// چهار شنبه, ۳ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۲۲:۲۴

معرفی بازی LYN: The Lightbringer

در ادامه‌ی مقالات معرفی بازی‌های جذاب و جدید پلتفرم موبایل، این بار به سراغ یک بازی‌ نقش آفرینی و ماجراجویی به نام LYN: The Lightbringer رفته‌ایم. با زومجی همراه باشید.

پس از دورانی که بازی‌های رانر بی انتها یا بازی‌های آرکید برای تکرار موفقیت بازی‌هایی مانند Temple Run و Angry Birds، اپ‌استور و گوگل‌پلی را فرا گرفته بودند، در حال حاضر شاهد انتشار بازی‌های زیادی در سبک نقش آفرینی و ساختن تیمی از قهرمانان برای پلتفرم موبایل هستیم؛ بازی‌هایی که در آنها با پیروزی در نبردهای متفاوت، کارت‌های جدیدی از قهرمانان قوی‌تر به دست می‌آید و بازیکنان باید بر اساس استراتژی خود یک تیم قدرتمند بسازند. استودیوی بازیسازی Nexon Company نیز از این جریان عقب نمانده و یک اثر نسبتا خوب در این سبک با نام LYN: The Lightbringer منتشر کرده است. این بازی اندروید و آیفون به طور رایگان برای گوشی‌های اندرویدی و آیفون‌ها منتشر شده است و بازیکنان می‌توانند پس از دانلود بازی با حجم حدودی ۳.۵ گیگابایت، به طور آفلاین و آنلاین به تجربه‌ی بازی LYN: The Lightbringer بپردازند. همچنین زومجی به صورت هفتگی و ماهیانه بهترین بازی های اندروید را معرفی می‌کند که می‌توانید بازی‌های خود را از میان بازی‌های معرفی‌شده انتخاب کنید.

LYN: The Lightbringer

بازی آیفون LYN: The Lightbringer، یک بازی نقش آفرینی و ماجراجویی است که در آن بازیکنان باید با ساخت تیمی از بین بیش از ۱۰۰ قهرمان با قابلیت‌ها و قدرت‌های مختلف، به انجام Questهای مختلف بپردازند. این بازی جریان یک جنگ خیالی و افسانه‌ای به نام Vestri War را روایت می‌کند که پس از ۲۰۰ سال صلح و آرامش در سرزمین وستری رخ داد. بازی LYN: The  Lightbringer دارای حالت‌های مختلفی برای بازی کردن است و تجربه‌ی گیم‌پلی آن به انجام Questها خلاصه نمی‌شود. حالت‌های PvP جذاب، Raidهای سه نفره و حالت Guild از بخش‌ها و Modeهای متفاوت و جذاب بازی هستند که می‌توانند بازیکنان را ساعت‌ها و روزها سرگرم کنند. نبرد‌های بازی بیشتر به صورت خودکار انجام می‌شوند و دستوراتی مانند دویدن یا انجام حمله در اختیار بازیکنان نیست. در بازی LYN: The Lightbringer بازیکنان با انتخاب و شکل دادن تیم خود، می‌توانند استراتژی کلی تیم را تعیین و در حین نبردها نیز از قابلیت‌های ویژه‌ی هر قهرمان استفاده کنند. هر قهرمان دارای ۳ قابلیت متفاوت است: دو قابلیت معمولی که به مرور زمان و به شکل Cooldown قابل استفاده است و یک قابلیت ویژه‌تر که به دست آوردن آن سخت‌تر است اما مقدار ضربه‌ای که به حریف وارد می‌کند نیز بسیار بالا است. قهرمانان بازی به صورت‌های مختلف مانند پیروزی در نبرد یا باز کردن پک‌های مختلف به دست می‌آیند و هر قهرمان و ویژگی‌هایش قابلیت Upgrade شدن را دارد.

LYN: The Lightbringer

LYN: The Lightbringer یک ماجراجویی جذاب است که بازیکنان را مسئول ساخت یک تیم قدرتمند از قهرمانان می‌کند

بازی LYN: The Lightbringer با توجه به حجم بالایی که دارد، از گرافیکی زیبا و سطح بالا بهره می‌برد و گرافیک سه بعدی آن، تجربه‌ی اکشن نبردهای بازی را لذت‌‌بخش‌تر کرده است. طراحی کاراکتر‌های بازی نیز بسیار خوب و منحصربه‌فرد انجام شده و تناسب خوبی بین ظاهر و توانایی‌های هر قهرمان دیده می‌شود. همچنین محیط‌های مختلفی در بازی وجود دارند که نبردها و حالت‌های مختلف بازی در آنها رخ می‌دهد. انیمیشن‌های اثر نیز بسیار روان هستند و بازی به خوبی برای دستگاه‌هایی با اندروید ۴.۴ (Kitkat) و iOS نسخه ۹.۰ و جدیدتر بهینه‌سازی شده است.

LYN: The Lightbringer

طبق معمول  و رسم این گونه بازی‌ها، در این بازی‌ نیز بسته‌های متفاوت برای خرید‌های درون برنامه‌ای وجود دارد که بازیکنان می‌توانند با خرید آنها در بازی کمی زودتر پیشرفت کنند. حالت‌های مختلف چند نفره در این بازی باعث می‌شوند تا پس از پایان Questهای جذاب بازی، به ارتقای تیم و قهرمانان خود بپردازید و به نبرد با دیگر بازیکنان از سراسر جهان مشغول شوید. در حالت 3-Player Raid نیز می‌توانید با همکاری دیگر بازیکنان ماموریت‌های سخت‌تر و بزرگ‌تری را انجام دهید. اگر از علاقه‌مندان بازی‌های نقش آفرینی هستید، امروزه گزینه‌های زیادی در اپ‌استور و گوگل‌پلی برای شما دیده می‌شود اما LYN: The Lightbringer با تنوع گیم‌پلی، گرافیک جذاب و خط داستانی و ماموریت‌های جذاب می‌تواند از بهترین گزینه‌های موجود باشد.

دانلود بازی LYN: The Lightbringer


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده