نویسنده: مسیح کریمی
// جمعه, ۵ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۱۹:۲۸

اولین تصاویر از حضور لاشانا لینچ در پشت صحنه فیلم No Time to Die منتشر شد

به‌تازگی تصاویر جدیدی از پشت صحنه فیلمبرداری فیلم No Time to Die منتشر شده که در آن برای اولین‌بار شاهد حضور لاشانا لینچ هستیم. 

از ماه خرداد امسال بود که مراحل فیلمبرداری و تولید فیلم James Bond 25 (جیمز باند ۲۵) در جامائیکا آغاز شد و در ادامه در استودیوی فیلمسازی پاین وود در بریتانیا ادامه پیدا کرد و حال مراحل فیلمبرداری فیلم به کشور ایتالیا رسیده است. همچنین در اواخر ماه مرداد امسال اعلام شد که قسمت جدید فیلم James Bond (جیمز باند) قرار است با نام No Time to Die (زمانی برای مردن نیست) اکران شود. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، تصاویر جدیدی از پشت صحنه قسمت جدید فیلم 007 منتشر شده که شخصیت لاشانا لینچ در آن حضور دارد. گفته می‌شود که لینچ قرار است نقش 007 بعدی را در این فیلم اکشن و جاسوسی بازی کند که شخصیت کاملا جدیدی خواهد بود، اما تا به امروز این خبر تایید یا تکذیب نشده است. حال دیلی‌میل تصاویر جدیدی از پشت صحنه فیلم No Time to Die منتشر کرده که در این تصاویر برای اولین‌بار شاهد حضور لینچ در پشت صحنه فیلم در ایتالیا هستیم که در حال انجام ماموریت است و در دیگر تصاویر لیا سدو و کری فوکوناگا، کارگردان فیلم دیده می‌شوند. شما در ادامه می‌توانید این تصاویر را مشاهده کنید:

لاشانا لینچ در پشت صحنه فیلم No Time to Die

دنیل کریگ، رامی ملک، لیا سدو، نائومی هریس، جفری رایت، رالف فاینز، بن ویشاو، روری کینیار، آنا د آرماس، دیوید دنسیک، لاشانا لینچ، کریستوفر والتس، بیلی مگنوسن و دالی بن صلاح، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم No Time to Die حضور دارند و به ایفای نقش خواهند پرداخت. قسمت جدید 007 داستان جیمز باندی را دنبال می‌کند در حال خدمت نیست و او در حال لذت بردن از زندگی شخصی خود در جامائیکا است که در ادامه فلیکس لیتر، دوست قدیمی او، از جیمز باند درخواست کمک می‌کند. او به باند ماموریتی می‌دهد که باید یک دانشمند دزدیده شده را نجات دهد که یک گروه تبهکار به‌دنبال ساخت یک سلاح بسیار خطرناک با فناوری بسیار پیشرفته است که نقش شرور و منفی اصلی این فیلم بر عهده ملک خواهد بود.

فیلم No Time to Die قرار است در تاریخ ۸ آوریل ۲۰۲۰ (۲۰ فروردین ۱۳۹۹) اکران شود. 


منبع ComicBookMovie
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده