// جمعه, ۵ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۱۱:۳۱

تریلر جدید Star Wars Jedi: Fallen Order باس فایت و نبردهای بازی را نشان می‌دهد

در استریم شب گذشته استودیو ریسپاون، تریلر جدیدی از بازی Star Wars Jedi: Fallen Order منتشر شد که نبرد کاراکتر اصلی را با یک هیولا بزرگ نشان می‌دهد.

چندی پیش بود که استودیو ریسپاون (Respawn Entertainment)، سازنده بازی Star Wars Jedi: Fallen Order، اعلام کرده بود که پنجشنبه شب تریلر جدیدی از این بازی منتشر می‌شود و جزئیات بیشتری از گیم‌پلی و سیستم مبارزه‌ای بازی نمایش داده می‌شود.

طبق جدیدترین اخبار بازی، تریلر جدید Star Wars Jedi: Fallen Order توسط کمرون مانهن، هنرپیشه کال کستیس، به‌‌نمایش گذاشته شد. در ویدیو منتشر شده شاهد سیستم جدیدی از مبارزات هستیم و همچنین کال، قهرمان داستان، را درکنار سایر هم‌تیمی‌های خود مشاهده می‌کنیم. از موارد جالب ویدیو منتشر شده می‌توان‌به باس‌فایت‌های درنظر گرفته شده اشاره کرد. در بخشی از این تریلر کال با یک هیولای بزرگ روبه‌رو می‌شود.

این در حالی است که شاهد نبرد او با یک اینکوئیزیتور (Inquisitor) هم هستیم. بااینکه استودیو ریسپاون اینترتینمنت تخصص خاصی در ساخت بازی‌های تیراندازی دارد، اما به‌نظر می‌رسد تجربه‌ی اول آن‌ها در ساخت یک بازی غیر تیراندازی، قرار است تجربه‌ی سرگرم کننده‌ای باشد. بااین‌حال باید تا عرضه بازی منتظر بمانیم و ببینیم تیم سازنده چه تجربه‌ای را ارائه می‌دهد. در ادامه می‌توانید تریلر منتشر شده Star Wars: Jedi Fallen Order را در زومجی تماشا کنید و نظرات خود را با ما در میان بگذارید. بازی Star Wars Jedi: Fallen Order در تاریخ ۲۴ آبان ماه (۱۵ نوامبر) برای کامپیوتر، پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان عرضه می‌شود.

دانلود ویدیو از آپارات


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده