// پنجشنبه, ۴ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۱۵:۳۱

بازی Dauntless از حالت Early Access خارج شد؛ انتشار آپدیت بزرگ

اپیک گیمز با انتشار یک به‌روزرسانی بزرگ برای بازی Dauntless، آن را از حالت دسترسی پیش از موعد خارج کرد.

طبق جدیدترین اخبار بازی و هم‌زمان با انتشار یک به‌روزرسانی بزرگ برای بازی Dauntless، این اثر اکشن نقش آفرینی که در سبک بازی Monster Hunter ساخته شده است، از حالت دسترسی پیش از موعد یا Early Access خارج شد. این بازی در ماه می سال ۲۰۱۸ به‌صورت آزمایشی (بتا) برای کامپیوتر در دسترس قرار گرفت و یک سال بعد هم به‌صورت Early Access برای ایکس باکس وان و پلی استیشن 4 عرضه شد.

آپدیت جدید بازی به شماره‌ی 1.0، علاوه‌بر خارج کردن آن از حالت Early Access، یک فصل جدید را با نام Aether Unbound و همچنین بتل پس مخصوص آن را با نام Way of the Fist آغاز می‌کند. بتل پس یا هانت پس (Hunt Pass) جدید با ایجاد تغییراتی در بخش امتیازگیری، چالش‌های هفتگی را حذف می‌کند و به‌ جای آن سیستم باونتی (Bounty) را در اختیار بازیکن قرار می‌دهد. باونتی‌ها ماموریت‌هایی هستند که می‌توانید در هر زمانی انجام دهید و برای تهیه آن‌ها می‌توان از توکن‌ها (Token) استفاده کرد. توکن‌ها را نیز می‌توان به‌طور مستقیم خریداری کرد یا به‌واسطه‌ی خودِ بازی به‌دست آورد.

Dauntless

موارد دیگری که به واسطه‌ی این آپدیت به بازی Dauntless اضافه می‌شوند، شامل یک سلاح جدید و یک Dire Behemoth جدید که Tempestborne Stormclaw نام دارد می‌شود که بسیار سریع است و می‌تواند طوفان‌های بزرگی ایجاد کند. همچنین می‌توان به موارد دیگری مانند اضافه شدن درجه Mastery برای سلاح Twin Suns، یک ماموریت زمانی محدود که باید به‌همراه دوستان خود آن را به انجام برسانید و یک‌سری تغییرات برای بهبود گیم‌پلی بازی، اشاره کرد.

بازی Dauntless یک اثر رایگان است که در حال حاضر برای پلتفرم‌های پی‌سی، ایکس‌باکس وان، پلی‌استیشن 4 و نینتندو سوییچ در دسترس قرار دارد و نسخه‌های موبایلی آن نیز در دست ساخت هستند. این بازی توسط استودیو فونیکس لبز توسعه داده شده و توسط شرکت Epic Games نیز منتشر شده است.

اگر شما هم این بازی تجربه کرده‌اید، نظرات خود را در مورد آن با زومجی و کاربرانش در میان بگذارید.


منبع TWInfinite
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده