نویسنده: میلاد فاطمی
// چهار شنبه, ۳ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۱۸:۳۰

بازی موبایل Mario Kart Tour منتشر شد

خود را برای رقابت در پیست کارتینگ آماده کنید؛ چراکه پس از ماه‌ها انتظار بالاخره یکی دیگر از محبوب‌ترین مجموعه‌های نینتندو پا به دنیای گوشی‌های موبایل گذاشته است.

چند سالی است که نینتندو علاوه‌بر تولید بازی برای کنسول‌های خود، تمرکز ویژه‌ای روی بازار موبایل‌ها گذاشته است. شما چه خود را گیمر بدانید چه نه، به احتمال بسیار زیاد تا امروز حداقل یک بار نام ماریو را شنیده‌ و دنیای جذاب آن را تجربه کرده‌اید. پس از اینکه نینتندو چند سال پیش اولین بازی مبتنی‌بر شخصیت ماریو تحت عنوان Super Mario Run را برای سیستم‌ عامل‌های اندروید و iOS منتشر کرد و با موفقیت زیادی همراه شد، مدتی پیش اعلام کرد که در حال کار روی بازی بعدی خود از دنیای ماریو کارت به‌نام Mario Kart Tour است. حال در جدیدترین اخبار بازی موبایل، بالاخره روز موعود فرار رسید و بازی Mario Kart Tour رسما برای تلفن‌های هوشمند روانه بازار شد.

بازی Mario Kart Tour اولین بازی ساخته شده بر اساس مجموعه ماریو کارت برای موبایل است؛ مجموعه‌ای که در بین طرفداران قدیمی و سرسخت نینتندو از محبوبیت بسیار بالایی برخوردار است. از همین‌رو از زمانی که نینتندو خبر عرضه این بازی را اعلام کرد، هیجان زیادی بین اهالی بازی‌های ویدیویی به‌وجود آمده است.

بازی Mario Kart Tour از امروز به‌صورت رایگان در دسترس کاربران قرار گرفته است؛ اما گیمر درصورت تمایل می‌تواند برای فعال کردن آیتم‌های اضافی، خرید درون برنامه‌ای انجام دهد. این بازی از محیط‌ها و پیست‌های متنوعی با الهام از سری ماریو کارت تشکیل شده است. اگر زومجی را دنبال کرده باشید، در تریلر منتشر شده از بازی، نگاهی کوتاه به محیط‌هایی ازجمله Rainbow Road و Choco Island انداخته شده بود؛ مکان‌هایی که قطعا برای طرفداران این سری خاطره‌انگیز و آشنا هستند. علاوه‌بر این موارد، در بازی سی شخصیت قابل بازی وجود دارند که گیمر می‌تواند در طول بازی آنها را آزاد کند.

باتوجه به اخبار منتشر شده، به‌نظر می‌رسد برای تجربه بازی Mario Kart Tour، پس از نصب بازی، به یک اکانت نینتندو نیز احتیاج داشته باشید که البته به راحتی می‌توانید با مراجعه به سایت نینتندو در آن ثبت نام و مشکل را حل کنید.

در صورت تمایل می‌توانید بازی Mario Kart Tour را از فروشگاه گوگل پلی و اپل استور دانلود کنید. اگر هم تا الان بازی را تجربه کرده‌اید، لطفا نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.


منبع gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده