نویسنده: میلاد فاطمی
// چهار شنبه, ۳ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۱۶:۴۵

نسخه بتای بازی Call of Duty: Modern Warfare رکورد مجموعه را شکست

پس از اتمام نسخه بتای بازی CoD: Modern Warfare، حال با توجه به آمار، این اثر توانست رکوردها را جابه‌جا کند و به موفق‌ترین بازی مجموعه تبدیل شود.

مجموعه Call of Duty از آن دسته از بازی‌هایی است که به سختی می‌توان فردی را پیدا کرد که تا امروز آن را تجربه نکرده باشد. بالاخره پس از مدت‌ها انتظار، نسخه بتای چندنفره بازی Call of Duty: Modern Warfare منتشر شد و علاقه‌مندان می‌توانستند از تاریخ ۲۱ شهریور تا ۲۳ شهریور به مدت دو روز آن را تجربه کنند. حال در جدیدترین اخبار بازی، باتوجه به آمار منتشر شده به‌نظر می‌رسد تنها دو روز کافی بود تا این بازی بتواند رکوردهای زیادی را جابه‌جا کند و به موفق‌ترین بازی این مجموعه تبدیل شود.

استودیوی اکتیویژن، ناشر بازی، اعلام کرد که بازی Call of Duty: Modern Warfare توانست رکورد بیشترین کاربر، بالاترین زمان بازی و همچنین بیشترین گیمر همزمان را به نام خود ثبت کند. شاید بتوان یکی از دلایل اصلی موفقیت بازی را قابلیت کراس‌ پلی آن دانست؛ به این معنی که در این دو روز فارغ از نوع پلتفرمی که در اختیار داشتید، می‌توانستید با تمام گیمرها بازی را تجربه کنید. در همین رابطه تیم سازنده بازی تاکید کرد که:

هدف اصلی ما ارائه بهترین تجربه آنلاین بود و این اتفاق سبب شد که قابلیت کراس پلی برای این بازی را پیاده کنیم.

تیم سازنده در ادامه همچنین از تمام کسانی که بازی را تجربه کردند و نظرات و بازخوردهای خود را به آن‌ها منتقل کرده‌اند، تشکر و قدردانی کرد؛ چراکه به گفته آن‌ها این نظرات مردم کمک زیادی کرد تا بازی به بهترین شکل ماه آینده عرضه شود.

اگر زومجی را دنبال کرده باشید، اطلاع دارید که بازی Call of Duty: Modern Warfare دارای حالت‌های زیاد چندنفره است. برای مثال علاوه‌بر اینکه می‌توان به بخش‌های رایج Team Deathmatch و 2v2 اشاره کرد، حالت جدیدی نیز به بازی اضافه شده است که شما می‌توانید در جمع تا ۶۴ بازیکن با هم رقابت کنید.

بازی Call of Duty: Modern Warfare قرار است در تاریخ سه آبان (۲۵ اکتبر) برای سه پلتفرم پلی استیشن 4، پی سی و ایکس باکس وان روانه بازار شود. اگر شما نیز نسخه بتای بازی را تجربه کرده‌اید، لطفا نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده