نویسنده: رضا علمی
// چهار شنبه, ۳ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۱۲:۰۱

فیبی والر بریج با شبکه آمازون وارد همکاری شد

فیبی والر-بریج، بازیگر و نویسنده سریال Fleabag (فلیبگ)، قراردادی بزرگ با شبکه آمازون برای تولید و ساخت چند پروژه مختلف به امضاء رساند.

فیبی والر-بریج، بازیگر و نویسنده سریال Fleabag (فلیبگ)، قراردادی بزرگ با شبکه آمازون برای ساخت و تولید چند پروژه مختلف برای سرویس استریم این شرکت را به امضاء رساند. هنوز جزئیات قرارداد بین فیبی والر-بریج و شبکه آمازون منتشر نشده است و نامی از پروژه‌ها برده نشده است. والر-بریج در مورد همکاری دوباره با آمازون و این مرتبه به نحوی دیگر، چنین گفت:

به‌شکلی دیوانه‌وار برای ادامه پیدا کردن همکاری خود با شبکه آمازون، هیجان‌زده‌ام! کار کردن با تیمی که در ساخت سریال Fleabag مشارکت داشتند، اتفاقی رؤیایی بود که به وقوع پیوست. در اینجا واقعاً احساس بودن در خانهٔ خودم را دارم و بی‌صبرانه منتظر آغاز کار هستم.

Fleabag

این قرارداد بزرگ بین شبکه آمازون و فیبی والر-بریج، دو روز بعد از هفتادویکمین دوره جوایز اِمی یا همان اِمی 2019، امضاء شد؛ جایی که سریال کمدی Fleabag در بخش بهترین سریال کمدی سال حضور داشت و با کنار زدن سریال‌ The Marvelous Mrs. Maisel (خانم میزل شگفت‌انگیز) و سریال Veep (معاون رئیس‌جمهور/ویپ)، به‌عنوان بهترین سریال کمدی سال انتخاب شد. لازم به ذکر است هری بِردبیِر برای کارگردانی قسمت اول سریال Fleabag، جایزه بهترین کارگردانی سریال کمدی را از آن خود کرد و همچنین فیبی والر-بریج برای نگارش فیلمنامه‌ٔ قسمت اول سریال Fleabag، جایزه بخش بهترین نویسندگی سریال کمدی را به دست آورد.

جنیفر سالک، رئیس شبکه آمازون نیز در رابطه با همکاری با فیبی والر-بریج چنین گفت:

از ادامهٔ همکاری بین شبکه آمازون و فیبی والر-بریج، بسیار هیجان‌زده‌ام. در مراسم اِمی شاهد موفقیت فوق‌العاده فیبی بودیم؛ فیبی باهوش، بااستعداد و انسانی بخشنده است و در نویسندگی، بازیگری و تهیه‌کنندگی بسیار حرفه‌ای و خبره است. سریال Fleabag هدیه‌ای از ما به کاربران سرویس استریم آمازون بود و از اینکه قرار است در چند پروژه دیگر با این ذهن خلاق همکاری داشته باشیم و آثاری مختلفی برای بینندگان جهانی خود بسازیم، بسیار خوشحال و هیجان‌زده‌ام.

فصل ابتدایی سریال Fleabag در سال ۲۰۱۶ از شبکه BBC One در ۶ قسمت پخش شد و فصل دوم این سریال نیز در سال ۲۰۱۹ و این فصل نیز در ۶ قسمت و این مرتبه از شبکه BBC Two روی آنتن رفت؛ این سریال در سال ۲۰۱۶ از شبکه آمازون نیز برای بینندگان ایالات متحدهٔ آمریکا پخش شد. دیروز در خبری اعلام شد فصل سوم سریال Fleabag ساخته نخواهد شد؛ فیبی والر-بریج در سخنانی تأیید کرد فصل سوم این سریال کمدی و محبوب ساخته نخواهد شد.

والر-بریج در زمان دریافت جایزه بهترین بازیگر نقش اصلی زن در این سریال کمدی رو به جمعیت چنین گفت:

احساس می‌کنم دریافت این جایزه، زیباترین راه ممکن برای خداحافظی با این سریال بود. احساس خوبی است که در اوج کنار بروید؛ دیگر از این بالاتر نمی‌شود رفت!

فیبی والر-بریج این روزها درگیر نگارش برخی قسمت‌های فیلمنامه فیلم جدید مجموعهٔ «جیمز باند» با عنوان No Time to Die (زمانی برای مردن نیست) است و دنیل کریگ، بازیگر نقش جیمز باند درخواست کرده بود تا فیبی والر-بریج به تیم نویسندگان فیلم No Time to Die اضافه شود و به فیلمنامه فیلم کمی شوخی و طنز اضافه کند. فیلم No Time to Die قرار است در تاریخ ۸ آوریل ۲۰۲۰ (۲۰ فروردین ماه ۱۳۹۹) اکران شود.


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده