// چهار شنبه, ۳ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۱۶:۰۱

فروش نینتندو سوییچ لایت طی سه روز در ژاپن از مرز ۱۷۷ هزار دستگاه گذشت

مجله فامیتسو به‌تازگی اعلام کرده است که کنسول نینتندو سوییچ لایت، توانسته است تنها در سه روز اولیه عرضه خود، ۱۷۷ هزار نسخه در ژاپن فروش داشته باشد.

در تیر ماه بود که کنسول نینتندو سوییچ لایت معرفی شد. نینتندو سوییچ لایت نسخه کاملا دستی نینتندو سوییچ به‌حساب می‌آید که مدتی پیش روانه بازار شد. حال به‌نظر می‌رسد این کنسول توانسته است عملکرد خوبی را از خود به‌نمایش بگذارد. باتوجه‌به جدیدترین اخبار کنسول‌ های بازی و مجله فامیتسو، اعلام شده که این کنسول تنها در سه روز عرضه خود ۱۷۷ هزار و نهصد و سی‌و‌شش دستگاه در ژاپن فروش داشته است.

متاسفانه اعلام نشده که به‌صورت کلی و با درنظر گرفتن سایر مناطق فروش نینتندو سوییچ لایت چند دستگاه بوده است، اما می‌تواند حدس زد که کاربران زیادی این کنسول را تهیه کرده باشند. همچنین در ادامه مشخص شده که در هفته‌ی میلادی که گذشت، نینتندو سوییچ لایت و نینتندو سوییچ معمولی درکنار یکدیگر توانسته‌اند ۲۴۰ هزار نسخه در ژاپن فروش داشته باشند. ازنظر عملکرد، قدرت هر دو کنسول در حالت پورتابل یکی است، اما صفحه نمایش نسخه لایت ۵.۵ اینچ است و به‌راحتی می‌توانید آن را با خود حمل کنید.

نظر شما کاربران زومجی دراین‌باره چیست؟ آیا نینتندو سوییچ لایت به‌عنوان یک کنسول دستی می‌تواند فروش خوبی را تجربه کند؟


منبع Gematsu
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده