// جمعه, ۵ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۱۰:۳۱

راهنمای چالش های فصل دهم Fortnite | هفته نهم

شرکت اپیک گیمز، فصل دهم فورتنایت را با انتشار یک به‌روزرسانی در دسترس قرار داد و در این قسمت، راهنمای چالش‌های هفته نهم از فصل دهم را به اشتراک خواهیم گذاشت.

روز پنجشنبه ۱۰ مرداد ماه فصل دهم فورتنایت در دسترس کاربران قرار گرفت تا یک بار دیگر کاربرانی که بتل پس را خریداری کرده‌اند، برای کسب جوایز و پاداش‌های مختلف، چالش‌های هفتگی را انجام دهند. در هفته نهم از فصل دهم Fortnite، چالش هفتگی Bullseye در دسترس قرار گرفته است که در ادامه آموزش دریافت این چالش‌ها را مشاهده خواهید کرد. در این فصل بازیکنان با تمام کردن هر هفت چالش، می‌توانند چالش‌های پرستیج هفته مورد نظر را هم آزاد کنند. چالش‌های پرستیج معمولا شبیه‌به چالش‌های عادی هستند، اما سخت‌تر از گذشته طراحی شده‌اند. چالش‌های هفتگی فورتنایت در ساعت ۵:۳۰ بعد از ظهر روزهای پنجشنبه هر هفته در دسترس قرار می‌گیرند.

Fortnite/فورتنایت

چالش‌های Bullseye

اسم چالشنحوه انجام چالش
Land on different Bullseyesاز سه Bullseyes متفاوت دیدن کنید
Hit Weak Points while harvesting۱۰ بار به نقاط ضعف منابعی که جمع می‌کنید، ضربه بزنید
Get an elimination with a Sniper Rifleیکی از بازیکنان را با سلاح تک‌تیرانداز از بین ببرید
Hit easy firing range targetبه سیبل‌های تیراندازی در محدوده شلیک راحت کنید
Complete the skydiving course over Fatal Fields after jumping from the Battle Busپس از خارج شدن از بتل باس، روی منطقه Fatal Fields فرود بیایید
Hit headshots۱۰ نفر را هدشات کنید
Destroy Loot Carriers from 50m awayیک حمل کننده لوت را حداقل در فاصله ۵۰ متری از بین ببرید

چالش‌های هفته نهم از فصل دهم فورتنایت بر پایه ضربه‌زدن طراحی شده‌اند. در جریان دومین چالش، زمانی‌که در حال جمع‌آوری منابعی نظیر چوب، آهنگ یا سنگ هستید، می‌بینید که دایره‌هایی روی آن‌ها مشخص می‌شود. ضربه‌زدن به این دایره‌ها سبب می‌شود که منابع بیشتری را جمع‌آوری کنید. درواقع شما به نقاط ضعف منبع مورد نظر ضربه وارد می‌کنید. برای این چالش باید ۱۰ بار این کار را انجام دهید. در پنجمین چالش هم تنها کافی است خود را به سوی منطقه Fatal Fields برسانید و در ادامه به‌سرعت به سمت پایین رفته و در انتها چتر خود را باز کنید. در چالش هدشات کردن، اصلا لازم نیست میزان آسیب مشخصی را وارد کنید یا بازیکن مور نظر را بکشید، تنها باید یک ضربه هدشات را به آن‌ها وارد کنید. حمل کننده‌های لوت (Loot Carriers) هم همان پهپادهایی هستند که در مناطق زرد رنگ لوت‌های مختلفی را حمل می‌کنند. یکی از آن‌ها را در فاصله ۵۰ متری یا بیشتر از بین ببرید.

چالش Land on different Bullseyes

در جهان بازی سه قله و محیط درنظر گرفته شده است که می‌توانید ازطریق آن، چالش ذکر شده را کسب کنید. با مشاهده‌ی ویدیو زیر محیط دقیق این مناطق را متوجه خواهید شد.

دانلود ویدیو از آپارات

چالش‌های پرستیج Bullseye

اسم چالشنحوه انجام چالش
Hit 5 consecutive Weak Points while harvestingبه پنج نقطه ضعف منابع به‌صورت متوالی ضربه بزنید
Destroy Loot Carriers from 100m awayیک حمل کننده لوت را در فاصله ۱۰۰ متری یا بیشتر از بین ببرید
Hit headshots in a single matchسه‌نفر را در یک بازی هدشات کنید
Hit hard firing range targetبه یک سیل تیراندازی در محدوده شلیک سخت کنید
Complete the skydiving course over Dusty Depot after jumping from the Battle Busچهار بار پس از خارج شدن از بتل باس، روی منطقه Dusty Depot دایو کنید
Hit headshots with a Scoped weaponسه‌نفر را با سلاح دوربین‌دار هدشات کنید
Land a Bottle Flip on a target near a giant fish, llama, or pigیک Bottle Flip را روی هدفی که در نزدیکی ماهی بزرگ، لاما یا خوک قرار دارد، قرار دهید

چالش‌های پرستیج هفته نهم هم از نظر کارکرد، تقریبا همانند حالت عادی هستند و تعدادی چالش جدید هم اضافه شده است. تنها موردی‌که نیاز به توضیحات تکمیلی دارد، آخرین چالش است که باید از آیتم Bottle Flip استفاده کنید. در نقشه‌ی فورتنایت یک ماهی، لاما و خوک بزرگ قرار دارد که ازطریق سازه‌های مختلف ساخه شده‌اند. زمانی‌که به‌سراغ یکی از آن‌ها می‌روید، به‌ اطراف نگاه کنید و متوجه دایره‌ای سبز رنگ می‌شوید که در داخل آن عکس بطری آب حک شده است. در ادامه به‌نحوی از Bottle Flip استفاده کنید که بطری پس از پرتاب شدن در دایره قرار بگیرد.

چالش شلیک به سیبل‌های تیراندازی در حالت راحت و سخت

در این چالش که یکی از آن‌ها مربوط‌به چالش‌های نرمال و دیگری مربوط‌به پرستیج است، بازیکنان باید به سیبل تیراندازی شلیک کنند. در ادامه محل دقیق دو عدد از این سیبل‌ها را مشاهده می‌کنید.

دانلود ویدیو از آپارات


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده