// چهار شنبه, ۳ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۱۶:۱۵

حالت Survival بازی COD: Modern Warfare تا مدتی منحصر‌ به پلی استیشن 4 خواهد بود

به گفته‌ی اکتیویژن حالت Survival بازی COD: Modern Warfare قرار است تا مهر ماه سال ۹۹ انحصاری کنسول پلی استیشن 4 باشد.

طبق جدیدترین اخبار بازی و بنابه گفته‌های شرکت Activision و سونی، حالت Survival بازی COD: Modern Warfare که بخشی از حالت Spec Ops این بازی محسوب می‌شود، قرار است تا تاریخ یکم ماه اکتبر سال ۲۰۲۰ (۱۰ مهر ماه سال ۱۳۹۹) به‌صورت انحصاری تنها در کنسول پلی استیشن 4 قابل دسترس باشد.

حالت Spec Ops که برای بار نخست در بازی COD: Modern Warfare 2 وارد مجموعه کال آف دیوتی شد، شما را در هر دو حالت تکی (Solo) یا همکاری چندنفره (Co-Op) وارد ماموریت‌هایی کوتاه می‌کند. در چند نسخه اخیر سری Call of Duty خبری از این حالت نبود، تا اینکه قرار است در جدیدترین نسخه یعنی بازی COD: Modern Warfare مجددا شاهد حضور آن باشیم. البته خبر اضافه شدن مجدد این حالت اگرچه خبری خوشحال‌کننده است، اما به دلیل محدودیت عجیبی که این دو شرکت در بازی اعمال کرده‌‌اند، قطعا باید انتظار ناراحتی کاربران پی سی و ایکس باکس وان این اثر را داشته باشند.

در نظر داشته باشید که هسته اصلی حالت Spec Ops برای تمامی نسخه‌های بازی در دسترس خواهد بود و تنها حالت داخلی Survival که یک گزینه‌ی اضافه برای حالت Spec Ops است تا مدت مقرر شده منحصربه پلی استیشن 4 خواهد بود. زمانی که برای خارج شدن این حالت از انحصار در نظر گرفته شده است، مصادف خواهد بود با انتشار نسخه بعدی مجموعه Call of Duty.

این اولین بار نیست که شرکت سونی و اکتیویژن یک‌چنین تصمیمی اتخاذ می‌کنند و بخش کوچکی از بازی را منحصربه یک کنسول خاص می‌کنند. در راستای سایر اخبار مرتبط با بازی Call Of Duty: Modern Warfare، پیش‌تر در زومجی خواندید که بیشتر محتویات پس از عرضه COD: Modern Warfare همزمان روی تمامی پلتفرم‌ها منتشر می‌شود. در خبری دیگر نیز تریلری از بازی مشاهده کردید که شخصیت‌های آن را به تصویر می‌کشد. این بازی قرار است در تاریخ ۲۵ ماه اکتبر (۳ آبان ماه) برای پی سی، ایکس باکس وان و پلی استیشن 4 منتشر شود.


منبع Kotaku
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده