// چهار شنبه, ۳ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۱۷:۵۸

تریلر جدید Star Wars Jedi: Fallen Order پنجشنبه منتشر می‌شود

استودیو ریسپاون در حساب کاربری توییتر خود اعلام کرده که پنجشنبه ۹:۳۰ شب به‌وقت ایران تریلر جدید Star Wars Jedi: Fallen Order منتشر می‌شود.

Force Friday نام یک رویداد برای جنگ ستارگان است که امسال در تاریخ ۱۲ مهر ماه (چهار اکتبر) برگزار می‌شود. در همین راستا، استودیو ریسپاون (Respawn Entertainment) و شرکت الکترونیک آرتز (Electronic Arts)، به‌ترتیب سازنده و ناشر Star Wars Jedi: Fallen Order، تصمیم گرفته‌اند تا فردا یک لایو استریم را برگزار کنند.

طبق جدیدترین اخبار بازی، ریسپاون اینترتینمنت در حساب کاربری توییتر خود با انتشار عکس رویداد Triple Force Friday اعلام کرده که پنجشنبه ساعت ۹:۳۰ شب به‌وقت ایران، یک لایو استریم برگزار می‌شود و در جریان این لایو استریم شاهد نمایش تریلر جدید Star Wars Jedi: Fallen Order خواهیم بود. در ادامه مشخص شده که کمرون مانهن، هنرپیشه قهرمان بازی Star Wars Jedi: Fallen Order، هم در این برنامه حضور دارد.

وی درکنار رونمایی از تریلر بازی، یک محصول مرتبط با جنگ ستارگان را هم معرفی می‌کند. البته این محصول یک اسباب بازی یا اکشن فیگور از شخصیت‌های این سری محبوب خواهد بود. بااین‌تفاسیر باید منتظر بمانیم و ببینیم استودیو سازنده چه تریلری را برای کاربران Fallen Order در نظر گرفته است. نظر شما کاربران زومجی دراین‌باره چیست؟ بازی Star Wars Jedi: Fallen Order در تاریخ ۲۴ آبان ماه (۱۵ نوامبر) برای کامپیوتر، پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان عرضه می‌شود.

از دیگر اخبار حول Star Wars Jedi: Fallen Order هم می‌توان به روند ساخت بازی اشاره کرد. توسعه‌ی بازی در مراحل پایانی به‌سر می‌برد و انتظار می‌رود در آینده نه‌چندان دور، شاهد گلد شدن بازی باشیم.


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده