نویسنده: سجاد پاک آیین
// چهار شنبه, ۳ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۱۴:۰۱

معرفی بازی موبایل Powerpuff Girls: Monkey Mania؛ بازگشت دختران کارتونی

در بازی موبایل Powerpuff Girls: Monkey Mania همراه دختران Powerpuff می‌شوید تا میمون دیوانه یعنی Mojo Jojo را از بین ببرید. با زومجی همراه باشید.

شبکه Cartoon Network یکی از بزرگ‌ترین شبکه‌های تلویزیونی جهان است که آثار انیمیشنی محبوب و معروفی را در تاریخ این هنر تولید و پخش کرده است. کارتون‌های خاطره‌انگیزی چون Flintstones و Scooby Doo و The Yogi Bear Show و از همه مهم‌تر مجموعه کارتون‌های The Batman از دل این شبکه پرسابقه بیرون آمده‌اند و میلیون‌ها کودک و نوجوان را سرگرم خود کرده است. پس از رونق گرفتن بازی‌های موبایلی، این شبکه وارد این پلتفرم شد و بازی‌هایی از جهان کارتون‌های خود توسعه داد. اخیرا این شبکه با کمک استودیو Kongregate بازی موبایل جدیدی از سری دوست‌داشتنی Powepuff Girls منتشر کرده است. بازی موبایل Powerpuff Girls: Monkey Mania داستان دختران Powerpuff را روایت می‌کند که باز هم میمون شرور Mojo Jojo دست به خرابکاری زده است و این دختران برای ازبین‌بردن نقشه‌های او دست به کار شده‌اند. در این مطلب قصد داریم این بازی اندروید و آیفون را معرفی کنیم. پس تا پایان همراه زومجی باشید.

Powerpuff Girls: Monkey Mania

این بازی شما را به جهان رنگارنگ کارتون Powerpuff Girls خواهد برد

بازی آیفون Powerpuff Girls: Monkey Mania درباره بازگشت میمون دیوانه Mojo Jojo است که با ساخت یک دستگاه، موفق می‌شود دو تا از دختران پاورپاف یعنی Bubbles و Blossom را در یک دستگاه مکنده حبس کند. با رخ دادن این اتفاق ‌Buttercup دست به کار می‌شود و بر علیه این میمون شرور قیام می‌کند. گیم‌پلی بازی بسیار مشابه یکی از بازی‌های قدیمی استودیو Kongregate یعنی بازی اندروید Sheep Happens است و کسانی که این بازی را تجربه کرده باشند، به خوبی با این بازی ارتباط برقرار خواهند کرد.

Powerpuff Girls: Monkey Mania

روند بازی به اینگونه است که شخصیت باترکاپ در یک کمان بزرگ قرار گفته است و بازیکن با تنظیم کمان به سمت باس آن مرحله، این شخصیت را پرتاب می‌کند. زمانی‌که باترکاپ به باس برخورد می‌کند، او به سمت چپ حرکت می‌کند و بازیکن با ضربه زدن بر صفحه گوشی و با استفاده از یکسری نیروهای ویژه، به سمت نجات دختران پاورپاف حرکت می‌کند. نیروی پرتابی در پرواز و برخورد شخصیت بسیار مهم است؛ به طوری‌که، هرچه سرعت حرکت کاراکتر بالاتر باشد، رسیدن به مقصد نهایی راحت‌تر خواهد بود. مسیر حرکتی شخصیت در طول یک مسیر تعیین شده است و پس از شکست دادن باس آن مرحله، مسیر حرکتی جدیدی برای بازیکن باز خواهد شد و همان مسیر حرکتی بازیکن ادامه می‌یابد. لازم به ذکر است، بازی اندروید Powerpuff Girls: Monkey Mania در اصل یک بازی رکوردی و آرکید است که بازیکن باید دختران پاورپاف را آزاد کند.

Powerpuff Girls: Monkey Mania

گیم‌پلی روان بازی می‌تواند بازیکن را مدت‌ها سرگرم خود کند

یکی از نکات جذاب بازی موبایل Powerpuff Girls: Monkey Mania، قابل بازی بودن هر سه شخصیت Bubbles و Blossom و Buttercup است که این کاراکترها به مرور برای بازیکن باز می‌شوند. نیروهای ویژه و شخصیت‌ها قابل ارتقا هستند و بازیکن با جمع‌آوری سکه می‌تواند آیتم‌های مختلفی را خریداری کند. این بازی دارای گرافیکی کارتونی و فانتزی است که جهان رنگارنگ مجموعه Powerpuff Girls را به تصویر کشیده است. حضور تمامی صداپیشگان و موسیقی معروف این مجموعه توانسته است خاطرات شیرین کارتون‌های دختران پاورپاف را برای طرفداران زنده کند. لازم به ذکر است، این بازی دارای سیستم خرید درون برنامه‌ای است و بازیکنان می‌توانند با پول واقعی آیتم‌های مختلفی را خریداری کنند. همچنین، گیمرها می‌توانند این بازی را به‌صورت آفلاین تجربه کنند.

بازی موبایل Powerpuff Girls: Monkey Mania یک بازی مهیج و خاطره‌انگیز است که می‌تواند طرفداران این مجموعه را راضی و خشنود کند. گرافیک کارتونی و گیم‌پلی جذاب بازی توانسته است این بازی را جزو بهترین بازی‌ های اندروید قرار بدهد. این اثر هم‌اکنون به‌صورت رایگان در فروشگاه‌های گوگل‌پلی و اپ استور در دسترس قرار دارد. شما می‌توانید این بازی جذاب را ازطریق لینک پایین دانلود و تجربه کنید:

دانلود بازی اندروید و آیفون Powerpuff Girls: Monkey Mania


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده