// پنجشنبه, ۴ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۱۲:۳۱

بازی های رویداد Level Up را رایگان در میدان هیولا تجربه کنید

چندی پیش امیر حسین فصیحی، مدیرعامل فن‌افزار، با انتشار یک توییت از اضافه شدن بازی‌های رویداد Level Up به میدان هیولا خبر داد.

Level Up، نام یک رویداد بازیسازی هفت هفته‌ای است که توسط شرکت فن‌افزار برگزار می‌شود. استودیو‌های بازی‌سازی، پس از انتخاب شدن، طبق قوانین فرصت دارند که در هفت هفته نمونه اولیه بازی خود را بسازند. نمونه اولیه ساخته شده باید به‌صورت کامل قابل بازی باشد و تجربه‌ی قابل قبولی را در اختیار مخاطب قرار دهد.

ازطرفی امیر حسین فصیحی، در حساب کاربری توییتر خود اعلام کرده بود که پس از تمام شدن مرحله آخر رویداد لول آپ و مشخص شدن بازی‌های منتخب، در سایت هیولا برای تجربه قرار خواهند گرفت. باتوجه‌به جدیدترین اخبار بازی‌های ایرانی، امیر حسین فصیحی با انتشار یک توییت به اضافه شدن بازی‌های لول آپ به میدان هیولا اشاره کرده است. میدان هیولا نام بخشی از سایت هیولا است که بازیکنان می‌توانند بازی‌های آن را به‌صورت رایگان دانلود کرده و پس از تجربه بازخورد خود را ارسال کنند.

ازاین‌رو با اضافه شدن بازی‌های رویداد Level Up، می‌توانید به سایت هیولا مراجعه و وارد بخش میدان هیولا شوید. در ادامه می‌توانید بازی‌های این رویداد را تجربه کنید و نظرات خود را ارسال کنید. امیر حسین فصیحی در مورد کیفیت بازی‌های Level Up می‌گوید:

من که از این همه بازی جالب که فقط تو هفت هفته ساخته شدن خیلی لذت می‌برم. یه خسته نباشید بزرگ به همه بچه‌هایی که تو Level Up امسال شرکت کردند. کلی نوستالژی قدیمی زنده شد. خیلی هم خوشحالم که امسال هیولا هم هست که این بازی‌ها رو همه بتونن راحت امتحان کنند.


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده