نویسنده: میلاد فاطمی
// شنبه, ۶ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۱۵:۰۱

God of War و Uncharted به‌زودی به PlayStation Hits اضافه می‌شوند

طبق ادعای سونی، طی چند روز آینده قرار است بازی‌های بزرگی چون God of War و شش بازی موفق دیگر از کنسول پلی‌استیشن 4 به فهرست PlayStation Hits اضافه شوند.

بیش از یک سال از زمانی‌که سونی بالاخره سری PlayStation Hits را برای کاربران پلی‌ استیشن 4 معرفی کرده است، می‌گذرد. اگر از جمله افرادی هستید که با این مجموعه آشنایی ندارید، کافی است بدانید سونی از این پس بازی‌های موفقی را که از عرضه آن‌ها زمان نسبتا زیادی گذشته است در قالب پلی‌استیشن هیتس با قیمت ۱۹.۹۹ دلار برای علاقه‌مندان روانه بازار می‌کند. سونی در زمان معرفی این مجموعه، تاکید کرد که بازی‌های زیادی در آینده به آن اضافه خواهند شد. اگر زومجی را دنبال کرده باشید، اطلاع دارید که چند ماه پیش آثاری چون Horizon Zero Dawn: Complete Edition و Resident Evil 7 Biohazard به این مجموعه اضافه شده‌اند. حال در جدیدترین اخبار بازی، به‌زودی و طی چند روز آینده قرار است بازی‌های موفق و بزرگ دیگری چون God of War و Uncharted: The Lost Legacy ازطریق این قابلیت در اختیار علاقه‌مندان قرار گیرند.

playstation hits

اگر دقت کرده باشید، متوجه بسته‌بندی و طراحی متفاوت این سری نسبت به طرح بازی‌های معمول شده‌اید. در بالای طرح روی کاور بازی‌هایی که به این مجموعه اضافه می‌شوند، بخش قرمزرنگی که نشان‌دهنده PlayStation Hits است وجود دارد. این تفاوت همچنین نشان‌دهنده موفقیت و محبوبیت بالای آن بازی است. در ادامه می‌توانید فهرست بازی‌هایی که به‌زودی و از تاریخ ۱۲ مهر به این مجموعه اضافه می‌شوند را مشاهده کنید:

اگر به آثار موجود در این فهرست نگاه کنید، متوجه خواهید شد که هرکدام از آن‌ها در زمان خود بسیار موفق بودند و توانسته‌اند نظرات مثبت زیادی را به خود جذب کنند. پس برای افرادی که شانس تجربه این آثار را تا الان نداشته‌اند، به‌نظر می‌رسد اکنون بهترین فرصت برای خرید و لذت بردن از آن‌ها است. باید به یاد داشته باشید که آثار PlayStation Hits تنها به‌صورت فیزیکی قابل دسترسی هستند.

در صورت تمایل می‌توانید اطلاعات بیشتر و فهرست کامل بازی‌های PlayStation Hits را از صفحه مخصوص آن مشاهده کنید.


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده