نویسنده: مسیح کریمی
// جمعه, ۵ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۱۵:۰۱

سونی در حال ساخت فیلمی براساس شخصیت Madame Web است

سونی با استخدام دو نویسنده مراحل پیش تولید، فیلمی براساس شخصیت Madame Web از دنیای مرد عنکبوتی را آغاز کرده است.

در طی ماه‌های اخیر شاهد انتشار خبر‌هایی مبنی بر اینکه مذاکرات والت دیزنی و سونی پیکچرز در سطوح مختلف با اختلاف نظر مواجه شده و به بن بست خورده که نتیجه آن قطع همکاری دو شرکت و خارج شدن مجموعه فیلم Spider-Man (اسپایدرمن) از مارول استودیو و مجموعه کوین فایگی بوده است. پس از آن سونی به این خبر واکنش نشان داد و حال اکنون مرد عنکبوتی قرار نیست به دنیای سینمایی مارول بازگردد و آینده آن نیز چندان شفاف نیست، اما این بدان معنا نیست که سونی برنامه ساخت اسپین‌آف از شخصیت‌های این مجموعه را متوقف کند. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، سونی به سراغ یکی دیگر از شخصیت‌های دنیای اسپایدرمن رفته است. طبق خبری که کولایدر منتشر کرده، سونی در حال ساخت فیلمی براساس شخصیت Madame Web (مادام وب) است و همچنین مت سازاما و بورک شارپلس، سازندگان سریال Lost in Space (گمشده در فضا)، وظیفه نوشتن فیلمنامه فیلم Madame Web را بر عهده گرفته‌اند.

مت سازاما و بورک شارپلس

سازاما و شارپلس پیش از این وظیفه نوشتن فیلمنامه فیلم Morbius (موربیوس) را بر عهده داشته بودند که این فیلم قرار است در تابستان سال آینده اکران شود. همچنین پس از موفقیت فیلم Venom (ونوم)، ساخت دنباله این فیلم نیز تایید شده که به‌زودی مراحل تولید آن آغاز خواهد شد. بااین حال، اطلاعات بیشتری از جمله بازیگران، کارگردان فیلم، تاریخ اکران و حتی تایید رسمی ساخت فیلم منتشر نشده است و فیلم مستقل مادام وب مراحل اولیه تولید را سپری می‌کند. اما شاید سوال این باشد که مادام وب کیست؟ نام مادام وب در دنیای کامیک مارول برای شخصیت‌های زیادی مورد استفاده قرار گرفته که کاساندرا وب مشهورترین آن‌ها است. او یک جهش یافته سالخورده با قدرت پیش آگاهی و روشن‌بینی است.

وب یک بیماری عضلانی-اسکلتی داشت که باعث شد تا او در یک سیستم زندگی پیشرفته که شبیه به عنکبوت بود، محصور و محدود شود که ازاین‌رو، نام او مادام وب شد. به علت شرایط جسمانی که او داشت، وی هرگز درکنار مرد عنکبوتی و دیگر شخصیت‌ها با قدرت عنکبوتی نمی‌توانست با دشمنان بجنگند، اما او مثل اوراکل به حل جنایات و مواردی مثل آدم ربایی کمک کرده است. مادام وب می‌توانست قدرتش را به فرد دیگری نیز انتقال دهد که این موضوع باعث شد تا او این قدرت را به شخصیت جولیا کارپنتر منتقل کند تا او دومین مادام وب دنیای کمیک باشد.


منبع Gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده