نویسنده: رضا علمی
// چهار شنبه, ۳ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۰۹:۰۱

ویل اسمیت با نتفلیکس در فیلم The Council همکاری می‌کند

ویل اسمیت بازیگر اصلی فیلم زندگینامه‌ای The Council (انجمن) سرویس استریم نتفلیکس خواهد بود.

ویل اسمیت پس از نقش‌آفرینی در دو فیلم Bright (درخشان) و فیلم مورد انتظار Gemini Man (جمینی من) سرویس استریم نتفلیکس (Netflix)، در فیلم جدید این سرویس با عنوان The Council (انجمن) که فیلمی زندگینامه‌ای و براساس داستانی واقعی است نیز حضور خواهد داشت؛ ویل اسمیت در این فیلم نقش شخصیت نیکی بارنز را ایفا خواهد کرد. نیکی بارنز از گانگسترهای معروف شهر نیویورک در دهه ۷۰ میلادی بود که به وی لقب «آقای تسخیرناپذیر» را داده بودند.

طبق گزارش سایت هالیوود ریپورتر (THR)، ویل اسمیت قرارداد حضور در فیلم The Council را امضاء کرده است و نویسندگی این فیلم را پیتر لندزمن بر عهده خواهد داشت. ویل اسمیت و پیتر لندزمن پیش‌تر در فیلم Concussion (ضربه مغزی)، محصول سال ۲۰۱۵، با یکدیگر همکاری داشتند و در آن فیلم، پیتر لندزمن کارگردان و نویسنده بود. ویل اسمیت، جیمز لسیتر، مت جکسون و جیسون ایسکس، تهیه‌کنندگی فیلم The Council را بر عهده خواهند داشت. هنوز کارگردان این پروژه معرفی نشده است. 

داستان فیلم The Council در رابطه با سندیکای جنایی است که توسط هفت سیاه‌پوست گانگستر اداره می‌شود که این هفت نفر، رهبری سندیکا را در دهه ۷۰ میلادی بر عهده داشتند. این اشخاص می‌خواستند کاملاً سیاه‌پوستان روی پای خود بایستند و حتی پلیس مخصوص داشته باشند و ایالات و شهرهای آفریقایی-آمریکایی تشکیل دهند، البته با سرمایه‌ای که از راه تجارت مواد مخدر جمع شده بود. ویل اسمیت نقش شخصیت نیکی بارنز را ایفا خواهد کرد که با همدستی با گروه‌های مافیایی ایتالیایی، سندیکای خود را تشکیل داد و تخصص وی در تجارت هروئین بود. نیکی بارنز در سال ۱۹۷۸ دستگیر شد و پس از اتفاقات فراوان، درنهایت تبدیل به خبرچین دولت در «انجمن» می‌شود. وی شاهد تحت حفاظت دولت بود و در سال ۲۰۱۲ فوت کرد، اما خبر مرگ وی در سال ۲۰۱۹ منتشر شد.

زمان زیادی تا اکران فیلم مورد انتظار Gemini Man باقی نمانده است که خبر حضور ویل اسمیت در فیلمی اقتباسی که براساس رمان علمی تخیلی «درخشش» مارکوس ساکی ساخته خواهد شد، منتشر شد. ویل اسمیت در اقتباس سینمایی Brilliance (درخشش)، هم به‌عنوان بازیگر و هم به‌عنوان تهیه‌کننده حضور خواهد داشت؛ این فیلم براساس رمان اول از سه‌گانهٔ «درخشش» است که در سال ۲۰۱۳ روی ویترین کتاب‌فروشی‌ها قرار گرفت. گفتنی است فیلم Gemini Man برای اکران در تاریخ ۴ اکتبر ۲۰۱۹ (۱۲ مهر ماه ۱۳۹۸) برنامه‌ریزی شده است. وی در فیلم Bad Boys for Life (پسران بد برای زندگی) نیز همبازی مارتین لارنس است که این فیلم برای اکران در تاریخ ۱۷ ژانویه ۲۰۲۰ (۲۷ دی‌ ماه ۱۳۹۸) برنامه‌ریزی شده است.


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده