم The Ballad of Richard Jewell هستند.

Eastwood

فیلم The Ballad Of Richard Jewell قرار است براساس مقاله‌‌ای از ماری برنر با نام American Nightmare: The Ballad of Richard Jewell که در سال ۱۹۹۷ توسط مجله ونیتی فیر چاپ شد، تولید و اکران شود.

فیلم The Ballad Of Richard Jewell براساس یک داستان واقعی ساخته خواهد شد که به ماجرای ریچارد جول، نگهبان بی‌گناه گارد امنیتی المپیک آتلانتا که در سال ۱۹۹۶ برگزار شد، خواهد پرداخت. او در جریان برگزاری المپیک تابستانی سال ۱۹۹۶ آتلانتا به‌عنوان بخشی از نگهبانان گارد امنیتی فعالیت می‌کرد که متوجه وجود یک جسم مشکوک در محل کار خود می‌شود که این موضوع را به مسئولان خود گزارش می‌دهد. این جسم مشکوک یک بمب بوده که پیش از خنثی‌سازی، منفجر و باعث مرگ یک نفر و مجروح شدن بیش از صد نفر می‌شود. ریچارد جول در ابتدا به‌عنوان یک قهرمان معرفی شد، اما چند روز بعد FBI به او مشکوک شد و او را به‌عنوان مظنون اصلی این بمب‌گذاری دستگیر کرد. بااین‌حال، او در ادامه بی‌گناه شناخته شد که این موضوع باعث جنجال زیادی در آن زمان شده بود.

لئوناردو دی کاپریو و جونا هیل به‌همراه داویسون کیلوران، کوین میشر و کلینت ایستوود، تهیه‌کنندگان فیلم The Ballad of Richard Jewell خواهند بود. مراحل فیلمبرداری این فیلم قرار بود در تابستان امسال انجام شود. همچنین پس از توافق ایستوود با شرکت فاکس قرن بیستم و والت دیزنی (Walt Disney)، برادران وارنر وظیفه ساخت و انتشار این فیلم را بر عهده گرفته است.


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده