معرفی بهترین بازیکنان فیفا 20

معرفی بهترین بازیکنان فیفا 20

جمعه, ۵ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۲۰:۰۲

به‌مناسبت انتشار بازی فوتبال فیفا 20، در این مطلب ۵۰ بازیکن برتر آن را معرفی خواهیم کرد. همراه زومجی باشید. 

بالاخره انتظار طرفداران بازی فوتبال فیفا به‌پایان رسید و امروز، شاهد انتشار عمومی بازی فیفا 20 بودیم. بازی که امسال با اضافه کردن بخش فوتبال خیابانی ولتا و همینطور تغییراتی در زمینه گیم‌پلی و حالت‌های بازی، سعی کرده تا تجربه‌ای بهتر در مقایسه با نسخه قبلی باشد. اما به رسم هر سال، چندی پیش الکترونیک آرتز لیستی از بهترین بازیکنان بازی FIFA 20 منتشر کرده بود که ما هم به‌مناسبت انتشار بازی، تصمیم گرفتیم در مقاله‌ای به معرفی ۵۰ بازیکن برتر بازی بپردازیم تا در صورت تجربه بخش‌هایی چون کریر یا آلتیمیت تیم، بتوانید شناخت بهتری از بازیکنان با‌کیفیت این بازی داشته باشید. پس بدون مقدمه بیش‌تر به سراغ معرفی بازیکنان برویم. فقط در نظر داشته باشید که رتبه‌بندی بازیکنان دقیقا مطابق چیزی است که EA اعلام کرده است و زومجی اقدام به رتبه‌بندی بازیکنان نکرده است:

فیفا 20

۵۰- دریس مرتنز

  • باشگاه: ناپولی
  • پست: مهاجم مرکزی

پنجاهمین بازیکن برتر فیفا 20، مهاجم بلژیکی باشگاه ناپولی یعنی دریس مرتنز است. بازیکنی که مخصوصا در بخش آلتیمیت تیم بازی و برای افرادی که به‌سراغ بستن تیم از سری آ ایتالیا می‌روند، گزینه همیشه محبوبی است و سال‌های گذشته هم شاهد استفاده افراد زیادی از این بازیکن بودیم. با اینکه مرتنز یک بازیکن فیزیکی نیست و قد نسبتا کوتاهی هم دارد، اما سرعت بالا و مخصوصا قدرت دریبل‌زنی ۹۰ به وی این اجازه را می‌دهند تا قدرت عبور از هر دفاعی را داشته باشید. ترکیب این موارد با مهارت‌های تکنیکی چهار ستاره و همینطور ویک فوت چهار ستاره مرتنز را به بازیکنی تبدیل می‌کنند که هم به‌عنوان یک بازیکن پست CAM و هم به‌عنوان یک مهاجم نوک می‌تواند قابل استفاده باشد. همچنین به لطف امکان تغییر سریع سیستم تیم در بازی، می‌توانید حتی به‌عنوان وینگر هم از این بازیکن استفاده کنید. 

فیفا 20

۴۹- آیمریک لاپورت

  • باشگاه: منچستر سیتی
  • پست: مدافع وسط

فرانسه بازیکنان با‌کیفیت زیادی در فیفا 20 دارد و یکی از آن کشور‌هایی است که حتی می‌توان برای بستن تیم در آلتیمیت تیم هم به سراغش رفت. یکی از بهترین بازیکنان این کشور و صد البته بهترین مدافعان بازی فیفا 20، آیمریک لاپورت بازیکن باشگاه منچسترسیتی است که سال گذشته عملکرد بسیار درخشانی در دنیای واقعی داشت و به همین دلیل هم EA امسال قدرت کلی وی را به ۸۷ افزایش داده است. در کنار سرعت قابل‌قبولِ ۶۴ برای یک مدافع وسط، لاپورت فیزیک عالی ۸۲ و همینطور قدرت دفاعی بسیار خوب ۸۸ دارد و همین هم کار را برای مهاجمین در روبه‌رو شدن با وی سخت می‌کند. این مدافع فرانسوی همچنین با دقت پاس ۷۱ از این حیث هم شرایط خوبی دارد و می‌توانید با خیال راحت با وی پاس‌های کوتاه یا بلند را برای بازیکنان تیم‌تان ارسال کنید. 

فیفا 20

۴۸- تیاگو

  • باشگاه: بایرن مونیخ
  • پست: هافبک وسط

در جایگاه چهل و هشتم بهترین‌های فیفا 20، نام تیاگو، هافبک وسط اسپانیایی باشگاه بایرن مونیخ دیده می‌شود که تقریبا می‌توان وی را یک بازیکن کامل دانست که در تمامی زمینه‌ها می‌تواند گزینه قابل اتکایی باشد و در برخی جنبه‌ها هم واقعا عالی است. تیاگو با سرعت ۶۹، هافبک خیلی سریعی نیست اما در پست CM قابل استفاده خواهد بود و دقت پاس عالی ۸۵ وی می‌تواند تا حد زیادی سرعت متوسطش را جبران کند. از آن مهم‌تر، قدرت دریبل‌زنی بی‌نقص ۹۰ و همچنین مهارت‌های تکنیکی پنج ستاره این بازیکن است که به‌لطف آن‌ها می‌توانید تمام حرکات تکنیکی موجود در بازی را با این بازیکن انجام بدهید و به‌راحتی از مدافعین حریف عبور کنید. تیاگو حتی در زمینه شوت هم با سطح کلی ۷۴ شرایط خوبی دارد و در مواقع لزوم، می‌توان روی گلزنی وی هم حساب کرد. 

فیفا 20

۴۷- برناردو سیلوا

  • باشگاه: منچستر سیتی
  • پست: وینگر راست

برناردو سیلوا، وینگر پرتغالی باشگاه منچسر سیتی، سال گذشته یکی از آماده‌ترین و بهترین بازیکنان دنیای فوتبال بود و به همین دلیل هم این روز‌ها حرف و حدیث‌های زیادی در رابطه با عدم حضور وی در لیست نهایی بهترین بازیکنان سال فیفا به‌وجود آمده است. اما فارغ از این موضوع، عملکرد خوب سیلوا حداقل توسط شرکت EA دیده شده و کارت اولیه وی در بازی به سطح ۸۷ ارتقا داشته است. سرعت ۸۱ این بازیکن شاید برای یک وینگر بسیار عالی نباشد و بتوانید وینگر‌های سریع‌تری هم برای تیم خودتان پیدا کنید، اما در صورتی که از طریق تغییر چینش ترکیب سریع بازی سیلوا را به پست‌های مرکزی‌تر مثل CAM منتقل کنید، یک هافبک بسیار سریع خواهید داشت. سیلوا همچنین دقت پاس خیلی خوب ۸۳ دارد و می‌تواند یک بازیساز خوب برای تیم شما باشد و مهارت دریبل‌زنی عالی ۹۲ و ترکیب آن با مهارت‌های تکنیکی چهار ستاره این بازیکن هم وی را به یک دریبل‌زن حرفه‌ای تبدیل می‌کنند. 

فیفا 20

۴۶- توبی آلدرویرلد

  • باشگاه: تاتنهام
  • پست: مدافع وسط

توبی آلدرویرلد، مدافع بلژیکی باشگاه تاتنهام، چهل و ششمین بازیکن برتر فیفا 20 است. هرچند در فصل نقل و انتقالات تابستانی شایعه‌های مختلفی پیرامون پیوستن وی به تیم‌های دیگر لیگ برتر یا حتی سری آ وجود داشت، اما در نهایت این بازیکن در تاتنهام ماندگار شد. سرعت بدون شک یکی از نقاط قوت آلدرویرلد نیست اما سطح کلی ۶۴ در این زمینه برای یک مدافع قابل قبول است. بدون شک اصلی‌ترین نقطه قوت آلدرویرلد قدرت دفاعی کلی ۸۸ وی است که باعث شده این بازیکن در زمینه‌های مثل تکل‌زنی یا قطع توپ کیفیت خوبی داشته باشد. به این‌ها باید فیزیک خوب ۷۹ وی و همینطور مهارت پاس ۷۲ را هم اضافه کنیم که اولی باعث می‌شود در نبرد‌های یک در برابر یک فیزیکی که از قضا نقش پررنگی هم در بازی امسال دارند آلدرویرلد حرف‌های خوبی برای گفتن داشته باشد. 

فیفا 20

۴۵- سون هیونگ-مین

  • باشگاه: تاتنهام
  • پست: مهاجم مرکزی

رتبه چهل و پنجم بهترین‌های فیفا 20 در اختیار سون هیونگ-مین، مهاجم کره‌ای باشگاه تاتنهام قرار دارد که در واقع بهترین بازیکن آسیایی بازی هم به‌حساب می‌آید. عملکرد خوبی که این بازیکن فصل گذشته داشت، باعث شده تا امسال سطح کلی وی به ۸۷ ارتقا پیدا کند و همینطور شاهد تغییر پست وی هم از وینگر چپ به CF هستیم که باعث خواهد شد قرار دادنش در ترکیب‌های فاقد وینگر در بخش آلتیمیت تیم بازی کار راحت‌تری باشد. سون بدون شک یکی از بهترین مهاجمین بازی است چرا که سرعت بالای ۸۸ وی اجازه عبور راحتش از مدافعین کند را فراهم خواهد کرد و دقت شوت‌زنی عالی ۸۶ و ترکیب آن با ویک فوت پنج ستاره هم باعث می‌شود تا سون با استفاده ار هر دو پا ضربه‌های خطرناکی راهی دروازه حریفان کند. در کنار این ویژگی‌ها مهاجم کره‌ای قدرت دریبل‌زنی عالی ۸۷ و مهارت‌های تکنیکی چهار ستاره هم دارد. 

فیفا 20

۴۴- فرناندینیو

  • باشگاه: منچستر سیتی
  • پست: هافبک دفاعی

بازهم نماینده‌ای دیگر از باشگاه منچستر سیتی و این بار، فرناندینیو، هافبک دفاعی پرتلاش این تیم که در رتبه چهل و چهارم بهترین‌های بازی قرار گرفته است. این بازیکن برزیلی یکی دیگر از هافبک‌های نسبتا کامل بازی به‌حساب می‌آید که هم در پست CDM و هم در پست CM قابل استفاده است و البته که بیش‌تر در کار‌های دفاعی به تیم‌تان کمک خواهد کرد. سرعت ۶۶ با اینکه خیلی خوب نیست اما برای بازیکنی در این پست قابل استفاده است ولی جدا از سرعت، در سایر زمینه‌ها فرناندینیو شرایط خوبی دارد. برای مثال قدرت دفاعی ۸۴ وی باعث خواهد شد تا بتواند کار‌هایی مثل قطع توپ یا تکل‌زنی را در وسط زمین برای‌تان انجام بدهد و دقت پاس، مهارت دریبل‌زنی و فیزیک که هر سه معادل ۷۹ هستند، باعث خواهند شد تا فرناندینیو حتی در زمینه بازیسازی و عبور از بازیکنان حریف هم حرفی برای گفتن داشته باشد. 

فیفا 20

۴۳- متس هوملس

  • باشگاه: دورتموند
  • پست: دفاع وسط

یکی از مهم‌ترین نقل و انتقالات این فصل بوندسلیگا یا شاید حتی فوتبال دنیا، بازگشت متس هوملس، مدافع آلمانی به باشگاه سابقش یعنی دورتموند بود و وی پس از پشت سر گذاشتن چند فصل در بایرن مونیخ امسال دوباره به باشگاه قبلی‌اش برگشت. اما هوملس در فیفا 20، با سطح کلی ۸۷ چهل و سومین بازیکن برتر بازی است اما خب راستش را بخواهید مخصوصا در بخش آلتیمیت تیم شاید گزینه خیلی قابل استفاده‌ای نباشد که دلیل اصلی آن، سرعت بسیار پایین ۵۱ این بازیکن است. هرچند در صورتی که واقعا به باشگاه دورتموند یا شخص بازیکن علاقه داشته باشید، شاید بتوانید با استفاده از یک مدافع سریع‌تر در کنار وی تا حدی این ضعف را جبران کنید. اما جدا از سرعت، مهارت دفاعی کلی ۸۹ هوملس واقعا عالی است و قدرت فیزیکی ۷۶ هم وی را به مدافع خوبی تبدیل می‌کند. در کنار این‌ها باید دقت پاس ۷۶ را هم ذکر کنیم که مخصوصا برای یک مدافع، عالی است. 

فیفا 20

۴۲- جوردی آلبا

  • باشگاه: بارسلونا
  • پست: دفاع چپ

حتی با وجود پیوستن جونیور فیرپو به بارسلونا در پست دفاع چپ، بازهم بهترین بازیکن این باشگاه و حتی تیم ملی اسپانیا در این پست جوردی آلبا ریزنقش و سریع است که مخصوصا مهارت‌های هجومی بالایش وی را به یکی از بهترین‌ها در این پست تبدیل کرده‌اند. آلبا که در جایگاه چهل و دوم از بهترین‌های فیفا 20 قرار گرفته، یکی از سریع‌ترین مدافعین بازی هم به‌حساب می‌آید و سرعت عالی ۹۰ را برای وی شاهد هستیم. در کنار این دقت پاس خیلی خوب ۸۱ آلبا را به بازیکنی تبدیل می‌کند که می‌تواند ارسال‌های خطرناکی داشته باشد و البته که با تمام خصوصیات هجومی مثبت، آلبا با قدرت دفاعی ۷۹ در زمینه بازپس گرفتن توپ از بازیکنان حریف هم کمک زیادی به تیم شما خواهد کرد و حتی با قدرت شوت ۶۹ می‌تواند گاهی به شرط قرار گرفتن در موقعیت مناسب برای شوت‌زنی هم استفاده شود. 

فیفا 20

۴۱- کریم بنزما

  • باشگاه: رئال مادرید
  • پست: مهاجم مرکزی

شاید کریم بنزما جزو محبوب‌ترین بازیکنان دنیای فوتبال نباشد و مربیان فعلی و سابق رئال مادرید هم بارها و بارها به‌خاطر تاکید روی استفاده از وی مورد انتقاد قرار گرفته باشند، اما این بازیکن فرانسوی همواره نشان داده که می‌تواند کار‌های مفیدی برای تیمش انجام بدهد و پس از عملکرد خوبی که سال گذشته داشت، امسال با افزایش سطح کلی کارش را در فیفا 20 با یک کارت ۸۷ آغاز کرده و البته در همان هفته اول هم یک کارت اینفرم در بخش آلتیمیت تیم گرفته است. بنزما در بازی سرعت قابل قبول ۷۶ را دارد و بیش‌تر از اینکه مهاجمی سریع به‌حساب بیاید، با فیزیک کلی ۷۷ یک مهاجم فیزیکی‌تر است که مخصوصا از قدرت سرزنی خوبی بهره می‌برد. در کنار این‌ها، دقت شوت ۸۲، پاس خوب ۸۰ و مخصوصا قدرت دریبل‌زنی ۸۶ و ترکیب آن‌ها با مهارت‌های تکنیکی و ویک فوت چهار ستاره بنزما را به مهاجم خطرناکی در داخل محوطه جریمه تبدیل می‌کنند که هم برای گل‌زنی و هم برای خلق موقعیت برای هم‌تیمی‌ها می‌تواند گزینه مناسبی باشد. 

فیفا 20

۴۰- سمیر هندانوویچ

  • باشگاه: اینتر میلان
  • پست: دروازه‌بان

اما اولین کارت ۸۸ بازی، متعلق به چهلمین بازیکن برتر آن یعنی سمیر هندانوویچ، دروازه‌بان اسلوونیایی باشگاه اینتر میلان است. دروازه‌بان قد بلندی که طی سال‌های اخیر عملکرد بسیار خوبی در دروازه اینتر داشته و بدین ترتیب یکی از بهترین‌های فیفا 20 هم به‌حساب می‌آید. معمولا دروازه‌بان‌های قدبلند عملکرد خوبی در سری فیفا دارند و هندانوویچ این پیش‌نیاز را دارد و در کنار آن، رفلکس و جاگیری‌های عالی ۸۹، مهارت شیرجه‌زنی ۸۸ و قدرت مهار توپ ۸۵ هم وی را به دروازه‌بان کاملی تبدیل کرده‌اند.

فیفا 20

۳۹- تیبو کورتوا

  • باشگاه: رئال مادرید
  • پست: دروازه‌بان

اما در رتبه سی و نهم بازهم یک دروازه‌بان دیگر قرار گرفته است؛ تیبو کورتورا، دروازه‌بان بلژیکی باشگاه رئال مادرید که البته این روز‌ها خیلی وضعیت خوبی در دنیای واقعی ندارد و انتقاد‌های زیادی به گل‌های زیادی که دریافت می‌کند می‌شود. اما از دنیای واقعی که بگذریم، کورتوا با کارت ۸۸ یکی از بهترین گلر‌های فیفا 20 است و اگر سال گذشته بخش آلتیمیت تیم بازی را تجربه کرده باشید هم می‌دانید که کورتوا یکی از بهترین گلر‌های بازی در این بخش بود و بعید نیست که امسال هم شرایط مشابهی داشته باشد. بهترین مهارت وی در بازی قابلیت مهار توپ ۸۹ است اما در کنار آن رفلکس‌های عالی ۸۷ و جاگیری‌های بسیار خوب ۸۵ هم از دیگر خصوصیات خوب این گلر بلژیکی هستند. 

فیفا 20

۳۸- پائولو دیبالا

  • باشگاه: یوونتوس (در بازی پیمونته کالچیو)
  • پست: هافبک هجومی

اما پس از دو دروازه‌بان، اولین بازیکنی که کارت ۸۸ در بازی دارد پائولو دیبالای آرژانتینی، هافبک هجومی باشگاه یوونتوس است. دیبالا تقریبا تمامی خصوصیاتی را که یک بازیکن پست CAM عالی باید داشته باشد، دارد. برای مثال سرعت ۸۳ وی برای این پست بسیار مناسب است و دقت پاس بسیار خوب ۸۴ هم او را به یک بازیساز عالی تبدیل می‌کند. اما این پایان کار نیست و بهترین قابلیت سی و هشتمین بازیکن برتر فیفا 20 قدرت دریبل‌زنی بسیار عالی ۹۰ و ترکیب آن با مهارت‌های تکنیکی چهار ستاره است که قدرت عبور از مدافع مستقیم را به این بازیکن می‌دهند. در نهایت با دقت شوت ۸۲ دیبالا حتی در زمینه گلزنی هم می‌تواند گزینه قابل‌اتکایی برای تیم شما باشد. 

فیفا 20

۳۷- دیه‌گو گودین

  • باشگاه: اینتر میلان
  • پست: مدافع وسط

اتلتیکو مادرید در چند سال اخیری که تحت هدایت دیه‌گو سیمئونه بوده، عملکرد دفاعی خیلی خوبی داشت که بخشی از این عملکرد بدون شک در سایه دیه‌گو گودین اروگوئه‌ای، کاپیتان سابق این تیم، رخ داده است. با این حال گودین امسال از اتلتیکو جدا شد و به باشگاه اینتر پیوست و این روز‌ها هم عملکرد بسیار خوبی را در تیم آنتونیو کونته دارد. گودین در بازی فیفا 20 هرچند با سرعت ۶۰ خیلی مدافع سریعی به‌حساب نمی‌آید، اما قدرت دفاعی عالی ۸۹ و فیزیک بسیار خوب ۸۳ وی تا حدی می‌توانند این ضعف را جبران کنند. همچنین با دقت پاس نسبتا خوب ۶۴ می‌توانید روی پاس‌های او برای رساندن توپ به هافبک‌های تیم‌تان هم حساب باز کنید. 

فیفا 20

۳۶- هوگو لوریس

  • باشگاه: تاتنهام
  • پست: دروازه‌بان

در چند رتبه اخیر بهترین‌های فیفا 20 شاهد دروازه‌بان‌های زیادی بودیم و یکی دیگر از دروازه‌بان‌های خوب بازی هم که در جایگاه سی و شِشُم قرار گرفته، هوگو لوریس فرانسوی از باشگاه تاتنهام است. لوریس چند فصلی است که عملکرد با‌ثباتی در دروازه باشگاه لندنی داشته و دروازه‌بان اصلی تیم ملی فرانسه هم به‌حساب می‌آید و سال پیش هم یکی از گزینه‌های محبوب برای این پست در بخش آلتیمیت تیم بازی بود. اصلی‌ترین نقطه قوت لوریس در بازی، رفلکس بسیار عالی ۹۱ است که حتی یکی از بهترین‌ها هم در بین دروازه‌بان‌های فیفا 20 به‌حساب می‌آید. جدا از این مهارت شیرجه‌زنی خیلی خوب و جایگیری‌های مناسب هم او را به گلری کامل تبدیل کرده‌اند. 

فیفا 20

۳۵- داوید سیلوا

  • باشگاه: منچستر سیتی
  • پست: هافبک هجومی

ستاره ۳۳ ساله باشگاه منچستر سیتی هنوز هم یکی از بهترین بازیساز‌های لیگ برتر انگلیس یا شاید حتی بتوان گفت جهان است و به همین دلیل هم کماکان نقشی کلیدی در ترکیب باشگاهش ایفا می‌کند. داوید سیلوا که با سطح کلی ۸۸ بازیکن سی و پنجم فیفا 20 به‌حساب می‌آید، از دقت پاس عالی ۸۸ و همینطور مهارت دریبل‌زنی ۸۸ بهره می‌برد و از آن دست بازیکنانی است که می‌توانند مدافعین مقابل‌شان را از پیش رو بردارند و پاس‌های دقیقی در اختیار مهاجمین تیم قرار بدهند. هرچند سیلوا سرعت خیلی بالایی ندارد و به دلیل سن نسبتا بالا از حیث فیزیک هم سطح پایینی دارد، اما در زمینه شوت شرایط بهتری را شاهد هستیم و با سطح کلی ۷۴ در این زمینه می‌توانید از شوت‌های وی هم استفاده کنید؛ البته به شرطی که این شوت‌ها با پای تخصصی زده شوند چرا که ویک فوت دو ستاره وی چیزی نیست که بتوانیم از آن تعریف کنیم. 

فیفا 20

۳۴- ادرسون

  • باشگاه: منچستر سیتی
  • پست: دروازه‌بان

بازهم دروازه‌بانی دیگر و این بار ادرسون برزیلی از باشگاه منچستر سیتی. زمانی که این دروازه‌بان با قیمت بالایی از لیگ پرتغال به جمع بازیکنان سیتی پیوست، افراد زیادی با وی آشنا نبودند اما ادرسون در همین مدت حضورش در جمع آبی پوشان منچستر آنقدر درخشش خوبی داشته که حال یکی از دروازه‌بان‌های مطرح جهان و بازی فیفا 20 به‌حساب می‌آید. نکته جالب در مورد ادرسون، این است که بهترین ویژگی او قابلیت شوت‌زنی یا همان کیکینگ ۹۳ است که با توجه به مهارت بالای وی در بازی با پا به این حالت در بازی پیاده شده است. به لطف این ویژگی می‌توانید روی ضربه‌های شروع مجدد ادرسون پاس‌های دقیقی به بازیکنان خودتان ارسال کنید. جدا از این رفلکس‌‌های عالی ۸۸، مهارت شیرجه‌زنی بسیار خوب و همینطور جاگیری‌های ۸۶ هم باعث می‌شوند تا ادرسون در زمینه دروازه‌بانی هم کیفیت خوبی داشته باشد. 

فیفا 20

۳۳- مارکو رویس

  • باشگاه: دورتموند
  • پست: هافبک هجومی

مارکو رویس در ابتدای فیفا 19، کارش را با کارت ۸۵ آغاز کرد اما عملکردش به‌حدی در دنیای واقعی فوتبال خوب بود که اینفرم‌های متعددی دریافت و حتی در جریان رویداد وینتر آپگرید هم کارتی با سطح بالاتر به وی تعلق گرفت. همین درخشش خوب ستاره آلمانی، باعث شده تا امسال کارت پایه وی سطح ۸۸ داشته باشد و در بین بهترین‌های بازی هم شاهد حضور وی در رتبه سی و سوم باشیم. به‌عنوان یک بازیکن در پست CAM، رویس سرعت بسیار خوب ۸۵ را دارد و دقت شوت عالی ۸۸ و ویک فوت چهار ستاره هم او را به بازیکنی گلزن تبدیل می‌کنند. اما در کنار گلزنی، رویس با قدرت دریبل‌زنی عالی ۸۷ و دقت پاس ۸۴ می‌تواند به‌عنوان یک بازیساز تمام‌عیار هم مورد استفاده قرار بگیرد. 

فیفا 20

۳۲- ادینسون کاوانی

  • باشگاه: پاریس سن ژرمن
  • پست: مهاجم

هرچند باشگاه پاریس سن ژرمن بازیکنان نام آشنای دیگری مثل کیلیان امباپه یا نیمار و حتی خرید جدید آن‌ها یعنی ایکاردی را در خط حمله دارد، اما کاوانی اروگوئه‌ای هنوز هم یکی از بهترین بازیکنان این تیم و شاید یکی از زهردار‌ترینِ آن‌ها به‌حساب بیاد. کاوانی در بازی فیفا 20 در رتبه سی و دوم بهترین‌ها قرار دارد و یکی از مهاجمین فیزیکی بازی است که با سطح فیزیک کلی ۸۳ می‌تواند در نبرد‌های هوایی حرف‌های زیادی برای گفتن داشته باشد و مخصوصا روی ارسال‌ها بتواند گل‌های زیادی به‌ثمر برساند. البته کاوانی سرعت قابل قبولی ۷۵ هم دارد و از حیث دریبل‌زنی هم با سطح کلی ۷۹ شرایطش قابل قبول است. در نهایت اصلی‌ترین نقطه قوت این بازیکن اروگوئه‌ای دقت شوت عالی ۸۶ است که وی را به یک تمام‌کننده بسیار خوب تبدیل می‌کند. 

فیفا 20

۳۱- پل پوگبا

  • باشگاه: منچستر یونایتد
  • پست: هافبک وسط

یکی دیگر از بازیکنانی که در فصل نقل و انتقالات تابستانی زمزمه‌هایی مبنی بر پیوستنش به پاریس سن ژرمن یا حتی رئال مادرید به‌گوش می‌رسید، پل پوگبای فرانسوی بود که در نهایت در تیم منچستر یونایتد ماندگار شد و با سطح کلی ۸۸، سی و یکمین بازیکن برتر فیفا 20 هم به‌حساب می‌آید. پوگبا یک هافبک کامل است که می‌توان در پست‌های CM، CAM و حتی در ترکیب‌هایی با دو CDM به‌عنوان یکی از هافبک‌های دفاعی از او استفاده کرد؛ چرا که پوگبا سرعت خوب ۷۴ دارد و از آن مهم‌تر، با فیزیک و دقت پاس ۸۶، قدرت دریبل‌زنی ۸۵ در کنار مهارت‌های تکنیکی پنج ستاره، قدرت دفاعی نه‌چندان بد ۶۶ و همینطور دقت شوت خوب ۸۱ می‌تواند مخصوصا در کار‌های هجومی کمک زیادی به تیم شما در بخش‌هایی مثل کریر یا آلتیمیت تیم کند. 

فیفا 20

۳۰- کریستین اریکسن

  • باشگاه: تاتنهام 
  • پست: هافبک هجومی

در رتبه ۳۰ بهترین بازیکنان فیفا 20 یک بازیکن دیگر از باشگاه تاتنهام یعنی کریستین اریکسن قرار گرفته است. هافبک هجومی دانمارکی این باشگاه چند سالی است که عملکرد درخشانی در ترکیب این تیم دارد و حتی پیشنهاد‌هایی هم برای وی در تابستان وجود داشتند اما در نهایت تصمیم گرفت تا این فصل را هم در ترکیب تاتنهام آغاز کند. اریکسن با اینکه قابلیت بازی در پست CM را هم دارد اما در اصل یک CAM تمام‌عیار است. سرعت ۷۳ وی شاید عالی نباشد اما برای این پست قابل قبول است؛ مخصوصا با در نظر گرفتن مهارت دریبل‌زنی ۸۴ و دقت پاس فوق‌العاده ۹۰ وی که باعث می‌شوند اریکسن یک بازیساز بسیار خوب در فیفا 20 باشد. علاوه بر این باید در نظر داشت که اریکسن مهارت‌های تکنیکی چهار ستاره و ویک فوت پنج ستاره هم دارد و به لطف دقت شوت ۸۱ حتی می‌توانید از شوت‌های از راه دور وی هم برای رسیدن به گل استفاده کنید. 

فیفا 20

۲۹- تونی کروس

  • باشگاه: رئال مادرید
  • پست: هافبک وسط

در جایگاه بیست و نهم بهترین‌های فیفا 20، شاهد حضور تونی کروس آلمانی، ستاره خط میانی باشگاه رئال مادرید هستیم که امسال کارت وی نسبت به کارت اول سال گذشته‌اش افت داشته و سطح کلی وی از ۹۰ به ۸۸ رسیده است. اما مهم‌تر از این تغییر، کاهش شدید سرعت این بازیکن است؛ به طوریکه سال پیش سرعت کارت اصلی وی برابر با ۶۷ بود اما این میزان امسال به ۴۵ رسیده است و به همین دلیل هم شاید کروس با وجود داشتن ویژگی‌های مثبت زیاد در سایر بخش‌ها، خیلی کارت محبوبی مخصوصا در بخش آلتیمیت تیم بازی نباشد. اما از این موضوع که بگذریم، کروس به‌عنوان یک هافبک وسط قدرت دفاعی خوب ۷۰ و دقت شوت‌زنی بسیار خوب ۸۰ را دارد. علاوه بر این نقطه قوت اصلی این بازیکن، بدون شک قدرت پاس بسیار عالی ۹۰ است و مخصوصا با داشتن ویک فوت پنج ستاره، می‌توانید با هر دو پا پاس‌های دقیقی توسط وی ارسال کنید. در نهایت باید اشاره‌ای به قدرت دریبل زنی خوب وی هم داشته باشیم. 

فیفا 20

۲۸- سادیو مانه

  • باشگاه: لیورپول
  • پست: وینگر چپ

سادیو مانه بدون شک یکی از اصلی‌ترین عناصر در موفقیت‌های باشگاه لیورپول در فصل گذشته بود و نقش مهمی در رسیدن آن‌ها به قهرمانی لیگ قهرمانان اروپا ایفا کرد. به همین دلیل هم کارت وی نسبت به فیفا 19 بهتر شده است و شاهد یک وینگر چپ با سطح کلی ۸۸ هستیم که EA وی را بیست و هشتمین بازیکن برتر بازی معرفی کرده است. قطعا اصلی‌ترین نقطه قوت مانه سرعت بسیار عالی ۹۴ این بازیکن است که وی را در زمره سریع‌ترین بازیکنان بازی هم قرار می‌دهد. ترکیب این ویژگی با مهارت دریبل‌زنی عالی ۸۸ و همینطور حرکات تکنیکی چهار ستاره مانه را به بازیکنی تبدیل می‌کنند که قدرت عبور از هر مدافعی را دارد. همچنین دقت شوت‌زنی خوب ۸۳ این بازیکن هم باعث خواهد شد تا برای گلزنی هم بتوانید از توانایی‌های وی استفاده کنید. 

فیفا 20

۲۷- مانوئل نویر

  • باشگاه: بایرن مونیخ
  • پست: دروازه‌بان

مانوئل نویر آلمانی با اینکه به دلیل مصدومیت شدیدی که از ناحیه پا داشت در فصل‌های اخیر کم‌تر از همیشه بازی کرده اما هنوز هم یکی از بهترین دروازه‌بان‌های جهان است و اخیرا هم حضورش به‌عنوان دروازه‌بان ثابت در ترکیب تیم ملی و ناراحتی آندره ترشتگن از این موضوع حاشیه‌هایی را به‌وجود آورده بود. اما از این مسائل که بگذریم، نویر بیست و هفتمین بازیکن برتر بازی فیفا 20 به‌حساب می‌آید یکی دیگر از گلر‌هایی که دقت شوت یا همان کیکینگ بسیار عالی و برابر با ۹۱ دارد. نویر جدا از این با رفلکس‌ها، مهار توپ و شیرجه‌زنی عالی ۸۷ و همینطور جاگیری‌های بسیار مناسب ۸۵ در زمینه دروازه‌بانی هم گزینه قابل اعتمادی به‌حساب می‌آید. 

فیفا 20

۲۶- جرارد پیکه

  • باشگاه: بارسلونا
  • پست: مدافع وسط

بیست و ششمین بازیکن برتر بازی فیفا 20 جرارد پیکه، مدافع مرکزی اسپانیایی باشگاه بارسلونا است که در مقایسه با نسخه قبلی بازی هم کارت اولیه وی یک سطح افزایش داشته و با سطح کلی ۸۸ در بازی حضور دارد. هرچند پیکه هم جزو مدافعین سریع بازی نیست و سرعت نه‌چندان خوب ۵۶ را برایش شاهد هستیم، اما در عوض وی مدافع قد بلندی است و مخصوصا روی ضربات کرنر می‌توانید از قدرت بالای سرزنی‌اش استفاده کنید. جدا از این فیزیک بسیار خوب ۸۰، قدرت دفاعی کلی ۸۸ و همینطور دقت پاس مناسب ۷۲ وی را به مدافع خوبی تبدیل می‌کنند. 

فیفا 20

۲۵- پیر امریک اوبامیانگ

  • باشگاه: آرسنال
  • پست: مهاجم

پیر امریک اوبامیانگ پس از پیوستن به باشگاه آرسنال از دورتموند، عملکرد خیلی خوبش را در این تیم هم ادامه داد و یکی از بهترین گلزنان حال حاضر لیگ برتر انگلیس و حتی جهان به‌شمار می‌رود که بیست و پنجمین بازیکن برتر فیفا ۲۰ هم انتخاب شده است. اصلی‌ترین ویژگی مثبت اوبامیانگ بدون شک سرعت بسیار عالی ۹۴ است که او را بین سریع‌ترین بازیکنان بازی هم قرار می‌دهد و می‌توانید با استفاده از سرعت بالای وی مدافعین حریف را پشت سر بگذارید. جدا از این اوبامیانگ حرکات تکنیکی چهار ستاره و مهارت دریبل‌زنی کلی ۸۰ را هم دارد که تسلط بالایش روی توپ را نشان می‌دهند. با اینکه شاید فیزیک ۶۹ خیلی ویژگی خوبی به‌نظر نرسد، اما به لطف قد بلند این مهاجم اهل کشور گابون وی حتی روی ارسال‌ها و استفاده از ضربات سر هم می‌تواند گزینه مناسبی در خط حمله باشد. 

فیفا 20

۲۴- رحیم استرلینگ

  • باشگاه: منچستر سیتی
  • پست: وینگر راست

اما آخرین بازیکن با سطح ۸۸ بازی که در رتبه بیست و چهارم بهترین‌ها هم قرار گرفته، کسی نیست جز رحیم استرلیگ از باشگاه منچستر سیتی که سال پیش به‌لطف عملکرد درخشانش در نهایت کارت TOTS هم در بخش آلتیمیت تیم دریافت کرد. هرچند استرلینگ اصلا و ابدا یک بازیکن فیزیکی نیست و در نبرد‌های فیزیکی حرفی برای گفتن نخواهد داشت، اما به لطف سرعت بسیار بالای ۹۳ و همچنین مهارت دریبل‌زنی ۸۹ که با حرکات تکنیکی چهار ستاره هم ترکیب شده، می‌تواند به‌راحتی مدافعین حریف را پشت سر بگذارد و به لطف دقت شوت ۷۹ یا پاس ۷۸ بتواند برای گلزنی یا ارسال پاس گل اقدام کند. استرلینگ سال پیش هم یکی از کارت‌هایی بود که در بخش آلتیمیت تیم زیاد استفاده می‌شد و احتمالا امسال هم چنین شرایطی خواهد داشت. 

فیفا 20

۲۳- داوید دخیا

  • باشگاه: منچستر یونایتد
  • پست: دروازه‌بان

اما اولین بازیکنی که در لیست بهترین‌های فیفا 20 کارت ۸۹ دارد، داوید دخیا، دروازه‌بان اسپانیایی باشگاه منچستر یونایتد است که در دو سال گذشته جزو محبوب‌ترین کارت‌های بازی در بخش آلتیمیت تیم هم بوده است. دخیا امسال هم کارت بسیار خوبی دارد و مخصوصا رفلکس‌های عالی ۹۱ و شیرجه‌زنی بسیار خوب ۹۰ وی را به دروازه‌بانی با واکنش‌های سریع تبدیل می‌کنند. جدا از این جاگیری‌های این گلر هم با سطح کلی ۸۵ شرایط خوبی دارند و حتی در زمینه بازی با پا هم می‌توانید به وی اعتماد کنید. 

فیفا 20

۲۲- لوییس سوارز

  • باشگاه: بارسلونا
  • پست: مهاجم

یکی دیگر از بهترین مهاجمین فیفا ۲۰ لوییس سوارز از باشگاه بارسلونا است که مثل بازیکنانی چون کریم بنزما یا ادینسون کاوانی مهاجم سریعی به‌حساب نمی‌آید و بیش‌تری یک بازیکن فیزیکی است که سطح فیزیک کلی وی هم ۸۴ در نظر گرفته شده است. البته سوارز خیلی هم مهاجم کُندی در بازی نیست و سرعت ۷۳ قابل قبول خواهد بود. اما بدون شک اصلی‌ترین ویژگی این مهاجم اروگوئه‌ای، دقت شوت بسیار عالی ۸۹ است که مخصوصا در محوطه جریمه وی را به بازیکن بسیار خطرناکی تبدیل می‌کند و قدرت دریبل‌زنی بسیار خوب ۸۴ کمک خواهد کرد تا سوارز قدرت از پیش رو برداشتن بازیکنان حریف را هم داشته باشد. همچنین دقت پاس ۸۰ این بازیکن هم بسیار مناسب است و می‌توانید از طریق وی به هم‌تیمی‌ها پاس گل هم ارسال کنید. 

فیفا 20

۲۱- سرخیو بوسکتس

  • باشگاه: بارسلونا
  • پست: هافبک دفاعی

یکی دیگر از بازیکنان فیفا 20 که سطح کلی بسیار عالی دارد اما شاید در حالت‌هایی مثل آلتیمیت تیم خیلی قابل استفاده نباشد، سرخیو بوسکتس از بارسلونا است. بیست و یکمین بازیکن برتر بازی که پست اصلی‌اش هافبک دفاعی است، سرعت بسیار پایین ۴۲ را دارد و از این حیث شاید حتی کندترین بازیکن در بین ۵۰‌تای برتر بازی باشد. البته با وجود این مشکل بوسکتس در بقیه زمینه‌ها شرایط خوبی دارد و فیزیک ۸۰ و ترکیب آن با قد بلند این بازیکن قدرت بدنی بسیار خوبی به وی داده‌اند و در کنار آن‌ها دقت پاس مناسب ۸۰ و قدرت دریبل‌زنی ۸۱ هم از دیگر ویژگی‌های مثبت وی به‌حساب می‌آیند. با این حال بدون شک اصلی‌ترین نقطه قوت سرخیو بوسکتس قدرت دفاعی عالی ۸۵ است که در نتیجه آن مهارت تکل‌زنی و قطع بالایی را از این بازیکن شاهد هستیم. 

فیفا 20

۲۰- آنتوان گریزمن

  • باشگاه: بارسلونا
  • پست: مهاجم مرکزی

اما در رتبه بیستم بهترین‌های فیفا، شاهد حضور خرید جدید و بزرگ بارسلونا یعنی آنتوان گریزمن هستیم؛ بازیکنی که هرچند دقیقا مثل سال پیش کارت اولیه ۸۹ برای در نظر گرفته شده است اما در اقدامی عجیب سرعت وی از ۸۵ سال گذشته، به ۸۱ در فیفا 20 رسیده است. البته این کاهش سرعت با افزایش مواردی مثل پاس، فیزیک و حتی دریبل جبران شده و به همین دلیل هم سطح کلی کارت وی بدون تغییر باقی مانده است. گریزمن در فیفا 20، بازیکنی است که هم می‌توان به‌عنوان مهاجم نوک و هم بازیکن پست ۱۰ از وی استفاده کرد؛ چرا که سرعت وی برای بازی در هر دو پست مناسب است و در کنار هم دقت شوت‌زنی عالی ۸۶ و پاس ۸۴ باعث می‌شود تا این ستاره فرانسوی هم در زمینه گلزنی و هم در زمینه دادن پاس‌های گل به سایر بازیکنان کیفیت خوبی داشته باشد. 

فیفا 20

۱۹- الیسون بکر

  • باشگاه: لیورپول
  • پست: دروازه‌بان

الیسون بکر پس از پیوستن به باشگاه لیورپول، توانست به چند سال مشکلاتی که این تیم در پست دروازه‌بانی داشت پایان بدهد و عملکرد درخشان وی کمک زیادی به این باشگاه برای رسیدن به قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا کرد. هرچند الیسون بهترین دروازه‌بان فیفا 20 در رتبه‌بندی ارائه‌شده از EA نیست اما در حالی که کارت اولیه وی در نسخه قبلی سطح ۸۵ داشت، امسال شاهد کارت ۸۹ برای وی هستیم که خود نشانگر خوبی از میزان پیشرفت این دروازه‌بان است. از حیث جزییات، الیسون یک دروازه‌بان بسیار کامل است که تمام ویژگی‌های لازم مثل قد بلند، مهارت‌های لازم برای دروازه‌بانی و حتی بازی با پا را دارد. اصلی‌ترین نقطه قوت وی جاگیری ۹۰ و رفلکس‌های ۸۹ است و در کنار آن‌ها می‌توان به شیرجه‌زنی و شوت ۸۵ هم اشاره کرد. 

فیفا 20

۱۸- انگولو کانته

  • باشگاه: چلسی
  • پست: هافبک دفاعی

در جایگاه هجدهم بهترین‌های فیفا 20، شاهد حضور انگولو کانته هستیم که یکی از بهترین هافبک دفاعی‌های حال حاضر دنیا است. این ستاره فرانسوی درست مثل سال گذشته کارش را با کارت ۸۹ آغاز خواهد کرد اما در بررسی جزییات، تقریبا تمام ویژگی‌های کلی وی یا دچار کاهش شده‌اند یا ثابت مانده‌اند! برای مثال در حالی که سرعت کارت سال پیش این بازیکن ۸۰ بود، امسال سرعت ۷۸ برای وی در نظر گرفته شده است که البته هنوز هم سرعت بسیار خوبی برای یک هافبک دفاعی است و احتمالا کانته امسال هم یکی از محبوب‌ترین‌ها در بخش آلتیمیت تیم بازی خواهد بود. با اینکه کانته قد کوتاهی دارد، اما سطح فیزیکی بسیار خوب ۸۳ را برایش شاهد هستیم و قدرت دفاعی عالی ۸۷ هم باعث خواهد شد تا وی نقش پررنگی در پس گرفتن توپ از حریف ایفا کند. 

فیفا 20

۱۷- کالیدو کولیبالی

  • باشگاه: ناپولی
  • پست: مدافع وسط

کالیدو کولیبالی، ستاره اهل کشور سنگال خط دفاعی باشگاه ناپولی، سال گذشته یکی از بهترین مدافعین سری آ بود و به همین دلیل هم کارت اولیه وی در مقایسه با سال گذشته دو سطح بهتر شده است. کولیبالی همانند دنیای واقعی فوتبال، در فیفا 20 هم یک مدافع کامل به‌نظر می‌رسد و قد بلند وی در کنار فیزیک بسیار عالی ۸۷ وی را به بازیکنی با قدرت بدنی بسیار بالا تبدیل کرده‌اند. این مدافع سنگالی همچنین سرعت خوب ۷۱ را دارد و در کنار آن مهارت‌های دفاعی عالی ۸۹ هم باعث می‌شوند تا بتوانیم او را یکی از بهترین مدافعین بازی معرفی کنیم که در رتبه هفدهم بهترین‌های بازی هم قرار گرفته است. 

فیفا 20

۱۶- هری کین

  • باشگاه: تاتنهام
  • پست: مهاجم

دوباره به باشگاه تاتنهام برگردیم که نماینده‌های زیادی در لیست ارائه‌شده از EA داشت و نوبتی هم که باشد، نوبت هری کین از این باشگاه است که با کارت ۸۹ شانزدهمین بازیکن برتر بازی به‌حساب می‌آید. هری کین البته مهاجم خیلی سریعی نیست و سرعت معمولی ۷۰ برای وی در نظر گرفته شده که با توجه به سبک بازی وی در دنیای واقعی عدد معقولی هم به‌نظر می‌رسد. اما آنچه که سرعت متوسط این بازیکن را جبران می‌کند، قد نسبتا بلند و همینطور فیزیک عالی ۸۳ است که مخصوصا روی ارسال‌ها کین را به بازیکن خطرناکی تبدیل می‌کنند و البته اصلا و ابدا نباید از قدرت شوت فوق‌العاده ۹۱ وی هم غافل شویم که باعث شده است در زمینه تمام‌کنندگی، کین یکی از بهترین‌ها در بازی باشد. 

فیفا 20

۱۵- روبرت لواندوفسکی

  • باشگاه: بایرن مونیخ
  • پست: مهاجم

یک مهاجم دیگر و این بار، ستاره لهستانی باشگاه بایرن مونیخ که یک ماشین گلزنی تمام‌عیار است و حتی به‌عنوان بهترین بازیکن ماه اول بوندسلیگا هم انتخاب شده است. روبرت لواندوفسکی بیش‌تر از آنکه یک مهاجم بسیار سریع باشد یک مهاجم تمام‌کننده به‌حساب می‌آید و این موضوع در کارت وی در فیفا 20 هم لحاظ شده است؛ به طوریکه سرعت خوب ۷۷ را برای وی شاهد هستیم اما قطعا اصلی‌ترین نقطه قوت این بازیکن دقت شوت عالی ۸۷ است که در کنار ویک فوت چهار ستاره وی باعث می‌شوند تا مخصوصا داخل محوطه جریمه با یک مهاجم بسیار خطرناک طرف باشیم. روبرت لواندوفسکی همچنین یک دریبل‌زن خوب در بازی به‌شمار می‌رود که مهارت دریبل ۸۵ و حرکات تکنیکی چهار ستاره برای وی در نظر گرفته شده است. 

فیفا 20

۱۴- جورجو کیه لینی

  • باشگاه: یوونتوس (در بازی پیمونته کالچیو)
  • پست: مدافع وسط

هرچند جورجو کیه لینی به دلیل مصدومیت مدتی از ترکیب باشگاه یوونتوس دور خواهد ماند، اما کماکان وی بهترین مدافع وسط سری آ در بازی فیفا 20 است. کیه‌لینی با وجود سن بالا هنوز هم از حیث سرعت وضعیت بدی ندارد و سرعت ۶۹ برایش در نظر گرفته شده که مخصوصا با استفاده از کارت‌های کمیستری استایل در بخش آلتیمیت تیم می‌توان سرعت وی را حتی بیش از این افزایش داد. علاوه بر این فیزیک بسیار خوب ۸۲ و قد بلند این مدافع ایتالیایی باعث می‌شوند تا از نظر قدرت‌بدنی با بازیکن بسیار خوبی طرف باشیم و خب نقطه قوت اصلی این بازیکن هم بدون شک قدرت دفاعی کلی ۹۰ است که خیالتان را از داشتن یک مدافع عالی در تیم‌تان راحت خواهد کرد. 

فیفا 20

۱۳- سرخیو آگوئرو

  • باشگاه: منچستر سیتی
  • پست: مهاجم

در رتبه سیزدهم بهترین بازیکنان فیفا 20، شاهد حضور سرخیو آگوئرو، مهاجم آرژانتینی باشگاه منچستر سیتی هستیم که تقریبا هر فصل عملکرد بسیار خوبی در ترکیب این تیم داشته است. آگوئرو در فیفا با داشتن سرعت ۸۰، وضعیت خوبی از این حیث دارد و مخصوصا ترکیب آن با قدرت دریبل‌زنی عالی ۸۸ و حرکات تکنیکی چهار ستاره باعث می‌شود تا وی شانس خوبی برای عبور از مدافعین مقابلش داشته باشد. جدا از این با اینکه آگوئرو خیلی قد بلندی ندارد اما فیزیک خوب ۷۴ را برایش شاهد هستیم و از همه این‌ها مهم‌تر، قدرت شوت‌زنی ۹۰ و ویک فوت چهار ستاره است که مهاجم آرژانتینی را به یک گلزن عالی تبدیل می‌کنند. 

فیفا 20

۱۲- سرخیو راموس

  • باشگاه: رئال مادرید
  • پست: مدافع وسط

یکی دیگر از بهترین مدافعین بازی فیفا 20 سرخیو راموس، کاپیتان باشگاه رئال مادرید است که در رتبه دوازدهم بهترین‌های بازی هم قرار گرفته است. راموس در سن ۳۳ سالگی هنوز هم سرعت خوبی برای یک مدافع دارد و EA سرعت ۷۲ را برای این بازیکن در نظر گرفته است. جدا از این وی دقت پاس ۷۵ را دارد که بازهم برای یک مدافع وسط بسیار خوب به‌حساب می‌آید و می‌توانید بدون نگرانی از لو رفتن توپ پاس‌های کوتاه یا بلندی را با این بازیکن ارسال کنید. این مدافع اسپانیایی همچنین با فیزیک عالی ۸۵ از این حیث هم یکی از بهترین‌ها است و قدرت دفاعی ۸۷ هم تکمیل‌کننده سایر ویژگی‌های مثبت این بازیکن به‌حساب می‌آید. 

فیفا 20

۱۱- کیلین امباپه

  • باشگاه: پاریس سن ژرمن
  • پست: مهاجم

اما در رتبه یازدهم بهترین بازیکنان فیفا 20، به کیلین امباپه، ستاره فرانسوی باشگاه پاریس سن ژرمن می‌رسیم که باشگاه‌های زیادی هم به خرید وی در تابستان علاقه‌مند بودند. امباپه سریع‌ترین بازیکن حاضر در بین ۵۰ بازیکن برتر فیفا 20 است و با سرعت ۹۶ کابوسی مخصوصا برای مدافعین کُند در بازی خواهد بود. اما مهارت‌های این بازیکن فقط به سرعت خلاصه نشده‌اند و امباپه در زمینه دریبل‌زنی هم با سطح کلی ۹۰ و همینطور داشتن حرکات تکنیکی پنج ستاره، شرایط بسیار ایده‌آلی دارد. در حالی که سال گذشته کارت اولیه این بازیکن در پست وینگر بود، امسال وی به‌عنوان یک مهاجم نوک در بازی قرار گرفته است و با داشتن خصوصیات مذکور و همچنین دقت شوت کلی ۸۴ و ویک فوت پنج ستاره، می‌تواند یک گلزن تمام‌عیار و مهاجم کامل در بازی باشد. 

فیفا 20

۱۰- مارک-آندره تراشتِگن

  • باشگاه: بارسلونا
  • پست: دروازه‌بان

به ۱۰ بازیکن برتر بازی رسیدیم. در رتبه دهم، مارک-آندره تراشتِگن، دروازه‌بان آلمانی باشگاه بارسلونا قرار گرفته است که سطح کلی وی در بازی ۹۰ در نظر گرفته شده است. هرچند تراشتگن بهترین دروازه‌بان بازی یا حتی بهترین دروازه‌بان لالیگا در فیفا 20 نیست، اما شاهد استت‌های بسیار عالی در وی هستیم. به طوریکه نقطه قوت اصلی این دروازه‌بان رفلکس‌های ۹۰ هستند که ترکیب آن‌ها با شیرجه‌زنی ۸۸ و جاگیری ۸۸ باعث خواهد شد شاهد مهار توپ‌های خوبی از این دروازه‌بان باشیم. جدا از این ترشتگن با شوت‌زنی ۸۸ در زمینه بازی با پا هم شرایط بسیار ایده‌آلی دارد. 

فیفا 20

۹- لوکا مودریچ

  • باشگاه: رئال مادرید
  • پست: هافبک وسط

لوکا مودریچ سال گذشته به‌عنوان بهترین بازیکن سال انتخاب شد اما پس از دریافت این عنوان خیلی نتوانست عملکرد درخشانش را ادامه دهد ولی در اینکه وی هنوز هم یکی از بهترین هافبک‌های جهان است، شکی نیست. به همین دلیل هم EA کارت ۹۰ را برای این بازیکن در نظر گرفته و وی را در رتبه نهم بهترین‌های فیفا 20 قرار داده است. هرچند با سطح فیزیک کلی ۶۶ مودریچ یک بازیکن فیزیکی و دارای قدرت‌بدنی خوب نیست، اما در عوض مهارت دریبل‌زنی بسیار عالی ۹۰ و حرکات تکنیکی چهار ستاره را از وی شاهد هستیم و سرعت مناسب ۷۴، دقت شوت خوب ۷۶، سطح دفاع کلی ۷۲ و مخصوصا دقت پاس عالی ۸۹ وی را به یک هافبک وسط کامل تبدیل می‌کنند که هم می‌تواند نیم‌نگاهی به گرفتن توپ از بازیکنان حریف و گلزنی داشته باشد و هم اینکه با پاس‌های دقیقش برای هم تیمی‌ها موقعیت گل بسازد. 

فیفا 20

۸- محمد صلاح

  • باشگاه: لیورپول
  • پست: وینگر راست

یکی دیگر از بازیکنانی که نقش بسیار مهمی در موفقیت‌های باشگاه لیورپول در فصل گذشته داشت، محمد صلاح بود. ستاره مصری لیورپول که در رتبه هشتم بهترین بازیکنان فیفا هم قرار گرفته است، ترکیبی عالی از سرعت بالا، قدرت دریبل‌زنی خوب و همینطور مهارت گلزنی و ارسال پاس دارد. به طوریکه با سرعت عالی ۹۳ این بازیکن و ترکیب آن با قدرت دریبل‌زنی ۸۹ به‌راحتی قادر خواهید بود مدافعین پیش رو را پشت سر بگذارید. علاوه بر این صلاح حتی از حیث فیزیکی هم شرایط بدی ندارد و فیزیک کلی ۷۴ را برایش شاهد هستیم و در نهایت دقت شوت ۸۶ این بازیکن هم عالی است که البته اگر ویک فوت وی به جای سه ستاره، چهار ستاره یا بیش‌تر بود، صلاح می‌توانست حتی به بازیکن خطرناک‌تری هم تبدیل شود.

فیفا 20 

۷- ویرجیل فن دایک

  • باشگاه: لیورپول
  • پست: مدافع وسط

اما بهترین مدافع بازی فیفا 20 که در رتبه هفتم بهترین بازیکنان آن هم قرار گرفته، کسی نیست جز ویرجیل فن دایک، مدافع هلندی باشگاه لیورپول. فن دایک پس از اینکه از ساوتهمپون به لیورپول پیوست، نه‌تنها ثبات بسیار خوبی به خط دفاعی این تیم بخشید که خودش هم روز به روز بهتر شد و حال به اعتقاد خیلی‌ها بهترین مدافع فعلی دنیای فوتبال است. در فیفا 20 هم فن دایک ویژگی‌های بسیار خوبی دارد و برای مثال، سرعت ۷۷ وی برای یک دفاع وسط که از قضا قد بلندی هم دارد عالی است و فیزیک ایده‌آل ۸۶ هم وی را به مدافعی با قدرت بدنی بسیار بالا تبدیل کرده است. EA همچنین برای این بازیکن سطح دفاع کلی ۹۰ را در نظر گرفته است. 

فیفا 20

۶- یان اوبلاک

  • باشگاه: اتلتیکو مادرید
  • پست: دروازه‌بان

در رتبه ششم بهترین‌های فیفا 20، به یان اوبلاک، دروازه‌بان باشگاه اتلتیکو مادرید می‌رسیم که بهترین دروازه‌بان بازی به‌حساب می‌آید. اوبلاک در چند فصل گذشته عملکرد بسیار خوبی در دروازه باشگاهش داشته و ثبات فوق‌العاده‌اش او را به یک گلر عالی تبدیل کرده است. در فیفا 20 هم با اینکه اوبلاک مهارت بازی با پا فوق‌العاده‌ای مثل ادرسون، نویر یا تراشتگن ندارد، اما در عوض یک گلر عالی و دقت مهار توپ فوق‌العاده ۹۲ وی باعث خواهد شد تا بسیاری از توپ‌ها را به‌صورت یک‌ضرب بگیرد و فرصت دوباره‌ای به بازیکنان حریف ندهد. جدا از این جاگیری ۹۰ این دروازه‌بان هم عالی است و رفلکس‌های ۸۹ هم واکنش‌های سریع وی در برابر ضربات حریف را در پی خواهند داشت. 

فیفا 20

۵- کوین دی بروینه

  • باشگاه: منچستر سیتی
  • پست: هافبک هجومی

از آنجایی که چهار بازیکن بعدی لیست بهترین‌های فیفا 20 همگی مهاجم هستند، باید به کوین دی بروینه که در رتبه پنجم قرار گرفته لقب بهترین هافبک بازی را بدهیم؛ لقبی که البته کاملا هم شایسته این ستاره بلژیکی است و وی یکی از بهترین هافبک‌های حال حاضر دنیای فوتبال است. دی بروینه بازیکن بسیار کاملی در فیفا 20 است که هرچند پست تخصصی‌اش توسط EA هافبک هجومی در نظر گرفته شده اما حتی توانایی بازی در پست هافبک مرکزی را هم دارد. سرعت ۷۶ برای بازیکنی در این پست‌ها کاملا مناسب و قابل قبول است ولی اصلی‌ترین نقطه قوت این بازیکن، دقت پاس فوق‌العاده ۹۲ به‌حساب می‌آید و می‌توانید از طریق وی انواع و اقسام پاس‌های زمینی و هوایی را برای مهاجمین تیم‌تان ارسال کنید. علاوه بر این دی بروینه حتی در زمینه شوت هم با داشتن سطح کلی ۸۶ بسیار عالی است و یک هافبک گلزن به‌حساب می‌آید که از مهارت دریبل‌زنی ۸۷ وی هم نباید غافل شویم. 

فیفا 20

۴- ادن هازارد

  • باشگاه: رئال مادرید
  • پست: وینگر چپ

چهارمین بازیکن برتر فیفا 20، خرید جدید و بلژیکی باشگاه رئال مادرید یعنی ادن هازارد است. بازیکنی که از چلسی به این تیم منتقل شد و هواداران رئال امید زیادی به درخشش وی دارند. هازارد بهترین رتبه را در بین بازیکنانی با سطح کلی ۹۱ در بازی دارد و اصلی‌ترین نقاط قوت وی، سرعت عالی ۹۱ و همینطور مهارت دریبل‌زنی فوق‌العاده ۹۴ هستند و البته که با دقت پاس ۸۶ و شوت ۸۳ هازارد در زمینه ارسال پاس گل یا گلزنی هم می‌تواند حرف‌های زیادی برای گفتن داشته باشد. البته به‌عنوان یکی از بهترین بازیکنان دریبل‌زن در بازی، هازارد می‌توانست حرکات تکنیکی پنج ستاره هم داشته باشد ولی EA در این زمینه چهار ستاره برای وی در نظر گرفته است که بازهم سطح خوبی است و می‌توانید حرکات مختلفی را با وی انجام بدهید. 

فیفا 20

۳- نیمار

  • باشگاه: پاریس سن ژرمن
  • پست: وینگر چپ

سه بازیکن برتر فیفا 20، همان سه بازیکن برتر سال گذشته هستند و در رتبه سوم شاهد نیمار برزیلی هستیم که پس از شایعه‌ها و اخبار بسیار زیادی که پیرامون انتقالش به بارسلونا منتشر شد، در نهایت در پاریس سن ژرمن ماند اما گفته می‌شود که این، آخرین فصل حضور وی در این باشگاه خواهد بود. نیمار هرچند از حیث فیزیکی اصلا شرایط جالبی ندارد و سطح کلی ۵۸ برای وی در نظر گرفته شده، اما در طرف دیگر از حیث دریبل‌زنی با سطح کلی ۹۵ و حرکات تکنیکی پنج ستاره فوق‌العاده است و در کنار آن سرعت بسیار بالای ۹۱ را هم برای این بازیکن شاهد هستیم. البته ویژگی‌های مثبت ستاره برزیلی فقط در سرعت و دریبل خلاصه نشده و دقت پاس عالی ۸۷ و شوت بسیار خوب ۸۵ را هم شاهد هستیم. 

فیفا 20

۲- کریستیانو رونالدو

  • باشگاه: یوونتوس (در بازی پیمونته کالچیو)
  • پست: مهاجم

دومین بازیکن برتر فیفا 20 کسی نیست جز کریستیانو رونالدو، ستاره پرتغالی باشگاه یوونتوس که البته با اسم پیمونته کالچیو در بازی شناخته می‌شود. رونالدو بهترین مهاجم نوک بازی به‌حساب می‌آید و تقریبا در تمامی مهارت‌های لازم برای پستش سطحی عالی دارد. از حرکات تکنیکی پنج ستاره و ویک فوت چهار ستاره گرفته تا سرعت بسیار بالای ۹۰، فیزیک خوب ۷۸ و دقت پاس مناسب ۸۲. همچنین رونالدو با داشتن سطح دریبل ۸۹ به‌راحتی می‌تواند مدافعین حریف را پشت سر بگذارد و از همه این‌ها، داشتن بالاترین سطح شوت در بین بازیکنان برتر بازی با سطح کلی ۹۳ است که وی را به یک تمام‌کننده تمام‌عیار تبدیل می‌کنند. رونالدو سال گذشته یکی از بهترین مهاجمان بازی در بخش آلتیمیت تیم هم به حساب می‌آمد و قطعا امسال هم شاهد چنین شرایطی خواهیم بود. 

فیفا 20

۱- لیونل مسی

  • باشگاه: بارسلونا
  • پست: وینگر راست

در نهایت بهترین بازیکن فیفا 20، لیونل مسی، ستاره آرژانتینی باشگاه بارسلونا است که درست مثل سال گذشته کارت ۹۴ برای وی در نظر گرفته شده است. البته با این تفاوت که پست اصلی وی سال گذشته CF بود اما امسال شاهد حضور وی در پست وینگر راست هستیم. هرچند مسی جزو سریع‌ترین بازیکنان بازی نیست اما سرعت ۸۷ وی کماکان عالی است و مخصوصا اگر پس از شروع بازی از طریق تغییر چینش وی را به پستی مرکزی‌تر مثل CAM منتقل کنید، سرعت وی کاربردی‌تر هم می‌شود. اما نقطه قوت اصلی مسی سطح دریبل ۹۶ است که از این حیث هم وی بهترین بازیکن بازی به‌حساب می‌آید. علاوه بر این EA دقت پاس و شوت فوق‌العاده ۹۲ را هم برای مسی در نظر گرفته است و می‌توانید با خیال راحت با وی برای هم‌تیمی‌ها پاس ارسال کرده یا از نقاط مختلف زمین به سمت دروازه شوت بزنید. 

در پایان نظر شما در مورد بهترین بازیکنان بازی FIFA 20 چیست؟ به نظرتان کدام بازیکنان می‌توانستند جایگزین بازیکنان فعلی در لیست ۵۰ بازیکن برتر بازی شوند؟

اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده