نویسنده: مسیح کریمی
// چهار شنبه, ۳ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۱۹:۵۸

مبارزه ویل اسمیت با کلون‌اش در ویدیو جدید فیلم Gemini Man

ویدیوی جدیدی از فیلم Gemini Man منتشر شده که در آن ویل اسمیت مورد حمله نسخه کلون و جوان‌تر خود قرار می‌گیرد.

ماه اردیبهشت امسال بود که کمپانی پارامونت پیکچرز اولین تریلر رسمی فیلم Gemini Man (جمینی من) را منتشر کرد و در ادامه در ماه مرداد امسال تریلر دیگری از این فیلم اکشن مورد انتظار منتشر شد که در این تریلرها با هر دو نسخه جوان و سالخورده هنری با بازی ویل اسمیت، ملاقات کردیم. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، ویدیو جدیدی از فیلم جمینی من منتشر شده است. در این ویدیو که توسط IGN منتشر شده، شاهد تعقیب و گریز نسخه مسن ویل اسمیت با نسخه کلون و جوان‌تر آن هستیم که این تعقیب و گریز روی موتور سیکلت در حال انجام است و در طول آن به‌نظر می‌رسد نسخه کلون اسمیت برتری نسبی نسبت به نسخه مسن‌ترش دارد و در ادامه او به دنبال کشتن نسخه مسن خود است. شما در ادامه می‌توانید این ویدیو را تماشا کنید:

دانلود از آپارات

فیلم Gemini Man جدیدترین فیلمی است که انگ لی، کارگردان فیلم‌هایی چون فیلم Brokeback Mountain (کوهستان بروکبک)، فیلم Life of Pi (زندگی پای) و فیلم Ride with the Devil (سواری با اهریمن)، وظیفه کارگردانی آن را پس از سال‌ها پیش بردن مراحل پیش تولید آن، بر عهده داشته است. فیلم Gemini Man داستان یک مامور پا به سن گذاشته‌ی آژانس امنیت ملی با نام هنری با بازی ویل اسمیت، را دنبال می‌کند که در آستانه‌ی بازنشستگی از طرف سازمان مورد هدف مرگ قرار می‌گیرد. او در ادامه متوجه می‌شود کسی که برای کشتن وی آمده، یک نسخه‌ی جوان‌شده و تکامل‌یافته از خودش است که قرار است جایگزین وی در آینده شود. اسمیت در این فیلم قرار است دو نقش را بر عهده داشته باشد. 

فیلم Gemini Man برای اکران در تاریخ ۴ اکتبر ۲۰۱۹ (۱۲ مهر ۱۳۹۸) برنامه‌ریزی شده است. ویل اسمیت، مری الیزابت وینستد، کلایو اوون، بندیکت وانگ و لیندا ایمند، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Gemini Man حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. دیوید بنیاف، نویسنده سریال Game of Thrones (بازی تاج و تخت)، وظیفه نوشتن فیلمنامه این فیلم اکشن را بر عهده داشته است.


منبع Comingsoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده