نویسنده: مسیح کریمی
// جمعه, ۵ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۱۳:۳۱

رابرت دنیرو، آل پاچینو و جو پشی در تریلر جدید فیلم The Irishman

شبکه نتفلیکس تریلر جدیدی از فیلم The Irishman را منتشر کرده که در آن شاهد نمایش دوره‌های مختلف زمانی اتفاقات فیلم هستیم.

ماه مرداد امسال بود که شبکه نت فلیکس اولین تیزر تریلر فیلم The Irishman (ایرلندی) را منتشر کرد. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، تریلر جدیدی از این فیلم مورد انتظار منتشر شده است. شبکه Netflix اخیرا تریلر جدیدی از فیلم ایرلندی را منتشر کرده که تمرکز این تریلر روی رابرت دنیرو، بازیگر نقش فرانک شیران ملقب به ایرلندی، آل پاچینو، بازیگر نقش جیمی هوفا و جو پشی، بازیگر نقش راسل بوفالینو است. در طول تریلر شاهد نمایش دوره‌های مختلف اتفاقات فیلم نیز هستیم که در واقع نشان می‌دهد که چگونه استفاده از جلوه‌های ویژه برای جوان‌تر کردن صورت بازیگران اصلی به کمک تیم سازنده آمده است. علاوه بر این، این تریلر لحن‌های مختلف فیلم The Irishman را نیز به تصویر می‌کشد و شما در ادامه می‌توانی داین تریلر را تماشا کنید:

دانلود از آپارات

علاوه بر این، شبکه نتفلیکس چهار تصویر جدید از فیلم The Irishman که جدیدترین اثر مارتین اسکورسیزی است، نیز منتشر کرده که تمرکز این چهار تصویر روی فرانک شیران در چهار دوره است که در واقع نشان می‌دهد فیلم قرار است در دوره‌های مختلفی جریان داشته باشد و همچنین استفاده از CGI باعث شده تا دو نسخه جوان‌تر از دنیرو را در فیلم نیز مشاهده کنیم. شما در ادامه می‌توانید این تصاویر را مشاهده کنید:

رابرت دنیرو، آل پاچینو، جو پشی، آنا پاکوین، بابی کاناوله، ری رومانو، هاروی کایتل، استیون گراهام، دومینیک لامباردوتزی، جرمی لوک، کاترین ناردوچی، جی. سی. مک‌کنزی، گری باسارابا، جسی پلمونس، جوزف روسو، کریگ وینسنت و ولکر وایت، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم The Irishman حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. یلم ایرلندی براساس رمان جنایی I Heard You Paint Houses اثر چارلز برانت، تولید شده که این فیلم داستان فرانک شیران ملقب به ایرلندی را روایت خواهد کرد که بیشتر به‌عنوان یک قاتل حرفه‌ای برای گروه‌های مافیایی شناخته می‌شود. دنیرو نقش شیران را در این اثر بازی می‌کند. 

اکران محدود فیلم The Irishman قرار است از تاریخ ۱ نوامبر امسال (۱۰ آبان) آغاز شود. پس از آن در تاریخ ۲۷ نوامبر امسال (۶ آذر) که روز شکرگزاری است، از شبکه نتفلیکس منتشر خواهد شد.


منبع Comingsoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده