نویسنده: رضا علمی
// چهار شنبه, ۳ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۱۳:۳۱

تاریخ اکران فیلم Samaritan اعلام شد

شرکت مترو گلدوین مایر، تاریخ اکران فیلم Samaritan (سامری‌ها) با نقش‌آفرینی سیلوستر استالونه را اعلام کرد و این فیلم حدوداً یک سال دیگر روی پرده می‌رود. 

طبق گزارش اختصاصی روز گذشته سایت دِدلاین، شرکت مترو گلدوین مایر (MGM) قرارداد همکاری با ژولیوس ایوری، کارگردان فیلم Overlord (ارباب) را برای کارگردانی پروژه جدید این شرکت با عنوان Samaritan (سامری‌ها)، امضاء کرد و بازیگر اصلی این فیلم هیجانی و اکشن، سیلوستر استالونه خواهد بود؛ مراحل فیلم‌برداری این فیلم از اوایل سال آینده میلادی آغاز خواهد شد.

حال در خبری جدید، شرکت مترو گلدوین مایر، تاریخ رسمی اکران فیلم Samaritan را اعلام کرد و این فیلم برای اکران در تاریخ ۲۰ نوامبر ۲۰۲۰ (۳۰ آبان ماه ۱۳۹۹) برنامه‌ریزی شده است. داستان غیراقتباسی فیلم Samaritan در مورد پسر جوانی است که به‌دنبال ابرقهرمانی اسطوره‌ای می‌گردد که بیست سال پیش در حادثه‌ای تراژیک، ناپدید شد و این پسر می‌خواهد بداند که آیا این شخصیت زنده است یا خیر. نگارش فیلمنامه فیلم Samaritan را برگی اف. شات، نویسنده فیلمنامه فیلم Escape Room (اتاق فرار) بر عهده دارد و سیلوستر استالونه و شرکت بالبوا پروداکشنز با همکاری باردن افترگوود، تهیه‌کنندگی این پروژه را انجام خواهند داد.

آخرین فیلمی که از استالونه روی پردهٔ سینما رفته است، فیلم Rambo: Last Blood (رمبو: آخرین خون) است که وی در این فیلم با بازیگرانی چون پاز وگا در نقش کارمن دلگادو، سرجیو پریس منچتا در نقش هیوگو مارتینز، آدریانا بارازا در نقش ماریا بلتران، ایوت مونریل در نقش گابریل، جینی کیم، واکین کاسیو، اسکار جانادا در نقش ویکتور مارتینز، مارکو دِ لا او در نقش میگل، فنسا پیندا در نقش جزل، دیانا برمودز در نقش وانیتا و شیلا شاه در نقش الهاندرا همبازی بوده است؛ فیلمی که با انتقادات فراوان منتقدان و حتی دیوید مورل، کسی که رمبو را خلق کرده است، مواجه شد و تا این لحظه فروشی ۳۰ میلیون دلاری در گیشه داشته است.


منبع Deadline
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده