// جمعه, ۵ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۱۰:۰۱

تیم G2 Esports پایان همکاری خود با Shox را اعلام کرد

ریچارد پاپیلون، معروف به shox طی اعلامیه‌ای رسمی از تیم Counter Strike: Global Offensive مجموعه G2 Esports جدا شد.

ریچارد پاپیلون، بازیکن ۲۷ ساله تیم G2 Esports که بعد از نتایج ناامیدکننده تیم در مسابقات StarLadder Berlin Major 2019 نیمکت‌نشین شده بود، خبر جدایی خود از این تیم را اعلام کرد. تیم G2 Esports در مسابقات Berlin Major با شکست در مقابل تیم Renegades از صعود به مرحله حذفی مسابقات بازماند و با قرار گرفتن در جایگاه ۹-۱۱ از دور مسابقات کنار رفت.

شایعات جدایی Shox از تیم G2 زمانی شروع شد که مدیران مجموعه به دنبال بازیکنان جدید غیر فرانسوی برای تیم جدید خود بودند. تیم G2 Esports که به عنوان نماینده اروپا و کشور فرانسه در بازی Counter Strike: Global Offensive شناخته می‌شود تا به امروز با بازیکنانی فرانسوی در میادین حرفه‌ای حضور پیدا کرده است. به نظر می‌رسد که مسئولین تیم G2 به دنبال جذب دو بازیکن سربستانی تیم CR4ZY هستند که با نام‌های huNter و nexa شناخته می‌شوند. در صورت قطعی شدن این قرارداد لوکاس چستانگ معروف به Lucky نیز بایستی به جمع بازیکنان نیمکت‌نشین تیم اضافه شود.

لازم به ذکر است که در حال حاضر Lucky در نیویورک است و به همراه تیم قرار است در مسابقات ESL One: New York 2019 شرکت کند. در کنار او kioShiMa دیگر بازیکنی است که به عنوان بازیکن میهمان تیم را همراهی خواهد کرد تا بعد از اتمام مسابقات ESL One ترکیب قطعی تیم G2 Esports مشخص شود.

آخرین گزارش‌های دنیای کانتر استرایک حاکی از آن است که احتمالا shox به تیم Vitality بپیوندد و به عنوان جایگزین NBK که بعد از مسابقات StarLadder Berlin Major 2019 نیمکت‌نشین شده است، در لیست بازیکنان اصلی قرار گیرد.

لیست بازیکنان فعلی تیم G2 Esports به این صورت است:

  • کنی "kennyS" شروب
  • ادریک  "JaCkz" جاگ
  • لوکاس "Lucky" چستانگ
  • فرانسوا "AmaNEk" دلونی
  • فیبین "kioShiMa" فی (جایگزین/میهمان)
  • دیمین "maLeK" مارسل (مربی)


منبع hltv
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده