نویسنده: رضا علمی
// پنجشنبه, ۴ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۰۹:۳۱

دو بازیگر دیگر به فیلم ترسناک جدید جیمز وان پیوستند

میکلوئی برایانا وایت و جاکین مک‌کنزی، به دو بازیگر جدید فیلم ترسناک بدون عنوان جیمز وان هستند.

طبق گزارش اختصاصی سایت دِدلاین، میکلوئی برایانا وایت و جاکین مک‌کنزی به فهرست بازیگران پروژه جدید جیمز وان، کارگردان مطرح فیلم‌های ترسناک چند سال گذشته، اضافه شدند؛ فیلم جدید جیمز وان باز هم در ژانر وحشت خواهد بود و تهیه‌کنندگی این پروژه و ساخت آن را شرکت فیلمسازی اتامیک مانستر (Atomic Monster) انجام خواهد داد. پروژه مرموز و موردانتظار جیمز وان که به‌صورت آزمایشی تحت عنوان Silvercup شناخته می‌شود، براساس داستانی از جیمز وان و اینگرید بیسو خواهد بود. از آنجایی که فیلم Silvercup یک اثر مستقل محسوب می‌شود، به خاطر قانون آثار مستقل کالیفرنیا، هزینه‌ها و مالیاتش تا حدودی کاهش پیدا می‌کند. علاوه‌بر این، تمام هزینه‌های این اثر مستقل توسط دو شرکت Starlight Media و Midas Innovation تأمین شود. لازم به ذکر است که این دو شرکت ذکرشده حق و حقوق انتشار این اثر را در کشور چین خواهند داشت. از طرف دیگر هم شرکت نیو لاین سینما (New Line Cinema) توزیع و انتشار در نقاط مختلف دیگر دنیا را برعهده خواهد داشت.

پیش‌تر حضور مدی هس، با سابقه نقش‌آفرینی در سریال‌های The Finder (یابنده) و Mr Mercedes  (آقای مرسدس) در این سریال تأیید شده بود. جیک ایبل و جرج یانگ، دو بازیگری که با مدی هس در فیلم Annabelle (آنابل) همبازی بودند، نیز دیگر بازیگران این فیلم هستند.

james wan

جیمز وان و لی ونل فیلمنامه فیلم ترسناک و هیجانی Saw (اره) را نوشتند و با کارگردانی آن فیلم بود که جیمز وان توانست نامی برای خود در ژانر وحشت دست‌وپا کند. بعد از آن وی فیلم‌های ترسناکی همچون Dead Silence (سکوت مطلق)، Insidious (توطئه‌آمیز)، دو فیلم اصلی دنیای The Conjuring (احضار) و Insidious: Chapter 2 (توطئه‌آمیز – قسمت ۲) را کارگردانی کرد. وی تهیه‌کنندگی فیلم‌های Annabelle (آنابل)، Annabelle: Creation (آنابل: خلقت) و The Nun (راهبه) را نیز عهده‌دار بوده است. فیلم Aquaman (آکوامن)، آخرین فیلمی بود که وی کارگردانی آن را بر عهده گرفت که فیلمی در ژانر کمیکی و ابرقهرمانی بود و این کارگردان نشان داد بهتر است کاری را که در آن تخصص دارد، انجام دهد.  این فیلم با وجود انتقادات فراوان منتقدان و تماشاچیان، بیش از ۱.۱۴۸ میلیارد دلار در سراسر جهان فروش کرده است که این فروش شامل بیش از ۳۸۲.۹ میلیون دلار در آمریکای شمالی و ۸۰۹.۹ میلیون دلار در دیگر کشورهای جهان می‌شود تا این فیلم به بیستمین فیلم پرفروش تاریخ سینما تبدیل شود. گویا کارگردانی دنباله این فیلم نیز به جیمز وان سپرده شده که برای اکران در تاریخ ۱۶ دسامبر ۲۰۲۲ (۲۵ آذر ماه ۱۴۰۱) برنامه‌ریزی شده است.

گفتنی است جیمز وان که کارگردانی دو قسمت اول فیلم The Conjuring را بر عهده داشت، قرار نیست به‌عنوان کارگردان در قسمت سوم این مجموعه بازگردد، اما او همچنان به‌عنوان تهیه‌کننده در فیلم The Conjuring 3 (احضار ۳) حضور خواهد داشت. پاتریک ویلسون و ویرا فارمیگا نیز برای نقش‌آفرینی دوباره در فیلم The Conjuring 3 بازخواهند گشت. کارگردانی این قسمت بر عهده مایکل چاوز، کارگردان فیلم The Curse of La Llorona (نفرین لالورونا)، خواهد بود. فیلم The Conjuring 3 برای اکران در تاریخ ۱۱ سپتامبر ۲۰۲۰ (۲۱ شهریور ماه ۱۳۹۹) برنامه‌ریزی شده است.


منبع Deadline
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده