// پنجشنبه, ۴ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۱۳:۳۱

Cities: Skylines و Dirt 2 به همراه دو بازی دیگر به Xbox Game Pass می‌آیند

چهار بازی Dirt 2 ،Cities: Skylines ،Saints Row 4: Re-elected و Bad North به لیست بازی‌های سرویس Xbox Game Pass برای کامپیوتر اضافه خواهند شد.

طبق جدیدترین اخبار بازی، شرکت مایکروسافت اعلام کرد که چهار بازی Dirt 2 ،Cities: Skylines ،Saints Row 4: Re-elected و Bad North قرار است به سرویس ایکس باکس گیم پس پلتفرم پی سی اضافه شوند.

بازی Cities: Skylines که توسط استودیو Colossal Order ساخته شده است، شما را به دنیای ساخت و ساز شهری و برج‌های سر به فلک کشیده می‌برد. این بازی از همان سال ۲۰۱۵ که منتشر شد، توانست که جای خود را در دل طرفداران باز کند و لحظه به لحظه قوی‌تر و غنی‌تر شود؛ به‌طوری که تاکنون بسته‌های الحاقی مختلفی مانند After Dark ،Snowfall ،Natural Disasters ،Mass Transit ،Green Cities ،Parklife ،Industries و Campus برای آن منتشر شده است. آپدیت‌های رایگان متعدد و همچنین انتشار نسخه‌ی کنسولی هم بخش دیگری از موفقیت‌های این بازی به حساب می‌آیند. Cities: Skylines یک شبیه‌ساز بسیار مناسب شهری است که توانسته است بازیکنان زیادی را به سمت خود جذب کند.

بازی بعدی که Saints Row 4: Re-Elected نام دارد توسط استودیو Volition ساخته شده است. این اثر در سبک اکشن دنیای باز و با درون‌مایه‌ی طنز ساخته شده و برای کسانی که می‌خواهند طنز و شوخی را چاشنی اوقات فراغت خود کنند انتخاب مناسبی است. تمامی بسته‌های الحاقی که برای این بازی منتشر شده‌اند هم به سرویس ایکس باکس گیم پس اضافه خواهند شد. بازی Dirt 2 هم شما را به رقابت‌های اتومبیل‌رانی می‌برد و آخرین بازی نیز یعنی Bad North در سبک استراتژی و با حال و هوای وایکینگی ساخته شده است.

در حال حاضر هیچ تاریخ دقیقی برای اضافه شدن این چهار بازی به سرویس Xbox Game Pass اعلام نشده است و شرکت Microsoft تنها اعلام کرده است که طی هفته‌های جاری شاهد اضافه شدن آن‌ها خواهیم بود.


منبع EuroGamer
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده