// پنجشنبه, ۴ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۱۰:۵۹

جدیدترین بازی های اندروید و آیفون؛ از Maro Kart Tour تا Don’t Get Caught

این هفته از بازی متفاوت و جذاب Beat Runner گرفته تا دو بازی Keynect و Rehtona را برای اندروید و iOS داریم.

در هفته منتهی‌به مهر ماه، بازی‌های متنوعی برای پلتفرم موبایل عرضه شد. اگر از علاقه‌مندان به بازی‌های نقش‌ آفرینی هستید، بازی اندروید و آیفون RPG Ambition Record می‌تواند تجربه‌ی متفاوت و سرگرم کننده‌ای را ارائه دهد. این در حالی است که علاقه‌مندان به سینما می‌توانند بازی آیفون و اندروید Moviescapes: Guess the Movie را تجربه کنند. در ادامه نگاهی مختصر به بازی‌های عرضه شده خواهیم داشت.

در صورتی که به‌دنبال بازی‌ برای گوشی‌های اندرویدی می‌گردید، می‌توانید با ورود به بخش معرفی بازی موبایل زومجی نگاهی به صدها بازی اندروید و آیفون معرفی شده در زومجی بیندازید. شما همچنین می‌توانید در صفحه بهترین بازی های اندروید به لینک دانلود و معرفی صدها بازی اندروید دسترسی داشته باشید.

Attack on Titan: Assault

Attack on Titan Tactics

چند ماه پیش بود که بازی Attack on Titan Tactics در دسترس کاربران اندروید قرار گرفت. در هفته منتهی‌به مهر ماه شاهد عرضه شدن این بازی روی iOS هم بودیم تا کاربران آیفون بتوانند این بازی تیمی و تاکتیکی را تجربه کنند. از نظر داستانی هم تیم سازنده سعی کرده از وقایع فصل دوم و سوم انیمه «حمله به تایتان‌ها» الهام بگیرد.

دانلود بازی Attack on Titan Tactics

Beat Runner

Beat Runner

در Beat Runner بازیکن باید موسیقی مورد نظر خود را در بازی قرار دهد یا یکی از موسیقی‌های پیش‌فرض را انتخاب کرده و وارد جهان بازی شود. سرعت دویدن شما در Beat Runner به موسیقی انتخاب شده بستگی دارد و باید پلتفرمینگ بازی را به‌درستی انجام دهید تا آهنگ انتخابی به‌ بهترین شکل ممکن نواخته شود.

دانلود بازی Beat Runner

Bouncy Ball – Jungle Escape

Bouncy Ball – Jungle Escape

Bouncy Ball – Jungle Escape یک بازی اکشن پلتفرمر است که بازیکن را در نقش یک توپ قرار می‌دهد. در ادامه وظیفه دارید که با پریدن روی پلتفرم‌های مختلف و پشت سر گذاشتن موانع، مراحل بازی را کامل کنید.

دانلود بازی Bouncy Ball – Jungle Escape

Buggle Blast

Buggle Blast

Buggle Blast را می‌توان یک بازی سبک Matching دانست؛ جایی‌که کاربران باید آیتم‌های هم شکل و هم رنگ را درکنار یکدیگر قرار دهند تا از بین بروند. این کار باعث می‌شود امتیاز کسب کنید و هرقدر که امتیاز شما در مراحل بیشتر باشد، ستاره بیشتری را دریافت می‌کنید.

دانلود بازی Buggle Blast

Crashing Season Run

Crashing Season Run

اگر از علاقه‌مندان به بازی‌های بی‌انتها و ثبت رکوردی هستید، بازی اندروید و آیفون Crashing Season Run می‌تواند گزینه‌ی مناسبی برای شما باشد. در اینجا وظیفه دارید تا موانع را پشت سر بگذارید و به دشمنان ضربه بزنید. با پیشروی در بازی سرعت حرکت شما بیشتر می‌شود و باید سرعت عمل بهتری داشته باشید.

دانلود بازی Crashing Season Run

Cursed Treasure 1

Cursed Treasure 1

در Cursed Treasure 1 بازیکنان در نقش یک کاراکتر منفی قرار می‌گیرند که باید مراقب الماس‌های خود باشد؛ زیرا قهرمان‌های بازی قصد دارند این الماس‌ها را از او بگیرند. ساختار بازی هم همانند بازی‌های دفاع از قلعه کلاسیک است.

دانلود بازی Cursed Treasure 1

Don’t Get Caught

Don’t Get Caught

Don’t Get Caught بازیکن را در نقش کاراکتری قرار می‌دهد که باید در محیطی که قرار دارد، سکه‌های متعددی را جمع کند. این در حالی است که کاراکتر منفی بازی به‌واسطه‌ی حملات خود سعی دارد شما را از بین ببرد و مانع از جمع‌آوری سکه‌ها شود. بازیکن در طول بازی باید به‌درستی تمامی حملات را جاخالی دهد.

دانلود بازی Don’t Get Caught

Eternal Night

Eternal Night

Eternal Night را می‌توان یک بازی کارتی دانست که تیم سازنده از المان‌های بازی‌های روگ‌لایک و داستان‌های کودکانه استفاده کرده است. در این بازی باید وارد جنگل طلسم شده شوید و دشمن خود را از بین ببرید تا جهان بازی را نجات دهید.

دانلود بازی Eternal Night

Fight Back to the 80’s

Fight Back to the 80’s

در بازی Fight Back to the 80’s بازیکن در محیط‌هایی قرار می‌گیرد که از روی آیتم‌ها و محیط‌های دهه ۸۰ الهام گرفته شده‌اند. وظیفه‌ی شما در اینجا این است که زنده بمانید و برنده‌ی بازی شوید. درواقع بازی ساختاری شبیه به بتل رویال دارد، اما نمی‌توان آن را یک بتل رویال کامل دانست.

دانلود بازی Fight Back to the 80’s

Football Agent

Football Agent

Football Agent بازیکن را در نقش یک مدیر برنامه بازیکن فوتبال قرار می‌دهد. تنها پول و خوشحالی بازیکن برای شما اهمیت دارد و باید هر کاری را انجام دهید تا به این دو مورد برسید.

دانلود بازی Football Agent

Hot Dot!

Hot Dot!

بازی Hot Dot! مکانیزم گیم‌پلی بسیار ساده‌ای دارد، اما با تمام سادگی خود می‌تواند شما را حسابی سرگرم کند. در جریان Hot Dot! بازیکن هدایت یک توپ را برعهده می‌گیرد که باید آن را به‌داخل یک مکعب برساند و امتیاز کسب کند.

دانلود بازی Hot Dot!

Kaihi

Kaihi

در بازی Kaihi بازیکن هدایت موجودی را در آب به‌دست می‌گیرد که باید سکه‌های داخل محیط را جمع‌آوری کند و از دست کوسه‌ها هم فرار کند. ساختار بازی به‌گونه‌ای است که به‌راحتی با یک دست می‌توانید بازی را انجام دهید و مکانیزم‌های پیچیده‌ای برای بازیکن درنظر گرفته نشده است.

دانلود بازی Kaihi

Keynect

Keynect

بازیکن در بازی Keynect باید به BBot، کاراکتر اصلی داستان، کمک کند تا از اتاق‌هایی که در آن گرفتار شده است، فرار کند. هر اتاق تعدادی قفل آهنربایی دارد که باید کلید‌ها را به‌درستی به سمت آن‌ها هدایت و قفل‌ها را باز کنید.

دانلود بازی Keynect

Lock’s Quest

Lock’s Quest

بازی Lock’s Quest برای اولین‌بار در سال ۲۰۰۸ برای نینتندو 3DS عرضه شد و در جریان جدیدترین بازی‌های هفته منتهی‌به مهر ماه، روی گوشی‌های اندروید و آیفون هم عرضه شده تا کاربران بتوانند تجربه‌ی سرگرم کننده‌ای را به‌دست بیاورند. در این بازی باید سیستم دفاعی خود را بچینید و دشمنانی را که در موج‌های مختلف حمله می‌کنند، از بین ببرید.

دانلود بازی Lock’s Quest

Mario Kart Tour

Mario Kart Tour

ماریو کارت یکی از بهترین مجموعه‌هایی است که مسابقات کارتینگ را در اختیار کاربران قرار داده است. چندی پیش بود که بازی Mario Kart Tour روانه بازار شد تا علاقه‌مندان به بازی‌های کارتینگ بتوانند روی موبایل یا تبلت تجربه‌ی متفاوت و لذت بخشی را کسب کنند.

دانلود بازی Mario Kart Tour

Mindkeeper: The Lurking Fear

Mindkeeper: The Lurking Fear

اگر علاقه‌مند به داستان‌های لاوکرفتی و بازی‌هایی هستید که از داستان‌های این نویسنده الهام گرفته‌ شده‌اند، Mindkeeper: The Lurking Fear می‌تواند گزینه‌ی مناسبی برای شما باشد. در این بازی بازیکن در نقش جویس ظاهر می‌شود که یک کارآگاه است و مشغول تحقیق در یک عمارت قدیمی می‌شود.

دانلود بازی Mindkeeper: The Lurking Fear

Moviescapes: Guess the Movie

Moviescapes: Guess the Movie

Moviescapes: Guess the Movie یک بازی حدس کلمه است و سازنده از آثار سینمایی استفاده کرده تا تجربه‌ی متفاوتی را در اختیار کاربر قرار دهد. دراینجا باید آیتم‌های مشابه را کنار هم قرار دهید و به‌واسطه‌ی حروفی که برای شما قرار داده می‌شود، نام فیلم مورد نظر را حدس بزنید.

دانلود بازی Moviescapes: Guess the Movie

Rehtona

Rehtona

Rehtona یک بازی پلتفرمر و معمایی است که روایت‌گر داستان دختری است که در تلاش است تا ارتباطی میان این جهان و جهان پشت دروازه پیدا کند. ازاین‌رو به‌واسطه معماهایی که برای شما درنظر گرفته شده است، می‌توانید داستان را پیش ببرید.

دانلود بازی Rehtona

RPG Ambition Record

RPG Ambition Record

اگر از علاقه‌مندان به بازی‌های نقش‌آفرینی شرقی هستید، بازی موبایل RPG Ambition Record می‌تواند گزینه‌ی مناسب و سرگرم کننده‌ای برای شما باشد. بازیکن در نقش قهرمانی قرار می‌گیرد که دارای قدرت اژدها است و باید به شورشی که علیه پادشاه انجام شده، خاتمه دهد.

دانلود بازی RPG Ambition Record

ShapeOminoes

ShapeOminoes

بازیکنان در بازی ShapeOminoes باید قطعات پازل را به‌نحوی درکنار یکدیگر قرار دهند تا شکل نهایی ساخته شود. هر مرحله طراحی منحصربه‌فرد خود را دارد و سازنده برای سرگرم کردن مخاطب از ۱۲۰ مرحله متفاوت استفاده کرده است.

دانلود بازی Perfect Shift

Space Unknown

Space Unknown

Space Unknown یک بازی هواپیمایی و Shoot’em Up دوبعدی است که بازیکن را در نقش هواپیمایی قرار می‌دهد که باید کهکشان را نجات دهد. در طول تجربه خود باید وارد سیاهچال‌های فضایی شوید و دشمنان را از بین ببرید.

دانلود بازی Space Unknown

Survivor Mr.Who

Survivor Mr.Who

در بازی Survivor Mr.Who بازیکن باید مدام مشغول جمع‌آوری آیتم‌ها و منابع مختلفی باشد تا بتواند در جهان بازی زنده بماند. به‌عبارتی در طول روز باید به‌دنبال جمع‌آوری منابع مورد نیاز خود باشید تا در شب بتوانید از خود در مقابل هجوم دشمنان محافظت کنید.

دانلود بازی Survivor Mr.Who

Vestigium

Vestigium

Vestigium روایت‌گر ماجراجویی دختری است که در تلاش است تا سرزمین خود را از دشمنان پاکسازی کند. به‌عبارتی شما در طول بازی باید گل‌های جادویی را پیدا کنید تا ازطریق آن بتوانید سم سیاه را پاک کرده و سرزمین خود را نجات دهید.

دانلود بازی Vestigium

Wanderlust: Travel Stories

Wanderlust: Travel Stories

در بازی Wanderlust: Travel Stories سازنده از وقایع و محیط‌های واقعی استفاده کرده است و برای هرکدام یک داستان درنظر گرفته است. در ادامه بازیکن در جریان هر داستان به‌واسطه‌ی تصمیم‌های خود نحوه‌ی پیشرفت در داستان را مشخص می‌کند.

دانلود بازی Wanderlust: Travel Stories

Warrplanes: WW1 Sky Aces

Warrplanes: WW1 Sky Aces

Warplanes: WW1 Sky Aces بازیکن را در نقش خلبان یک هواپیمای جنگی جنگ جهانی اول قرار می‌دهد. این بازی هواپیمایی نبردهای جنگ جهانی اول را در اختیار مخاطب قرار می‌دهد و سازنده ازاین‌طریق تلاش کرده است تا تجربه‌ی متفاوتی را ارائه دهد.

دانلود بازی Warplanes: WW1 Sky Aces


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده